Berit Aleksandra Henriette Fromholtz

Nermo Legesenter

1986

Ingen på venteliste

Nermo Legesenter Telefonnummer75 16 61 5975 16 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fr. Nansensgt. 29 8622 Mo i Rana
Berit Aleksandra Henriette Fromholtz er en av 27 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Berit Aleksandra Henriette Fromholtz

NB - Vikarlegen er ikke bra

Dessverre er hun gådd av med pensjon, og vikarlegen som har denne pasientlisten nå er ikke i nærheten av å kunne lytte til pasienten slik som hun gjorde. Han bruker google mye. Jeg får heller ikke de reseptene jeg er avhengig av fra denne unge vikarlegen, som etterspør "vitenskapelig forskning" fra pasienten for å bevise effekt av for eksempel b-vitaminsprøyter. Er tydeligvis ikke så god på google siden han ikke finner det selv.
Dette funker ikke. Må bytte lege asap.

Meget god og trygg lege

Har vært min fastlege i alle år og hun tar seg bestandig god tid og setter seg bestandig godt inn i sakene. Hun gir seg ikke og vil det beste for sine pasienter

Kjempebra lege, hjelper utover det man bør forvente. Blid og veldig serviceinstilt

Familielegen vår fra -92.(mor + 4 barn)
Vi alle gruer oss til den dagen hun går av med pensjon!
Hun har fulgt meg gjennom 4 svangerskap, og er alltid lydhør og jeg har følt meg trygg med henne som lege

rett og slett beste legen jeg har hatt.

hun er en veldig flink lege som forstår pasientene sine og hører på de og prøver sitt beste for å hjelp de! Gir deg råd/tips og man føler at hun bryr seg utrolig mye om pasineste sine og gir de den beste medesin som passer for dem. veldig fornøyd med legen formholtz.

Tilstedeværende, hører på alt du har og si og gjør alltid sitt beste for å hjelpe. Aldri hatt noen problemer på noen måte med henne, verken når det kommer til å få time eller å få hjelp generelt sett.

Besøker henne ganske ofte, og gruer meg virkelig til den dagen hun eventuelt pensjonerer seg slik at jeg må gå over til en annen lege. Ser virkelig ikke for meg at noen andre i Rana kan gi meg den samme gode opplevelsen ved å måtte gå til lege.