Berit Aleksandra Henriette Fromholtz

Nermo Legesenter
Fr. Nansensgt. 29 8622 Mo i Rana
Berit Aleksandra Henriette Fromholtz er en av 26 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Berit Aleksandra Henriette Fromholtz

Kjempebra lege, hjelper utover det man bør forvente. Blid og veldig serviceinstilt

Familielegen vår fra -92.(mor + 4 barn)
Vi alle gruer oss til den dagen hun går av med pensjon!
Hun har fulgt meg gjennom 4 svangerskap, og er alltid lydhør og jeg har følt meg trygg med henne som lege

rett og slett beste legen jeg har hatt.

hun er en veldig flink lege som forstår pasientene sine og hører på de og prøver sitt beste for å hjelp de! Gir deg råd/tips og man føler at hun bryr seg utrolig mye om pasineste sine og gir de den beste medesin som passer for dem. veldig fornøyd med legen formholtz.

Tilstedeværende, hører på alt du har og si og gjør alltid sitt beste for å hjelpe. Aldri hatt noen problemer på noen måte med henne, verken når det kommer til å få time eller å få hjelp generelt sett.

Besøker henne ganske ofte, og gruer meg virkelig til den dagen hun eventuelt pensjonerer seg slik at jeg må gå over til en annen lege. Ser virkelig ikke for meg at noen andre i Rana kan gi meg den samme gode opplevelsen ved å måtte gå til lege.

Ikke fornøyd

Hun er en hyggelig dame, men kan virke svært stresset. Det virker som om det fort kan bli litt "for mye" for henne slik at hun glemmer ting hun skal gjøre. Jeg skulle bli henvist til sykehus, men henvisningen glemte hun å sende, selv etter x-antall påminnelser både ved personlig oppmøte og over telefon. Til slutt ble jeg henvist etter 5 måneder... Jeg vil dessverre ikke anbefale henne...

Veldig fornøyd!

Har absolutt tillit til henne! Bra service, gode råd og i det hele tatt lite å utsette på henge som lege.