Jarand Gjestland

Kommunelegen i Sørfold Mann, 53 år

Autorisert1992
SpesialiseringSamfunnsmedisin
Ledige plasser 68 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kommunelegen i Sørfold

Rådhuset 8226 Straumen
Jarand Gjestland er en av 1 fastleger i Sørfold

Siste vurderinger av Jarand Gjestland

Kommentar om legesekretærene!

Jeg har ingenting å si på legen, men jeg vil fremheve at legesekretærene på dette legekontoret er forferdelige. De "leker" leger på telefonen, og avviser deg hvis DE ikke mener du trenger å komme. Jeg er fullstendig klar over at de skal "luke ut" litt, men her gjaldt det faktisk noe som absolutt skal sjekkes av lege.

Har vært borti de noen ganger nå, og alle gangene har de vært forferdelig lite imøtekommende, og spesielt den ene er møkksur. Hun bør finne seg en ny jobb, og det faderlig fort.

Passelig god lege

Vet godt hva han gjør, du kan stole på denne mannen, han er meget dyktig i jobben hans, men kunne tatt seg bedre tid til pasientene sine.

Profesjonell og dyktig lege!

Gjestland er en meget dyktig lege. Han tar deg på alvor, bruker god tid til å lytte til hva man har å si. I tillegg er han grundig og nøyaktig med tanke på videre henvisninger, nødvendige undersøkelser og prøver for å kunne fastslå pasientens tilstand. Man er privilligert når man får Gjestland som fastlege.

en usympatisk lege

Hadde ham til fastlege for noen år tilbake. Fikk ikke tillit til ham, han var svært arrogant. Hører at han har forbedret seg litt og det trengs. Personalet er vel ok, men da jeg var passient det var det vanlig med ¨å spørsmål om årsaken til at jeg ville ha legetime. Noe de ikke har rett til å spørre om. Gjestland er vel en flink lege men det menneskelige mangler fullstendig, dessverre. Det var vel ikke spesilet vanskelig å få time hos ham da jeg var pasient der.

Flink.

Flink lege, men litt lang "ventetid" for time. Selv om noen synes han er litt arrogant, så er han strukturert og bryr seg. Legekontoret fungerer meget godt.