Alexander Tinglum Gjestvang

Autorisasjon (2008)

Midtløkken legekontor Telefonnummer33 35 48 4833 35 48 ...
Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg
Alexander Tinglum Gjestvang er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Alexander Tinglum Gjestvang

Godt forberedt, kunnskapsrik og løsningsorientert

Gjestvang lytter til deg, undersøker, har lav terskel for å ta nødvendige prøver og gir rask tilbakemelding selv om alt er bra. Det er tillitsvekkende og gir deg trygghet.
Han henviser videre til spesialisttjenesten hvis han er i tvil. Alltid hyggelig og imøtekommende selv på de travleste dagene. Opplever sjelden venting på venterommet, og hvis det forekommer blir det forklart. Veldig hyggelige og hjelpsomme helsesekretærer i resepsjonen. Kan være litt lang ventetid på legetime hvis det ikke er alvorlig, men hvis du trenger det ber de deg komme inn med en gang. Gode digitale verktøy for bestilling av time, resepter og svar på prøver osv.

Trygg, kunnskapsrik og interessert.

Han ser deg som menneske. Fin fyr.....som faktisk sjekker opp hvis han er usikker. Og er interessert i også pasientens erfaringer i ulike sammenhenger.

Empatisk og dyktig

Et legekontor hvor alle ansatte yter god service. Har så langt bare gode ting å si om denne fastlegen og legekontoret. Empatisk lege som lytter og henviser videre når det er behov for det

Rolig, trygg og hyggelig

Jeg er alltid fornøyd med fastlege Aleksander Gjestvang :-) I tillegg er kontordamene utrolig hyggelige og hjelpsomme!

Tar ikke alltid mine problemer seriøst

Jeg har liten tillitt igjen for denne legen. Han har gitt meg god hjelp flere ganger; lyttet og henvist meg videre, men det har også hendt at han har sagt "nei, jeg tror ikke det er nødvendig å gjøre noe med det", om kroniske sykdommer som har forverret seg fordi tiltak ikke ble satt i gang. Jeg skulle ønske han tok meg på alvor hver gang. De andre ansatte er svært dyktige og hyggelige i sin arbeidsutførelse og fortjener all ros som kan gis. Ventetiden er lang, det tar fort opp til 3 uker før man får legetime, med mindre man ringer akkuratt kl. 08:00 og får en akutttime samme dagen. Jeg har opplevd å vente 15 minutter i telefonen uten å få svar. Det er gode parkeringsmuligheter rett i nærheten av legekontoret som er gratis.