Kai Brynjar Hagen

Havna Legesenter

Samfunnsmedisin

1979

Ingen på venteliste

Havna Legesenter Telefonnummer75 55 40 0075 55 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Moloveien 20 8003 Bodø
Kai Brynjar Hagen er en av 47 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Kai Brynjar Hagen

Empatisk, tar en på alvor. Kunnskapsrik. Erfaren. Lytter. Bryr seg. God kommunikasjon. Hjelpsom. Behagelig.

Fantastisk

Har aldri følt meg mere hjulpet og ivaretatt enn hos kai Brynjar.
Han er Kjempe hjelpsom og bryr seg om sine pasienter.

Helt fantastisk!

Kai er en supergod lege, som legger sjela i å hjelpe den som trenger det. Han har hjulpet meg masse, å føler meg alltid velkommen hos han, uansett hva og "hvor lite" problemet måtte være. Kan være en del ventetid på å få time, men det er absolutt vært det. Han er forståelsessfull, forklarer og er en god veileder hvor man ellers står fast selv. Anbefales!

Hører ikke etter

Kjører sitt eget løp med nesen ned i datamaskinen, og hører ikke etter hva pasienten sier. Bør unngås hvis du feiler noe. Hvis du har noen kilo for mye så ryr det ut med slanketips, uten at han spør om du vil ha dem. Forøvrig kan du få de samme slanketipsene i hvilket som helst ukeblad. Bortkasta tid å oppsøke denne legen.

Ikke anbefalt fra min side

Han henviser ikke videre til spesialist fordi han mener han som allmennlege kan behandle alt selv. Virkelig synd at vi ikke fikk den hjelpa vi trengte, derfor har vi valgt å bytte fastlege. Anbefaler ikke denne legen til dem med små barn, som har behov for en lege som ser og hører deg som mor/far som trenger hjelp med sykdom/kronisk sykdom hos barnet.