Kai Brynjar Hagen

Tlf: 75 55 40 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kai Brynjar Hagen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Kai Brynjar Hagen

Helt fantastisk!

Kai er en supergod lege, som legger sjela i å hjelpe den som trenger det. Han har hjulpet meg masse, å føler meg alltid velkommen hos han, uansett hva og "hvor lite" problemet måtte være. Kan være en del ventetid på å få time, men det er absolutt vært det. Han er forståelsessfull, forklarer og er en god veileder hvor man ellers står fast selv. Anbefales!

Hører ikke etter

Kjører sitt eget løp med nesen ned i datamaskinen, og hører ikke etter hva pasienten sier. Bør unngås hvis du feiler noe. Hvis du har noen kilo for mye så ryr det ut med slanketips, uten at han spør om du vil ha dem. Forøvrig kan du få de samme slanketipsene i hvilket som helst ukeblad. Bortkasta tid å oppsøke denne legen.

Ikke anbefalt fra min side

Han henviser ikke videre til spesialist fordi han mener han som allmennlege kan behandle alt selv. Virkelig synd at vi ikke fikk den hjelpa vi trengte, derfor har vi valgt å bytte fastlege. Anbefaler ikke denne legen til dem med små barn, som har behov for en lege som ser og hører deg som mor/far som trenger hjelp med sykdom/kronisk sykdom hos barnet.

Missfornøyd

Heihei har aldri fått prøve denne legen da det sitter ei vanskelig dame i resepsjonen med en forferdelig oppførsel som oppfører seg veldig frekkt ut mot kunder som ringer inn å trenger hjelp! Bytter fastlege med en gang!!

Den beste legen

Mitt første møte med denne legen,gjorde virkelig godt. Etter mange år med leger som jeg følte ikke tok meg på alvor,føltes det som å komme til "himmelen". Endelig en som så meg og tok mine problemer på alvor. Føler meg ikke som en hypokonder lengre. Tusen takk.

OK LEGE.

Har ikke hatt så mye med han å gjøre, da han har hatt permisjon fra Havna Legekontor. Men stortsett ok.

Veldig fornøyd med ham som fastlege:)

Er veldig hyggelig å snakke med. Lytter til hva pasienten har å si - man er ikke i tvil om at man blir godt ivaretatt.

Veldig god lege

Kai Brynjar Hagen er en veldig flink lege. Jeg følte virkerlig at han vil hjelpe deg og lytter veldig bra. Overalt en lege jeg er virkelig fornøyd med.

Han jobber dog kun på tirsdag og fredag, noe som kan være til bry og gjør at det er lang ventetid.

Den eneste legen jeg har møtt som har støttet meg i en livskrise.

Klok og lyttende, forståelsesfull. Har litt for lite tid til pasientene sine, lang ventetid.