Crister Karl Arne Hedenberg

Helsesenteret 9450 Hamnvik
Crister Karl Arne Hedenberg er en av 3 fastleger i Ibestad

Siste vurderinger av Crister Karl Arne Hedenberg

Min beste lege til nå.

Gjennomgående faglig dyktig. Den hittil beste oppfølging og forståelse av mitt sykdomsbilde. Er glad i biler, men det er jeg også.

Fantastisk Lege

Forstår, hører og tar til seg informasjon for å vurdere alvorligheten av plagene. Meget fornøyd med han som lege og utrolig morsom person :)
Gjør det lett å fortelle om plager og kjempebetryggende å ha en å snakke med.

Burde gå av med pensjon nå

En selvsentrert lege som i hovedsak er mest interressert i å snakke om bilene sine og fortelle folk hvor mange plager han har og at han er trett og sliten! Sikkert faglig dyktig men det sitter dessverre langt inne!

Arogant

Muligens en bra lege men hører ikke på pasientene .
En underlig lege,er veldig humørsyk så noen dager skulle han ikke jobbet med folk.Som kommunelege 1 overprøver han di andre legene og har sine egne lover.

En vanskelig lege.

Dette er en lege som du ikke vil gå til hvis du sliter med psykisk sykdom, rusproblemer eller er overvektig!! Han er nedlatende overfor disse gruppene og mener at alle bør trimme like mye som han gjør. Alt kan kureres bare man er i fysisk aktivitet 1 -2 timer pr. dag. Og har du ikke disse utfordringene, men bare er syk på en eller annen måte, så har han det MYE verre selv. Nei, takke meg til en turnuslege som ikke forskjellsbehandler sine pasienter!!

Virker selvsentrert

Hedenberg virker humørsyk. Han er svært opptatt av sin spesialitet i hjertemedisin, og benytter enhver anledning til å fortelle hvor dyktig han er med de nye apparatene- som når han ringer og snakker med sykehusleger. Han er sikkert dyktig også med dette, men det er ganske irriterende når han til stadihet avbryter hvis du prøver å si noe om deg selv, han lytter bare halvveis, og avbryter når han ikke gidder å høre på mer. I det hele tatt er han svært dårlig å lytte. Han kan nok faget sitt, men det er frustrerende å aldri vite hva slags humør han er i.

En dyktig lege.

Den beste legen jeg har hatt,Etter Dr.Kalstad.
Tar sin oppgave alvorlig.Lytter til sine passienter.Tar pasientens plager alvorlig.
Er ikke egoistisk,Sender pasienter til spessialister hvis han er usikker på diagnose.
Er en lege jeg føler meg trygg på.

Humørsyk lege...

Selv om han nok på flere områder er faglig dyktig, så er han en lege som jeg prøver å holde meg lengst mulig unna. Han er lite empatisk og meget selvsentrert. Når du som pasient forteller om dine plager, så kan han nesten bestandig fortelle at han har det mye verre!
Måten du blir behandlet på er rett og slett totalt avhengig av hvilket humør han er i akkurat den dagen. Og stort sett, er det ikke det beste. Tenk at pasienter på venterommet spør den som kommer ut, hvordan humøret er til legen de skal inn til! Jeg har aldri gruet meg så mye til å gå til legen som da jeg hadde han som fastlege. Det verste er at man, særlig ved psykiske plager, allerede er i en sårbar situasjon, som da bare blir verre av selve konsultasjonen.

tar seg tid

hatt mange leger, men føler meg virkelig hørt og sett hos hedenberg. Har bestandig tid hvis man trenger legetime.