Crister Karl Arne Hedenberg

Rådhuset 9450 Hamnvik
Crister Karl Arne Hedenberg er en av 1 fastleger i Ibestad

Siste vurderinger av Crister Karl Arne Hedenberg

Min beste lege til nå.

Gjennomgående faglig dyktig. Den hittil beste oppfølging og forståelse av mitt sykdomsbilde. Er glad i biler, men det er jeg også.

Fantastisk Lege

Forstår, hører og tar til seg informasjon for å vurdere alvorligheten av plagene. Meget fornøyd med han som lege og utrolig morsom person :)
Gjør det lett å fortelle om plager og kjempebetryggende å ha en å snakke med.

Burde gå av med pensjon nå

En selvsentrert lege som i hovedsak er mest interressert i å snakke om bilene sine og fortelle folk hvor mange plager han har og at han er trett og sliten! Sikkert faglig dyktig men det sitter dessverre langt inne!

Arogant

Muligens en bra lege men hører ikke på pasientene .
En underlig lege,er veldig humørsyk så noen dager skulle han ikke jobbet med folk.Som kommunelege 1 overprøver han di andre legene og har sine egne lover.

En vanskelig lege.

Dette er en lege som du ikke vil gå til hvis du sliter med psykisk sykdom, rusproblemer eller er overvektig!! Han er nedlatende overfor disse gruppene og mener at alle bør trimme like mye som han gjør. Alt kan kureres bare man er i fysisk aktivitet 1 -2 timer pr. dag. Og har du ikke disse utfordringene, men bare er syk på en eller annen måte, så har han det MYE verre selv. Nei, takke meg til en turnuslege som ikke forskjellsbehandler sine pasienter!!