Astrid Bertinussen Holm

Sortland kommunale legekontor
Parkveien 10 8400 Sortland
Astrid Bertinussen Holm er en av 13 fastleger i Sortland

Siste vurderinger av Astrid Bertinussen Holm

Den beste fastlegen jeg har hatt

Hun er en meget behagelig lege å komme til. Hun "hører" på hva en har å si. Og gir deg følelsen av å bli tatt på alvor. Jeg føler meg godt ivaretatt med henne som min fastlege. Dessverre skal hun flytte til sitt hjemsted i ny legestilling. Så jeg ønsker henne lykke til

En lege som bryr seg

Har hatt Astrid Bertinussen Holm som fastlege fra jeg var barn. (Er 19 nå)
Har fått et bedre og bedre forhold til henne ettersom tiden har gått. Hun er veldig snill, og viser at hun bryr seg. Hjelper uansett om det er fysisk eller psykisk man sliter. Har med tungt hjerte byttet fastlege siden jeg har flyttet, men vil likevel anbefale Astrid til store som små. Uansett hvilke plager man har. Hun er en veldig dyktig lege som bryr seg.

DEN beste legen

Har hatt Astrid som fastlege i 12 år. Jeg føler meg trygg på at jeg kan spørre om/fortelle alt, å hun tar meg på alvor. :-)

Fantastisk lege.

Faglig dyktig, tillitvekkende, ansvarlig,rolig. Lyttende. Ikke belærende. Positiv, sikker,handlingsorientert,proaktiv, Generelt kunnskapsrik.

innkluderende

Har hatt dr Holm som "familielege"i mange år,og blir møtt med forståelse og engasjement.Er lydhør og ser løsninger til beste for pasienten,uten belærende akademiske legemanerer,det burde vært flere av hennes støpning i allmenlegeverden.Forbilledlig for nye generasjoner leger.Folkelig.