Kristin Elisabeth Hovind

Autorisasjon (2001)

Torget Legesenter Telefonnummer75 15 17 0075 15 17 ...
Nordahl Griegsgt 2 8622 Mo i Rana
Kristin Elisabeth Hovind er en av 21 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Kristin Elisabeth Hovind

Ser ikke min mor

Min mor var hos henne her på Mo.

Hun er blitt så tynn, men dette så ikke legen.

Hun har falt flere ganger - forteller ikke dette til Kristin

Hva er bra? Vet ikke.

Jeg er datter til pasienten.

Går gråtende fra timen hennes.

Har vært til Kristin to ganger. Jeg fikk veldig dårlig førsteinntrykk av henne ved første time, da enkelte ting hun sa virket direkte frekk. Jeg konfronterte henne og sa at jeg synes hun var ufin mot meg, men hun sa nei, hun er bare direkte. Jeg fikk det jeg trengte, men gikk derifra på gråten.

I dag dro jeg til henne i en sårbar situasjon, og fikk med en gang vondt i magen da jeg så at det var henne jeg ble satt opp hos (kronisk dårlig fastlegetilbud), men prøvde å roe meg ned, og tenke at det var sikkert et engangstilfelle forrige gang. Så feil kan man ta. Hun snakket konsekvent i munnen på meg, slik at jeg ikke fikk forklart godt nok.

Det var noe info jeg ikke hadde, grunnet dårlig informasjon om temaet i oppveksten, og hun bryter ut at "Det MÅ du jo vite".

Brast i gråt med en gang jeg gikk ut fra kontoret hennes.

Kristin virker ellers til å være veldig kompetent innenfor yrket sitt, men når det gjelder å møte en person slik dem trenger å bli møtt, så er hun ufattelig dårlig, og jeg håper hun fjerner seg selv snart, for det her er rett og slett elendig oppførsel :)

Fantastisk lege

Genuint interessert i passienten og gjør det hun kan for å hjelpe deg, hyggelig. Flink til å gjøre situasjoner som kan være klein ikke klein.

Fornøyd

Veldig fornøyd med Kristin som fastlege til meg og mine barn. Faglig dyktig, lytter og er ikke redd for å ta en telefon videre dersom hun ikke har svaret selv. Tar seg tid og ser barna når de er der.

Dyktig

Beste legen jeg og barnet mitt har hatt. Er faglig dyktig, noe jeg ser på som det viktigste hos en lege. Snakker direkte, så man kan ikke misforstå. Med barnet mitt er hun forståelsesfull og forsiktig. Anbefales som fastlege, og enda mer som barnelege.