Vladimir Jevtic

Tlf: 76 05 62 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Vladimir Jevtic er en av 12 fastleger i Vestvågøy

Siste vurderinger av Vladimir Jevtic

Arrogant,og null interessert

Han er overhode ikke interessert i å høre på pasienten. Får pasienten til å føle seg veldig liten. Blodprøver gir ikke svar på alt.

dyktig

Er godt fornøyd med legen. Effektiv og rett på sak. Tok tak i mitt problem og jeg følte meg godt tatt vare på

dyktig doktor

Faglig flink lege som tar tak det som er vesentlig og skiller bort uvesentlig.

Ikke fornøyd

Jeg er ikke fornøyd med denne legen. Har han som fastlege. Virker veldig som om han ikke gidder å bry seg om å gjøre en god jobb. Føler meg ikke verken sett eller hørt når jeg er hos ham.

Arroganse

Jeg skal ikke ha han som fastlege mer.. det er fordi jeg har opplevd han som forferdelig arrogant, og bedrevitende og ikke noe særlig å komme til når man har plager som kanskje ikke vises så veldig godt utenpå. Dette er mine erfaringer, kanskje andre opplever han som annerledes?

God, trygg og hyggelig.

God til å lytte, griper tak i det jeg sier og gjør noe med det. Han er hyggelig og er orientert om hvilke spørsmål jeg har tatt opp med ham tidligere.

Arrogant

Kan med hånden på hjerte si at denne legen mangler både empati og tålmodighet!! Har du ikke mistet en arm eller fot, er du ikke syk, og det passer han på å vise med både kroppsspråk og verbalt språk!! Blir ALDRI å bruke han mer!!

Bra lege

Bra lege som lytter, tar tak i ting, men kan nok skjerpe segg litt når det kommer til å sile ut de tingene som er viktig for en pasient med bekymringer