Mari Kristin Johansen

Havna Legesenter

1983

Havna Legesenter Telefonnummer75 55 40 0075 55 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Moloveien 20 8003 Bodø
Mari Kristin Johansen er en av 47 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Mari Kristin Johansen

Beste fastlegen jeg har hatt noen gang

Etter å ha hatt et svært uryddig forhold til tidligere fastleger med medikamentbruk og mye rot, har jeg endelig funnet en lege som er ryddig ! Hun lar seg ikke pelles på nesa og bli fortalt hva hun skal gjøre,noe som gjør at man faktisk er trygg som pasient! Jeg har fått et bedre liv ,og mener hun er en svært dyktig og rettferdig fastlege.Aldri noe rot,og ikke mye venting.Anbefaler henne på det sterkeste.

Medmenneskelig og svært dyktig

veldig dyktig lege med et hav av erfaring, empatisk og følger deg opp på en måte jeg vet ikke er norm blant fastlegene. Hun tar direkte kontakt med meg som pasient for oppfølging og informasjon. Hun er nokså restriktiv med prøvetakinger og henvisninger hit og dit, dette tror jeg andre leger skulle fulgt henne på.

Helt fantastisk!!

Jeg blir tatt på alvor og hun yter hjelp langt ut over jobbeskrivelsen. Tar tak i problemer og hjelper til også i feks kontakt med NAV, arbeidsgiver, spesialist som ikke har respondert på henvisning osv. Hun tar meg med i vurderingen av hva som kan hjelpe, i stedet for å skrive ut en resept og si: prøv dette. Du får en følelse av å bli behandlet med omsorg, at hun virkelig bryr seg om deg! Etter hva jeg har hørt av andre og opplevd selv, så er dette svært sjeldent i møte med fastlege. Jeg tror ikke jeg ville ha vært her i dag om jeg hadde hatt en annen fastlege da jeg virkelig trengte hjelp.

Dyktig lege.

Dyktig lege. følger opp. Byens beste fastlege.En del diskusjoner, men det må til. Er neppe en enkel pasient å ha med å gjøre.

Flott dyktig lege

Faglig flink, pålitelig,rask
Kan være litt arrogant/kvass av og til, men stort sett veldig,veldig hyggelig og hjelpsom
Tar ofte kontakt selv
Ved større behov har du garantert hjelp hele tiden og stiller 100% opp