Mari Kristin Johansen

Moloveien 20 8003 Bodø
Mari Kristin Johansen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Mari Kristin Johansen

Medmenneskelig og svært dyktig

veldig dyktig lege med et hav av erfaring, empatisk og følger deg opp på en måte jeg vet ikke er norm blant fastlegene. Hun tar direkte kontakt med meg som pasient for oppfølging og informasjon. Hun er nokså restriktiv med prøvetakinger og henvisninger hit og dit, dette tror jeg andre leger skulle fulgt henne på.

Helt fantastisk!!

Jeg blir tatt på alvor og hun yter hjelp langt ut over jobbeskrivelsen. Tar tak i problemer og hjelper til også i feks kontakt med NAV, arbeidsgiver, spesialist som ikke har respondert på henvisning osv. Hun tar meg med i vurderingen av hva som kan hjelpe, i stedet for å skrive ut en resept og si: prøv dette. Du får en følelse av å bli behandlet med omsorg, at hun virkelig bryr seg om deg! Etter hva jeg har hørt av andre og opplevd selv, så er dette svært sjeldent i møte med fastlege. Jeg tror ikke jeg ville ha vært her i dag om jeg hadde hatt en annen fastlege da jeg virkelig trengte hjelp.

Dyktig lege.

Dyktig lege. følger opp. Byens beste fastlege.En del diskusjoner, men det må til. Er neppe en enkel pasient å ha med å gjøre.

Flott dyktig lege

Faglig flink, pålitelig,rask
Kan være litt arrogant/kvass av og til, men stort sett veldig,veldig hyggelig og hjelpsom
Tar ofte kontakt selv
Ved større behov har du garantert hjelp hele tiden og stiller 100% opp

Kunnskapsrik, men ser ikke mennesket bak diagnosen.

God faglig, men som pasient føler jeg ikke tillitt. Later til å eie en "ovenifra og ned"-holdning, og jeg føler at jeg "kun" er pasienten, ergo vet jeg ingenting. Savner empati, rom for å åpne seg og evnen til å se mennesket bak diagnosen.