Dag Arild Knudsen

Nermo Legesenter

1980

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nermo Legesenter
Fr. Nansensgt. 29 8622 Mo i Rana
Tlf: 75 16 61 59 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dag Arild Knudsen er en av 27 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Dag Arild Knudsen

Byens beste lege.

Dag Arild Knudsen har vært lege for meg og min familie siden slutten av 1980-tallet. Kan ikke få framsnakket min lege godt nok. En mer ydmyk og oppegående lege tviler jeg på at det finnes. Pågrunn av stort handikap bruker jeg legen mye,men alltid stiller Dr.Knudsen opp og jeg får løst de eventuelle medisinske problemene snarest. Alltid er en resept eller en søknad ekspedert på på snarest mulig måte. Jeg gruer for den dagen Dag Arild Knudsen takker av som lege på grunn av pensjonering. Håper han står på lengst mulig.

Uprofesjonell lege

Har hatt legen i mange år, ble aldri tatt seriøst. Undersøkte meg lite og dårlig, fikk til slutt en diagnose uten noen form for hjelp av spesialister. Diagnosen tok han vekk igjen uten at jeg fikk beskjed.. Byttet legesenter, sendte aldri sjonalene, selv etter mye masing.

Umulig å få tak i

Selve legen er topp, svært dyktig og genuint interessert. Men lite betyr det når man aldri får kontakt. Man kan bruke timesvis, ja dagesvis for å nå fram pr. tlf. Overarbeide, slitne og lite imøtekommende helsesekretærer som ikke strekker til.

Fantastisk lege!

Helt fantastisk lege som er genuint intressert i deg og dine. Seriøs , men kan fort dra en liten spøk. Veldig forståelsesfull og flink. Gruer meg til den dagen han går av med pensjon!

Kjempeflink lege hvis man er så heldig å få tak i ham. Grusomt legesenter.

Har vært min og barnas fastlege i mange år, meget dyktig både faglig og ellers. Men legesenteret der han jobber er så skrekkelig at jeg mange ganger har vurdert å bytte (det skjedde ikke pga det er sjelden noen å bytte til i området) på tross av han selv er en super lege. Det er ekstremt vanskelig å komme igjennom på tlf, slik har det vært i masser av år. Har prøvd å ringe i ett fra kl 8 til kl 14 uten å komme gjennom flere ganger. Møter man opp selv må man regne med kø i ca en time. Det er alltid unnskyldninger med at noen er syke så bemanningen er dårlig, men rart at noen alltid er syke i tiårsvis. Man kan møte opp før åtte, men om barna eller en selv er så syke at time trengs fort er det svært ugunstig å vente 3 timer på et nedslitt kontor for så å få beskjed om at vi kan komme tilbake om to timer. Barn har ingen prioritet på kontoret, og syke illskrikende småbarn må vente like lenge som andre til gru for både barnet og alle andre på det vanligvis fullpakkede venterommet.

Vanskelig å nå

Legen er grei nok men han nekter å bruke penger på legesenteret.
Underbemannet med sekretærer, Nedslitte vegger.
Møbler er nedslitt og ikke byttet på 20-30 år.
Underbemanningen gjør at det er nesten umulig å komme gjennom på telefon.
Erfaring viser at eneste måte å få bestilt time er personlig oppmøte før 8 om morgenen.

Dyktig og erfaren lege på elendig kontor

Jeg oppfatter legen som hyggelig, imøtekommende, interessert, dyktig og erfaren.
Problemet er at det kan være vanskelig å komme i kontakt med han. Telefonsystemet på kontoret fungerer rett og slett ikke. Her snakker vi ikke om 5 min kø. Her snakker vi om å må ringe i dagevis før man tilfeldigvis kommer gjennom. Det er også unødig lang ventetid for å få time. Når det gjelder resepter kan disse bestilles på "min doktor", og dtte fungerer. men du må stå lenge i kø på kontoret for å hente dem! Også ofte mye venting for å komme på labben. Klinikken har et prekært behov for modernisering og effektivisering. Samt oppussing av lokalene.