Anne Ruth Syrtveit Mikalsen

Tlf: 35 06 82 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Ruth Syrtveit Mikalsen er en av 3 fastleger i Kviteseid

Siste vurderinger av Anne Ruth Syrtveit Mikalsen

Eineståande lege

Valde ny fastlege litt tilfeldig og utan tidlegare kunnskap om vedkommande. Dr. Syrtveit Mikalsen opplevdes som ein gjennom profesjonell lege; Ho var imøtekommande, lyttande, ivaretakande og kunnskapsrik. Ho var veldig "til stades" i konsultasjonen, stilte spørsmål som synte at ho oppfatta det som blei forsøkt formidla, tydeleg på det som var mogeleg å vere tydeleg på og trygg nok til å formidle det ho ikkje med sikkerhet kunne konkludere på der og då. Inntrykket ho gav var at ho er mild i formen, men tydeleg i si vurdeing og konklusjon. Ho gav seg veldig god tid, noko som nok gjorde at andre pasientar fekk ventetid, men som var nyttig for meg der og då. Mitt inntrykk var at ho gav alle pas. god tid, og det vil nok vere stor grad av toleranse ift å måtte vente litt når ein får det tilbodet ein gjer. Ynskjer ein ein fastlege som ein kan stole på gjer grundige vurderingar og som ikkje let seg påverke av anna enn kva som er medisinsk kloke og hendsiktsmessige tiltak, vil eg tru ein ikkje finn nokon betre. Ynskjer ein ein lege ein kan manipulere og påvereke, trur eg Dr. Syrtveit Mikalesen er feil valg. Eg har ikkje nokon innspel til forbedring; ynskjer bare meir av det same.