Dagfinn Gunnar Nilsen

Sjøgata 78 8200 Fauske
Dagfinn Gunnar Nilsen er en av 10 fastleger i Fauske

Siste vurderinger av Dagfinn Gunnar Nilsen

Dårlig lytter.

Tar seg dårlig tid, og det føles ikke som han lytter til det man har å si. Oppleves nesten som litt arrogant.

En livredder

Han har, bokstavelig talt, reddet livet mitt. Han har lyttet og handlet, han følger opp og han bryr seg, han er en av få leger som ser deg i øynene og lytter.

Han har alltid tatt seg tid til meg, selv utenom avtaler.

Ført dro Gregory og nå snart drar Dagfinn også. Jeg gruer meg noe forferdelig, for jeg har aldri møtt noen annen lege som kan måle seg med disse to.

Den verste legen - forstår han i det hele tatt norsk?

Han hører ikke etter hva pasienten sier. Fortalte tre ganger at jeg hadde vondt et sted og han forstod ikke hva jeg sa. Han gjentok 3 ganger at jeg hadde smerter et helt annet sted enn det jeg hadde sagt tiltross for at jeg rettet på han og gjentok meg selv flere ganger... Det sank bare ikke inn...

Stødig, voksen lege

Min fastlege I mange år. Føler virkelig at han bryr seg, og lytter til det man sier. Flink å forklare ting, og sitter aldri med nesen I dataskjermen. Håper det finnes en ny fastlegge som kan måle seg med han når han pensjonerer seg.

Storfornøyd med legen min!

Blir alltid møtt med et smil og føler at man alltid blir hørt og forstått. Har flere ganger blitt oppringt av legen, bare for at han vil vite hvordan man har det.