Karin Nilsen

Østensenveien 9 8009 Bodø
Karin Nilsen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Karin Nilsen

Respektløs

Veldig uprofesjonell, skreiv private meldinger under samtalen og sa at hun skulle spør venninnen sin om anbefaling, uten at jeg hadde sagt at det var greit at hun delte informasjonen videre.Var frekk gjennom hele samtalen, smilte og lo når jeg sa at jeg føler at jeg ikke blir tatt seriøst. Virket som hun var ute etter ´´å ta deg´´, og slengte flere ganger kommentarer som ikke burde være akseptabel. Anbefaler virkelig ikke denne legen til noen.

Den beste legen jeg har hatt.

Begynte hos Karin for et år siden.Føler at jeg får svar på det jeg lurer på og får den hjelpen jeg trenger.
Er i møtekommende,tar en i hånden og hilser.Føler at hun har tid til meg når jeg er innom kontoret hennes.

Gir enkle løsninger

Jeg har i mange år vært syk og til slutt sa det stopp. Jeg gikk til denne legen (som jeg byttet til fordi min forrige lege flyttet) for å be om henvisning til psykolog for å takle min fysiske og mentale helse bedre. Det eneste Karin ville, var å sette meg på antidepressiva. Hun sa "det er altfor få som går på antidepressiva". Jeg benyttet meg aldri av resepten, og byttet fastlege.

Karin Nilsen

Tillidsfuld, rolig og kompetent. God lytter. Har henvist mig til speciallæge ved mistanke om behov for yderligere undersøgelser. God og striks ved udskrivning af recepter. Følger op på behandling.

Kjemien stemte ikke

Karin Nilsen er helt sikkert en kompetent lege, men jeg opplevde det som vanskelig å komme i kontakt med henne. Ventetiden er svært lang på kontoret. Kroppsspråk og stemme har gitt et engstelig og usikkert inntrykk, og dette er sikkert en smakssak, men jeg foretrekker en mer selvsikker lege som kan gi inntrykk av at "dette fikser vi".

Ikke den beste legen

Noe stresset og rotete i sin oppfølging. Følte nylig at jeg ikke ble lyttet til da jeg stilte spørsmålstegn på hvorfor enkelte tester var nødvendig. Hun ikke helt tilstede for meg bestandig, virker som det er for travelt, at jeg må skynde dersom jeg har noe jeg skal ta opp. Jeg må alltid vente 30min før jeg kommer inn til legen. Jeg opplever legesekretærene som hyggelige. Etter å ha hatt samme lege i mange år har jeg nå ønske om å bytte lege.

Meget god lege

Byttet fastlege til Karin Nilsen på grunn av private relasjoner mellom forrige lege og venninner. Karin Nilsen er den første legen som jeg har etablert et tillitsforholdet til. Jeg opplever henne som en lege som lytter, gir gode råd og som tar pasienten på alvor. Hun har hjulpet meg mye.

Lege som tar folk på alvor

Flink lege som hører hva du sier, og tar ting på alvor. Har fått all hjelp jeg trenger hos henne.

jah..

Synes det er helt utrolig at man må vente i hvertfall 30min hver gang man har time, har aldri opplevd å få kommet inn tidsnok! Virker litt avvisende og sitter mye med pc og tar telefonen under timen, litt respektløs synes jeg. Valgt å se ann henne over lang tid, men nå har jeg byttet lege.

Sjelden tilgjengelig lege

Glemsom, liten tid til pasienten referer gjerne enkle saker til spesialist. Jeg har diabetes og måtte selv be om synskontroll hos øyespesialist.

Gruer meg for å gå til legen..

Har hatt Karin Nilsen som lege siden fastlegeordningen kom, men nå er det nok! Inn og ut i full fart - som på et samleband..
Jeg føler at hun hverken har tid, eller tar meg seriøst når jeg er der. Hun bagatelliserer, skriver ut resept og vil helst pøse på med kortison istedet for å finne ut hva som er årsak. I mer enn fire år var jeg ute av arbeidslivet grunnet en ulykke. Tidvis har jeg følt meg som en hypokonder og et "betent gnagsår", og sånn skal det vel ikke være, det er selvsagt en årsak til at man går til legen?!
For meg ordnet det seg heldigvis, jeg stod på mitt, og ble henvist videre.
Siden i høst har jeg hatt behov for legetime, men jeg har utsatt det, og tenkt at "onten" går over. Det har det altså ikke gjort. Men nå er det nok! Jeg anbefaler ikke Karin Nilsen til fastlege!!

Her må man ha god tid til å vente

Ikke spesielt fornøyd. Legen virker uinteressert og lytter ikke.

Veldig bra

Hun har vært til utrolig hjelp for meg og min familie. Med en del sykdom i familien er det veldig godt å ha en fastlege som kjenner oss og som ser helheten. Hun har fulgt oss opp og henvist videre når det har vært nødvendig. Hun er flink til å lytte og jeg blir tatt på alvor. I en periode hvor jeg trengte ekstra hjelp var hun tilstede for meg og hjalp meg videre. Så tusen takk

Seriøs og flink

Grundig, interressert og engasjert lege som ikke er redd for å trykke på de knapper som skal til for henvisning. Hun kan snu et avslag til innpass - tar hjemmebesøk på eget initiativ og er faglig dyktig. Så tar hun den tid jeg trenger - intet stress - lytter og handler. Herlig! Min oppfatning er at hun bryr seg om sine pasienter. Den beste jeg har hatt - hun forblir min fastlege!

Anbefales ikke

Følte ikke jeg fikk noen hjelp og ble møtt med arroganse.
Damene i luka gjør heller ikke sitt til at man føler for å gå dit.

Helt ok

Har vært innom hos henne flere ganger, men føler ikke at hun ønsker meg frisk. Akkurat som hun virker litt arrogant, men som nevnt her ang ikke sende pasienter videre, ble jeg raskt sendt til sykhuset en gang. Kan ikke si annet enn at hun er helt ok.

Flink lege

Har hadd Karin til fastlege i mange år, det første året jeg hadde henne syntes jeg hun var litt arrogant, men etterhvert da vi ble bedre kjent følte jeg at jeg alltid ble tatt på alvor av henne, hun undersøker godt, samt at hun nøler ikke med å sende henvisning videre. En veldig hyggelig lege.

Det eneste minuset er at noen av legesekeretærene er veldig sure, samt at det kan være meget vanskelig å få kontakt på telefon med kontoret.

Slettes ikke til å anbefale!

Har hatt Karin som fastlege så lenge jeg kan huske.. Å bestille en time hos henne er rett og slett bare en vits. Man kan med god klaring komme en halvtime forsinket, da man uten unntak ikke får komme inn før minst 30-40 minutter etter avtalt time.. Hun virker avvisende og tar deg sjeldent serriøst. Ikke interressert i å lytte. Man får ikke den hjelpen man trenger, og betaler skjorta og ræva for 5 minutt og ett klapp på skuldra!

Elendig lege

Karin hadde jeg i ett halvt år før nyttår ENDELIG kom og jeg kunne bytte lege igjen. Jeg ble overhode ikke hørt på, fikk meget dårlig hjelp og opplevde en lege som kun tenkte penger. Arrogant holdning der hun viste best og ikke henviste til andre med bedre kunnskap om emnene. Jeg anbefaler definitivt ikke Karin, eller legesenteret i det hele tatt med sure arbeidere i skranken.

Ikke så god på kommunikasjon

Synes det er vanskelig å snakke med henne, hun virker avvisende.