Karin Nilsen

Bodin Legekontor AS

1989

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bodin Legekontor AS
Østensenveien 9 8009 Bodø
Karin Nilsen er en av 48 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Karin Nilsen

Dårlig erfaring

Anbefaler ikke denne legen. Fikk et godt førsteintrykk. Smilende og hyggelig. Men ettersom minuttene gikk, fikk hun det travelt. Hun kunne ikke la meg snakke ferdig, undersøkte ikke grundig nok, bagateliserte smertene mine og avfeide mine behov. Det var skuffende nok å gå ut fra legekontoret hver gang med følelsen av å ikke bli hørt eller tatt seriøst, så nå har jeg endelig byttet fastlege.

Flink lege

Karin Nilsen har vært min fastlege i mange år. Hun tar seg tid og henviser videre der det trenges. Jeg er veldig fornøyd med henne som min fastlege.

Ikke anbefalt

Kan ikke anbefale legen. Ikke grundig nok og
nok obs på helse. Kunne være hyggelig men travel og ikke lydhør nok for det som ble sagt og behov. Anbefaler ikke hvis en trenger god dialog og bli tatt på alvor og ønsker fastlege som hjelper til å ta vare på helsen

Hyggelig og grei fasrlege

Jeg har hatt Karin Nilsen som fastlege helt siden ordningen ble etablert og har bare gode erfaringer med henne
Hun virker faglig OK, tar seg tid, lytter til hva jeg har å si og foretar videre henvisning etter behov

Veldig fornøyd

Har bare gode erfaringer med denne legen som jeg har hatt de siste 8 år. Har alltid henvist videre når det var behov og jobbet for å hjelpe både meg og mine barn