Karin Nilsen

Bodin Legekontor

Østensenveien 9 8009 Bodø
Karin Nilsen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Karin Nilsen

Den beste legen jeg har hatt.

Begynte hos Karin for et år siden.Føler at jeg får svar på det jeg lurer på og får den hjelpen jeg trenger.
Er i møtekommende,tar en i hånden og hilser.Føler at hun har tid til meg når jeg er innom kontoret hennes.

Gir enkle løsninger

Jeg har i mange år vært syk og til slutt sa det stopp. Jeg gikk til denne legen (som jeg byttet til fordi min forrige lege flyttet) for å be om henvisning til psykolog for å takle min fysiske og mentale helse bedre. Det eneste Karin ville, var å sette meg på antidepressiva. Hun sa "det er altfor få som går på antidepressiva". Jeg benyttet meg aldri av resepten, og byttet fastlege.

Karin Nilsen

Tillidsfuld, rolig og kompetent. God lytter. Har henvist mig til speciallæge ved mistanke om behov for yderligere undersøgelser. God og striks ved udskrivning af recepter. Følger op på behandling.

Kjemien stemte ikke

Karin Nilsen er helt sikkert en kompetent lege, men jeg opplevde det som vanskelig å komme i kontakt med henne. Ventetiden er svært lang på kontoret. Kroppsspråk og stemme har gitt et engstelig og usikkert inntrykk, og dette er sikkert en smakssak, men jeg foretrekker en mer selvsikker lege som kan gi inntrykk av at "dette fikser vi".

Ikke den beste legen

Noe stresset og rotete i sin oppfølging. Følte nylig at jeg ikke ble lyttet til da jeg stilte spørsmålstegn på hvorfor enkelte tester var nødvendig. Hun ikke helt tilstede for meg bestandig, virker som det er for travelt, at jeg må skynde dersom jeg har noe jeg skal ta opp. Jeg må alltid vente 30min før jeg kommer inn til legen. Jeg opplever legesekretærene som hyggelige. Etter å ha hatt samme lege i mange år har jeg nå ønske om å bytte lege.