Karin Nilsen

Autorisasjon (1989)

Ingen på venteliste

Bodin Legekontor Telefonnummer75 50 70 4075 50 70 ...
Østensenveien 9 8009 Bodø
Karin Nilsen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Karin Nilsen

Ikke den beste legen

Noe stresset og rotete i sin oppfølging. Følte nylig at jeg ikke ble lyttet til da jeg stilte spørsmålstegn på hvorfor enkelte tester var nødvendig. Hun ikke helt tilstede for meg bestandig, virker som det er for travelt, at jeg må skynde dersom jeg har noe jeg skal ta opp. Jeg må alltid vente 30min før jeg kommer inn til legen. Jeg opplever legesekretærene som hyggelige. Etter å ha hatt samme lege i mange år har jeg nå ønske om å bytte lege.

Meget god lege

Byttet fastlege til Karin Nilsen på grunn av private relasjoner mellom forrige lege og venninner. Karin Nilsen er den første legen som jeg har etablert et tillitsforholdet til. Jeg opplever henne som en lege som lytter, gir gode råd og som tar pasienten på alvor. Hun har hjulpet meg mye.

Lege som tar folk på alvor

Flink lege som hører hva du sier, og tar ting på alvor. Har fått all hjelp jeg trenger hos henne.

jah..

Synes det er helt utrolig at man må vente i hvertfall 30min hver gang man har time, har aldri opplevd å få kommet inn tidsnok! Virker litt avvisende og sitter mye med pc og tar telefonen under timen, litt respektløs synes jeg. Valgt å se ann henne over lang tid, men nå har jeg byttet lege.

Sjelden tilgjengelig lege

Glemsom, liten tid til pasienten referer gjerne enkle saker til spesialist. Jeg har diabetes og måtte selv be om synskontroll hos øyespesialist.