Karin Nilsen

Autorisasjon (1989)

Bodin Legekontor Telefonnummer75 50 70 4075 50 70 ...
Østensenveien 9 8009 Bodø
Karin Nilsen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Karin Nilsen

Gruer meg for å gå til legen..

Har hatt Karin Nilsen som lege siden fastlegeordningen kom, men nå er det nok! Inn og ut i full fart - som på et samleband..
Jeg føler at hun hverken har tid, eller tar meg seriøst når jeg er der. Hun bagatelliserer, skriver ut resept og vil helst pøse på med kortison istedet for å finne ut hva som er årsak. I mer enn fire år var jeg ute av arbeidslivet grunnet en ulykke. Tidvis har jeg følt meg som en hypokonder og et "betent gnagsår", og sånn skal det vel ikke være, det er selvsagt en årsak til at man går til legen?!
For meg ordnet det seg heldigvis, jeg stod på mitt, og ble henvist videre.
Siden i høst har jeg hatt behov for legetime, men jeg har utsatt det, og tenkt at "onten" går over. Det har det altså ikke gjort. Men nå er det nok! Jeg anbefaler ikke Karin Nilsen til fastlege!!

Her må man ha god tid til å vente

Ikke spesielt fornøyd. Legen virker uinteressert og lytter ikke.

Veldig bra

Hun har vært til utrolig hjelp for meg og min familie. Med en del sykdom i familien er det veldig godt å ha en fastlege som kjenner oss og som ser helheten. Hun har fulgt oss opp og henvist videre når det har vært nødvendig. Hun er flink til å lytte og jeg blir tatt på alvor. I en periode hvor jeg trengte ekstra hjelp var hun tilstede for meg og hjalp meg videre. Så tusen takk

Seriøs og flink

Grundig, interressert og engasjert lege som ikke er redd for å trykke på de knapper som skal til for henvisning. Hun kan snu et avslag til innpass - tar hjemmebesøk på eget initiativ og er faglig dyktig. Så tar hun den tid jeg trenger - intet stress - lytter og handler. Herlig! Min oppfatning er at hun bryr seg om sine pasienter. Den beste jeg har hatt - hun forblir min fastlege!

Anbefales ikke

Følte ikke jeg fikk noen hjelp og ble møtt med arroganse.
Damene i luka gjør heller ikke sitt til at man føler for å gå dit.