Bjarne Oleg Vig

Autorisasjon (1987)

Bjarne Oleg Vig er en av 14 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Bjarne Oleg Vig

Svært godt

Legen virker faglig trygg og har tid til å lytte. Han er saklig og har mye erfaring. Jeg har vært hos legen gjennom tre svangerskap, og det har fungert veldig fint.

Dyktig og empatisk

Jeg har hatt dr. Vik som fastlege siden jeg var tenåring, gjennom tre graviditeter og diverse alvorlige og mindre alvorlige sykdommer. Jeg opplever at vi har en fantastisk god relasjon. Jeg blir tatt veldig på alvor når jeg kommer, vi har en god og humoristisk tone, og han er veldig kunnskapsrik, empatisk og hyggelig.
Han er nok ikke den som duller med pasienter som kommer med tulle-plager, men det syns jeg er en god ting.
Jeg vil absolutt anbefale ham som fastlege.

Dyktig, respektfull og tillitvekkende lege. Flink og vennlig legesekretær.

Får alltid god hjelp, opplever at vi er i trygge hender. God å snakke med, både om plager som må behandles akutt eller over tid og i uventede livs- kriser. Ærlig, ydmyk, har humor - noe som også er helsefremmende! Han og den blide og effektive legesekretæren utgjør et veldig godt team, som gjør hverdagen lettere for mange. Når jeg går derfra, kjenner jeg meg lettet.

Lyttende

Har hatt Bjarne som lege i over 26 år. Har alltid vært fornøyd. Han lytter og får meg til å føle meg trygg. Gruer meg til han en dag slutter.

Lyttende og kunnskapsrik

Lyttende og kunnskapsrik spesialist i allmennmedisin. God tilgjengelighet og som regel kort ventetid ved fremmøtte. Nøler ikke med å videresende til spesialisthelsetjenesten.