Bjarne Oleg Vig

Skoleveien 2 1430 Ås
Bjarne Oleg Vig er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Bjarne Oleg Vig

godt fornøyd

Jeg er godt fornøyd med Skoleveien legesenter. Legen er omtenksom, flink og gir god oppfølging. I resepsjonen blir man også alltid godt tatt imit og får god hjelp.

OKAY

He is okay but he takes things too lightly. When your sickness is something thats affecting your daily life but not very sick, he doesnt seem to understand that, he replies just take it easy take rest you will be fine. He is focussed on curing the symptoms but not find the cause. When he goes on LONG leave there is no substitute. You have to call multiple times before your phone is picked up to get an appointment.

Sa forskjellige ting

Jeg kom med en plage til legen, men fikk beskjed om å vente noen måneder før jeg skulle komme tilbake, og det gjorde jeg. Da jeg kom tilbake hadde plagene mine blitt enda verre, og han spurte hvorfor jeg ikke hadde kommet før. Jeg sa så at jeg hadde vært der før, men hadde blitt sendt hjem fordi det tydligvis ikke var noe særlig. Da spurte han meg hvem det var som hadde sendt meg hjem, og jeg svarte ærlig at det var han selv. Han ble så stille, og byttet tema raskt.

Etter dette har jeg gruet meg til å gå dit og syns heller at man bør huske eventuelle ting man kommer til, og ikke bli sjokkert over plagene en har når man før har sagt at det ikke var særlig. Selv ble jeg redd for at det skulle være noe skummelt grunnet denne reaksjonen, og sliter fortsatt med plagen min.

Lite hjelpsom

Han virket uinteressert og var lite til hjelp. Det virker ikke som han har lyst å hjelpe deg med å finne ut av problemene dine, det virker heller som han bare vil få deg ut døren så fort som mulig. Dette er ikke en person du vil åpne deg for. Skal bytte lege.

Ubrukelig!

Virker uinteressert og nedlatende. Får deg til å føle deg som en hypokonder og at du helst ikke bør komme tilbake på en stund. Det meste mener han "går over" eller at "alle har litt vondt". Har du fått andre råd fra annet hold får du raskt beskjed om at han vet nok best. Det kan få alvorlige konsekvenser om du hører på alle rådene om å blåse i smerter og symptomer!

Er ofte borte og har vikar. Har hatt mye mere positive opplevelser med vikarene da de faktisk lytter til deg.

Legesenteret har bare åpent 2 dager i uka så det blir oftest å bruke legevakta. Resepsjonen er ihvertfall veldig hyggelig.

Desverre er det fullt hos alle andre fastleger så jeg følger med på listen og bytter tvert om det blir ledig hos noen bedre leger.