Bjarne Oleg Vig

Skoleveien 2 1430 Ås
Bjarne Oleg Vig er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Bjarne Oleg Vig

Lett tilgjengelig legekontor

Milan Radisavljevic har vært vikar den tiden jeg har vært tilknyttet dette legekontoret. Jeg har vært hos ham en gang. Dette var et effektivt legebesøk og en grei opplevelse, selv om jeg skulle ønske at konsultasjonen var litt grundigere.

Jeg er veldig fornøyd med legesekretæren, hun er hyggelig og behjelpelig over telefon hvis jeg ringer inn med spørsmål og ting jeg lurer på. Hun er dessuten flink til å ta blodprøver.

Noen ganger kommer man veldig raskt igjennom på telefon, andre ganger må man ringe flere ganger.

godt fornøyd

Jeg er godt fornøyd med Skoleveien legesenter. Legen er omtenksom, flink og gir god oppfølging. I resepsjonen blir man også alltid godt tatt imit og får god hjelp.

OKAY

He is okay but he takes things too lightly. When your sickness is something thats affecting your daily life but not very sick, he doesnt seem to understand that, he replies just take it easy take rest you will be fine. He is focussed on curing the symptoms but not find the cause. When he goes on LONG leave there is no substitute. You have to call multiple times before your phone is picked up to get an appointment.

Sa forskjellige ting

Jeg kom med en plage til legen, men fikk beskjed om å vente noen måneder før jeg skulle komme tilbake, og det gjorde jeg. Da jeg kom tilbake hadde plagene mine blitt enda verre, og han spurte hvorfor jeg ikke hadde kommet før. Jeg sa så at jeg hadde vært der før, men hadde blitt sendt hjem fordi det tydligvis ikke var noe særlig. Da spurte han meg hvem det var som hadde sendt meg hjem, og jeg svarte ærlig at det var han selv. Han ble så stille, og byttet tema raskt.

Etter dette har jeg gruet meg til å gå dit og syns heller at man bør huske eventuelle ting man kommer til, og ikke bli sjokkert over plagene en har når man før har sagt at det ikke var særlig. Selv ble jeg redd for at det skulle være noe skummelt grunnet denne reaksjonen, og sliter fortsatt med plagen min.

Lite hjelpsom

Han virket uinteressert og var lite til hjelp. Det virker ikke som han har lyst å hjelpe deg med å finne ut av problemene dine, det virker heller som han bare vil få deg ut døren så fort som mulig. Dette er ikke en person du vil åpne deg for. Skal bytte lege.