Leif Gunnar Olaisen

Narvik Legesenter AS Mann, 64 år

Autorisert1980
Ledige plasser 16 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Narvik Legesenter AS

Frydenlundgata 27 8517 Narvik
Leif Gunnar Olaisen er en av 18 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Leif Gunnar Olaisen

Min favorittlege

Jeg har hatt denne legen i nærmere 20 år nå, og han er virkelig en bra lege. Om det er noe han ikke finner svar på med en gang, så gir han seg ikke og tar ytterligere prøver evt. henviser videre til spesialist. Han tar meg alltid på alvor, og lytter alltid til det jeg forteller. Jeg har nå flyttet fra byen og var derfor nødt til å bytte fastlege, men om jeg kommer tilbake til Narvik og han fortsatt er lege, så er det ingen tvil om at jeg ønsker han som fastlege :) En helt super fastlege!

Har hatt denne legen i mangen år.

jeg har hatt denne legen i mangen år har vårt fornøyd, så lenge det her bare vært småting og småplager, er hen en helt topp lege. I mitt tilfelle, der jeg føler at det ble mere alvorlig karakter på sykdom, er han helt fraværene og tar ikke tak å problemet for å finne ut hva problemet er. Desverre har jeg måtte skifte lege. HÅPER et den nye legen tar problemene mere alvorlig.

Profesjonell

Dyktig, erfaren og kunnskapsrik lege. Tror han er spesialist i allmennmedisin. Henviser deg uten noe om-og-men videre til sykehus/spesialist ved behov. Noen ganger vanskelig å få time pga kø

En grundig og fantastisk lege

Tar seg tid til å lytte til DEG, og ikke eventuelt hva andre leger har sagt om deg og dine plager. Han undersøker alt, og gjerne litt til for å være sikker. En fantastisk lege!

Han er en flink lege

Legen er lyttende og tar seg god tid. Han tar meg på alvor og sender meg videre til spesialist om nødvendig. Han er tilgjengelig og flink.