Leif Gunnar Olaisen

Narvik Legesenter AS

1980

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Narvik Legesenter AS Telefonnummer76 96 92 2076 96 92 ...
Frydenlundgata 27 8517 Narvik
Leif Gunnar Olaisen er en av 19 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Leif Gunnar Olaisen

Veldig bra!

Behagelig, flink, tar seg tid, lytter, tar deg seriøst - anbefales på det sterkeste!
Får alltid hjelp for større eller mindre plager, og føler absolutt at man blir tatt seriøst.

Desverre yter «sentralbord-damene» elendig service. Hadde de jobbet et annet sted, ville nok lønna kommet på konto fra NAV. Overhodet ikke serviceminded, lite interessert, passelig ufint på SMS - ja, listen er ganske lang. Har faktisk bare negative opplevelser med damene.

Lege som ikke kan diagnostisere selv

Legen er flink med å sende pasient til spesialist, men er svak med å sette en korrekt diagnose selv.
Legen virker suspekt på diagnoser som kan være kompleks, og forholder seg kun til andre spesialisters diagnose. Legen gir ikke et korrekt blodtrykk på pasienten, fordi han ikke bruker utstyret korrekt.

Min favorittlege

Jeg har hatt denne legen i nærmere 20 år nå, og han er virkelig en bra lege. Om det er noe han ikke finner svar på med en gang, så gir han seg ikke og tar ytterligere prøver evt. henviser videre til spesialist. Han tar meg alltid på alvor, og lytter alltid til det jeg forteller. Jeg har nå flyttet fra byen og var derfor nødt til å bytte fastlege, men om jeg kommer tilbake til Narvik og han fortsatt er lege, så er det ingen tvil om at jeg ønsker han som fastlege :) En helt super fastlege!

Har hatt denne legen i mangen år.

jeg har hatt denne legen i mangen år har vårt fornøyd, så lenge det her bare vært småting og småplager, er hen en helt topp lege. I mitt tilfelle, der jeg føler at det ble mere alvorlig karakter på sykdom, er han helt fraværene og tar ikke tak å problemet for å finne ut hva problemet er. Desverre har jeg måtte skifte lege. HÅPER et den nye legen tar problemene mere alvorlig.

Profesjonell

Dyktig, erfaren og kunnskapsrik lege. Tror han er spesialist i allmennmedisin. Henviser deg uten noe om-og-men videre til sykehus/spesialist ved behov. Noen ganger vanskelig å få time pga kø