Pål Vik

Fekjan 13 1394 Nesbru
Tlf: 66 98 41 40 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pål Vik er en av 50 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Pål Vik

Dr. Pål Vik har over snittet kunnskap og erfaring.

Dr. Vik er rask og effektiv, han har meget god kunnskap og er det jeg vil kalle en solid lege, troverdig. Det er klart en god lege får for mye på sin dagsplan fordi han er ettertraktet, Men han er også meget flink til å delegere. Han får assistanse av yngre leger som jeg har svært god erfaring med, som feks. Dr. Marit Lied.
Her føler jeg meg i gode hender og godt ivaretatt.

Effektiv

Veldig flink lege, lytter, tar seg tid hvis han må, presis, og alltid i godt humør. Anbefales!

Eneste negative er kontordamene på senteret, lite hjelp og sure damer. (er også dyr parkering)

Hørte alltid på meg, ga alltid gode råd

Jeg har hatt Vik siden 2001, og han er i grunn den eneste legen jeg har gått til i mitt liv (med unntak av ferieavviklinger o.l.).

Føler alltid han tar meg å alvor, og alltid stiller opp med noe. Enten det er plager av fysisk eller psykisk opprinnelse. Nøler ikke med å sende videre til spesialister ved behov.

Behold ham som lege som om jeg flyttet til Oslo da jeg begynte å studere, å bytter kun nå fordi det er litt for langt å kjøre halvannen time for å komme seg til legen sin.

Jeg skulle gjerne beholdt ham til han gikk av med pensjon!

Helsesekretærene på senteret er litt lite hjelpsomme når man ringer. Min erfaring er at jeg må pushe de endel før de hører på meg. Det er kjedelig når dyktige og empatiske leger får dårlig rangering pga dårlig service hos de man først kommer i kontakt med.

Dyktig lege.

En veldig flink og dyktig lege. Gir deg den hjelpen du trenger og er å anbefale. Terningskast 5 til pål vik.

Min fastlege i 30 år.

Bare positivt - presis, proff og hyggelig.
Behovet for lege vokser normalt litt med alder og
derfor er jeg innom 2-3 ganger i året nå.
Bruker appen "Helse Respons" for bestilling av legetime og resepter.
Dette funker veldig bra. På venteværelse har jeg observert legesekretærer som er svært hjelpsomme i flere henseende som
ordne transport, prøver og ikke minst betalingsterminal for de som
trenger litt hjelp.