Pål Vik

Nesbru Legesenter A/S Mann, 67 år

Autorisert1977
Ledige plasser 414 av 2060
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nesbru Legesenter A/S

Fekjan 13 a 1394 Nesbru
Pål Vik er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Pål Vik

Meget lite hjelpsomme legesekretærer

Har ikke hatt så mye erfaring med selve legen, fornøyd når jeg har vært hos ham. Jeg har dog slitt litt med tilgengeligheten hans og derfor hatt mer kontakt med legesekretærene som jeg oppfatter som både lite hyggelige, late og svært lite behjelpsomme i kritiske situasjoner. Noen burde tydeligvis hatt et kurs i kundeservice og medmenneskelighet. En arrogant holdning gidder jeg ikke forholde meg til, jeg kommer til å bytte senter fordi jeg er misfornøyd med kommunikasjonen jeg sålangt har opplevd.

En lyttende og dyktig lege!

Har brukt Dr. Pål Vik siden 1998 og han har alltid vært der for meg. Han er dyktig og tar seg tid til å høre på meg! Kommer til å bruke han til han går av med pensjon. Derimot så liker jeg meg ikke på det store venteværelset med alle de andre syke..

Erfaren og kunnskapsrik lege

Dr. Vik fremstår som en lege som er oppdatert og som kan sitt fag. Han er imøtekommende lytter. Som alle andre leger jobber han under tidspress, men tar seg tid når det er påkrevet.,

Dr.Vik overgår!

Nesbru legesenter i seg selv er et rotehull med surrete kontordamer som sjeldent koster på seg et smil... Fått feil utskrifter og rot med betalinger flere ganger.. Men dr.Vik er en såppas dyktig lege, at jeg kan ikke tenke meg å bytte uansett! Det sier igrunn alt! Har du en grunn for å komme dit, tar han det alvorlig og finner alltid (!) en løsning.. :)

beste legen noensinne!

Jeg har hatt Dr. Vik som fastlege i snart 20 år, og jeg mener at det ikke finnes en like god lege som han. Han er alltid blid, tar meg seriøst, snur verden opp ned for å hjelpe pasientene sine (så lenge det er en ordentlig grunn), finner alltid en løsning og er nesten alltid tilgjenelig. Jeg bruker nesten halvannen time for å komme meg dit, men turen er helt klart verdt det. Helt klart den beste legen jeg har møtt!