Viggo Opshaug

Snorresgt. 24 8514 Narvik
Viggo Opshaug er en av 19 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Viggo Opshaug

Meget dyktig lege

faglig dyktig, sender deg korrekt videre om du trenger spesialister.
Kan være noe stresset, men altid i godt humør. har merket en markant bedring i nyere tid på at stressnivået er gått ned. blitt noe flinkere til å lytte.

Henger seg fort opp i at mye kan skyldes overvekt om man har noen kilo extra, og joda, det er vel til dels rett.

han har også akutt tatt imot min sønn og jeg ble serdeles overrasket over hvor rolig og flink han var til å få den da 4år gammle og meget syke gutten til å la seg sjekke. og diagnosen ble stilt etter godt grunnlag og var korrekt, noe guttens fastlege overhode ikke klarte.

Viggo's sekretær er også en utrulig trivelig skapning som tar deg godt i mot, lytter meget godt og har kustus på sin Lege :) behagelig og dyktig ved prøvetaking!

Alt i alt bare positive opplevelser, og en dyktig lege!

Veldig fornøyd

Har vært min fastlege «hele livet» og jeg er fornøyd. Tar alle små problemer på alvor og er grundig.

God på konkrete diagnoser, ellers ikke så bra..

Viggo er god på sykdommer det er enkelt å diagnostisere og behandle, eventuelt sende videre til annen instans. Sekretæren/ sykepleieren hans er veldig behagelig, og tar deg godt i mot. Det går fort å få time.

På den andre side er han ikke flink å lytte, og bestemmer seg fort for hva som er galt med deg uten å høre hele sykdomsbildet. Jeg startet hos han normalvektig, men ble etterhvert overvektig av forskjellige grunner. Det var da en veldig endring i oppførsel fra hans side, og alt skyldes på overvekt. Han er også veldig stressa, og vil ha deg fort ut. Dårlig med parkeringsplass på utsiden, og det er ofte forsinkelser når man kommer dit.

Utrolig flink men ekstremt stressa

Viggo er en utrolig dyktig lege som sender deg videre dit du trenger det hvis han selv ikke kan hjelpe deg. Samtidig er han utrolig stresset og du føler ikke du får snakket ordentlig med han.

Hører lite på hva pasient har å si.

Virker lite intresert i hva pasienten har å si. Når han tror han har funnet ut hva som feiler deg, så når du liksom ikke inn med ny info om deg selv. Virker også meget stresset.