Viggo Opshaug

Lege Viggo Opshaug Mann, 66 år

Autorisert1978
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 11 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lege Viggo Opshaug
Snorresgt. 24 8514 Narvik
Viggo Opshaug er en av 17 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Viggo Opshaug

God på konkrete diagnoser, ellers ikke så bra..

Viggo er god på sykdommer det er enkelt å diagnostisere og behandle, eventuelt sende videre til annen instans. Sekretæren/ sykepleieren hans er veldig behagelig, og tar deg godt i mot. Det går fort å få time.

På den andre side er han ikke flink å lytte, og bestemmer seg fort for hva som er galt med deg uten å høre hele sykdomsbildet. Jeg startet hos han normalvektig, men ble etterhvert overvektig av forskjellige grunner. Det var da en veldig endring i oppførsel fra hans side, og alt skyldes på overvekt. Han er også veldig stressa, og vil ha deg fort ut. Dårlig med parkeringsplass på utsiden, og det er ofte forsinkelser når man kommer dit.

Utrolig flink men ekstremt stressa

Viggo er en utrolig dyktig lege som sender deg videre dit du trenger det hvis han selv ikke kan hjelpe deg. Samtidig er han utrolig stresset og du føler ikke du får snakket ordentlig med han.

Hører lite på hva pasient har å si.

Virker lite intresert i hva pasienten har å si. Når han tror han har funnet ut hva som feiler deg, så når du liksom ikke inn med ny info om deg selv. Virker også meget stresset.

Flink lege,men

En utrolig stressa person. Han snakker veldig direkte og ærlig til pasientene sine.
Har alltid inntrykk av at han er oppjaget og vil ha meg raskest mulig ut igjen.
Syns det er vanskelig å snakke med han pga dette. Har også følelsen av at han ikke tror på meg på f.eks smertegrad og undertrykker det jeg sier. Når det er sagt, merkes det helt klart at han er en meget dyktig lege faglig sett. Han vet hva han driver med, og mine foreldre er veldig fornøyde med å ha han som sin fastlege i over 20 år.

Undersøker det du ber om

Greit å få time og kort ventetid når du kommer til legen Bra venterom med WC og TV og noen ukeblad. Meget hyggelig og hjelpevillig kontordame/sykesøster.