Viggo Opshaug

Lege Viggo Opshaug

Snorresgt. 24 8514 Narvik
Viggo Opshaug er en av 18 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Viggo Opshaug

Utrolig flink men ekstremt stressa

Viggo er en utrolig dyktig lege som sender deg videre dit du trenger det hvis han selv ikke kan hjelpe deg. Samtidig er han utrolig stresset og du føler ikke du får snakket ordentlig med han.

Hører lite på hva pasient har å si.

Virker lite intresert i hva pasienten har å si. Når han tror han har funnet ut hva som feiler deg, så når du liksom ikke inn med ny info om deg selv. Virker også meget stresset.

Flink lege,men

En utrolig stressa person. Han snakker veldig direkte og ærlig til pasientene sine.
Har alltid inntrykk av at han er oppjaget og vil ha meg raskest mulig ut igjen.
Syns det er vanskelig å snakke med han pga dette. Har også følelsen av at han ikke tror på meg på f.eks smertegrad og undertrykker det jeg sier. Når det er sagt, merkes det helt klart at han er en meget dyktig lege faglig sett. Han vet hva han driver med, og mine foreldre er veldig fornøyde med å ha han som sin fastlege i over 20 år.

Undersøker det du ber om

Greit å få time og kort ventetid når du kommer til legen Bra venterom med WC og TV og noen ukeblad. Meget hyggelig og hjelpevillig kontordame/sykesøster.

Bra lege !

Han er flink, men er litt redd for å ta direkte kontakt med "overordnede leger" på sykehus, noe som kan være viktig av og til.