Helge Kristian Opsjøn

Fr. Nansensgt. 29 8622 Mo i Rana
Helge Kristian Opsjøn er en av 25 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Helge Kristian Opsjøn

lege med sterke meninger

Har hatt han i flere år. Han har riktignok vært grei på mange måter, men jeg får stadig mer å mer inntrykk av at han underkjenner andre legers diagnose (eksempelvis kirurger eller andre spesialister). Videre opplever jeg han som kritisk til diagnosen fibromyalgi. Virker som han tar avstand fra det og ikke ser på det som et reelt problem eller en ekte diagnose. For andre problem er han mer seriøs og en flink lege.

Lyttende lege

Har vært min fastlege i lang tid.
Helge er en person som er flink til å lytte og forklarer hvorfor han behandler som han gjør.
En varm og stille humor som jeg liker svært godt.

Legen som virkelig bryr seg!

Jeg har hatt fastlegen min siden jeg var baby, også sønnen min har denne legen, og jeg er kjempefornøyd! Lytter til det som blir sagt, gjør nøye undersøkelser, prøver alltid å finne en løsning på problemet og man føler man kan snakke om alt uten at det er sjenerende. Jeg stoler 100% på fastlegen min og kunne ikke vært mer fornøyd!

Fantastisk lege!

Helge har vært min fastlege nå i ca ett år. Opplever han som meget rolig og behagelig, han lytter nøye til hva jeg sier og gjør nøye undersøkelser. Han er legen man kan stole 100% på og er flink med oppfølging av prøvesvar og papirarbeid! Ordningen de har med resepter er utmerket og innen få timer bruker det å være ordnet! Generelt meget bra!!

Beste legen jeg har hatt!

Legen lytter til det jeg sier!!
Bestilling av time/resept o.l. pr sms eller nettside fungerer meget bra! Her kan jeg også bestille akuttime. Legen/legesenteret ordner med e.resept også. Meget effektivt.