Per Laurits Pedersen

Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana
Per Laurits Pedersen er en av 26 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Per Laurits Pedersen

Fantastisk lege!

Per har jeg hatt som fastlege siden jeg var liten, han er helt fantastisk! Han har tid til deg og lytter. Han er utrolig god å snakke med uansett hva, og jeg føler meg ekstremt trygg med en fastlege som ham. Man blir i godt humør når man har vært på time hos han, uansett hvor nede man er når man kommer.

Beundringsverdig

Er storfornøyd med å ha Per som fastlege. Man føler seg sett og hørt, og man blir alltid tatt på alvor. Han har et behagelig behagelig vesen som utstråler vennlighet og trygghet. En dyktig lege med god faglig kompetanse.
Vil også legge til at det øvrige personalet ved Ytteren legesenter er svært hjelpsomme og serviceinnstilte og alltid i godt humør. Vil også nevne at det er svært tilfredsstillende at de praktiserer ordningen med 'time på dagen', altså at man alltid får legetime samme dag som man tar kontakt.

Pedersen er en enestående,fantasisk lege som vi i familien har hatt i mange år.
Han er til å stole 100% på.
Han er sammen med et enestående team på Ytteren legesenter som er fantasisk behjelpelig og servicevennlig.

veldig bra

Har hatt Per som fastlege i mange år. Han er kjempeflink. Til og med med jentegreiene.

Fantastisk lege!

Per har vært fastlegen min siden jeg var ei lita jente, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Han er en flott lege man kan stole på, og tar ting alvorlig. Tommel opp!