Lars-Arnfinn Røed

Rana Lokalmedisinsk Senter

1983

Rana Lokalmedisinsk Senter Telefonnummer75 14 32 0075 14 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
PB 173 8601 Mo i Rana
Lars-Arnfinn Røed er en av 27 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Lars-Arnfinn Røed

Dr Røeds vikarer

Dr. Røed praktiserer ikke som lege lenger, av den grunn ble jeg «tvangsflyttet» til Rana Lokalmedisinske. På disse to årene har jeg vært borti mye rart der, lege som tegner istenfor å sjekke deg. Veldig vanskelig å få utført selv den minste ting, har nå gitt opp og bedt om å få ny lege på et annet legesenter.

styr unna

Følg jeg ikke blir hørt, og virker nesten som legen og annet personal bærer personlig nag mot meg.
Grur meg hver gang jeg skal til legekonsultasjon.
Vil ikke anbefale denne legen.

Litt ovenifra og ned

Røed er "reservelege" når min fastlege er utilgjengelig.
Litt "lege av den gamle skole" som strør om seg med fagterminologi osvosv
Har tatt unødvendige prøver av meg, i fastlegens fravær, som var akkurat de samme som jeg allerede hadde tatt hos fastlegen..
Han bare kalte de noe annet.
+ar jeg har ventet 4 timer med sykt barn på hans kontor. Ikke en lege JEG ville valgt!

Veldig god lege.

Hyggelig tillitsfull væremåte. Erfaren og kyndig, og henviser raskt til spesialist hvis nødvendig. Forklarer sykdomsbildet godt.

Super lege

Man blir tatt seriøst og han tar seg bestandig god tid til deg. Han er noe forsinket, så en må vente på venterommet, men det er fordi han tar seg tid til pasientene sine.