Øyvind Rømo

Tilleggskompetanse

• Petroleumslege
  • Sjømannslege

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Lege Øyvind Rømo
Jonas Lies gate 11 8657 Mosjøen
Tlf: 75 11 32 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øyvind Rømo er en av 13 fastleger i Vefsn

Siste vurderinger av Øyvind Rømo

Meget dyktig

Rømo er veldig flink. Han kan faget og man føler seg trygg i hans vurderinger. Tar som regel en kontroll ekstra for å påse at sykdom oppdages.
Ikke mange av slike i Norge

Rømo er en fantastisk lege. Rundt om i Mosjøen blir han alltid omtalt som den flinkeste legen i byen, noe jeg trygt kan "skrive under på". Han tar alle sine pasienter seriøst, og nøler ikke med å sende de videre til spesialister dersom han er i den minste tvil om at det kan ligge noe mer alvorlig bak. Han er en utrolig hyggelig mann, og viktigst av alt så er han en veldig dyktig lege. Det er ikke til å legge skjul på at han har mange pasienter, da han er en meget populær lege, men likevel greier han alltid å lage rom for en time. Veldig trist å måtte bytte fastlege nå som jeg har flyttet ut av byen, for han er virkelig vært en viktig støttespiller i min hverdag. Tusen takk Rømo.

fantastisk

Øyvind Rømo har hjelpet meg mye med mine problemer. Han nøler ikke med å sende folk til sykehus eller spesialister. Mine plager har blitt mye bedre siden jeg fikk han som lege. Jeg er meget takknemelig at vi har han som lege å jeg kommer aldri til å bytte fastlege så lenge han er aktiv :)

Flott lege Grei men......liten kritisk melding

Dr Rømo er en flott grei lege jeg har eid somnlege mange år. Jeg fikk en kvist i øyet og legen var kjemperask med å sende meg til øyenlege på mo i rana med Drosje. Når det er sakt så har jeg mange ganger tatt opp et tema at jeg har psykiske problemer men ikke blir hørt. Flere ganger har jeg spurt om psykolog. Men jeg møter veggen. jeg har ikke noe negativt å si om Rømo. Men føler legen ikke tar meg på alvor når jeg sier jeg sliter psykisk. Jeg syns legen er flink men syns han av å til bruker lite tid for å høre mine synspunkt. Kan godt hende han har for mange pasienter. Men Rømo er grei. skulle bare ønske han tok meg mer seriøst.

Grundig og meget dyktig spesialist i allmennmedisin

Øyvind Rømo er helt fantastisk som lege. Han er dønn seriøs i forhold til sine pasienter. Gjør grundige undersøkelser, skriver veldig gode henvisninger og ser veldig respektert av andre i helsevesenet. Har ved to tilfeller hørt "dette er den grundigste, beste og mest presise henvisning jeg har sett"!

Fantastisk lege!

Meget dyktig lege som bryr seg og tar sin pasient seriøst. Gis de absolutte beste anbefalninger!

Fastlege som virkelig er både fast og lege!

Nesten det eneste jeg savner etter å ha flyttet fra Mosjøen, er at jeg ikke lenger har denne fastlegen!