Hege Selnes Skjæran

2001

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Siste vurderinger av Hege Selnes Skjæran

Seriøs og profesjonell

Tok meg alltid seriøst og hørte på mine behov og mine inntrykk av min helse. Fornøyd med Hege - oppfattet henne ikke som arrogant i det hele tatt, slik det nevnes et annet sted her.

Ok lege

Hyggelig
Hjelpsom
Forståelsesfull
Lett å skjønne hva hun mener
Lett å bli "sendt" videre dvs. til nærmere utredninger
Sjarmerende

Flott representant!

Synes i utg.pkt at denne form for 'uthenging' av fagmiljø eller enkeltpersoner er usmakelig-men jeg må si at jeg får hjelp hver eneste gang jeg er hos Dr. Skjæran. Setter stor pris på at hun er rask,effektiv og ikke bruker tid på ' dagligdags prat'-det er ikke derfor jeg går til legen. Dette mener jeg Skjæran har skjønt og det er prisverdig.får kjapt svar og hun henviser videre når jeg har hatt behov for det.vet ikke hva folk egentlig forventer-men Skjæran står i alle fall helt og fullt til mine forventninger mht legehjelp!

Både og

Er mellomfornøyd. Tar seg god tid og er imøtekommende og lyttende. Føler likevel at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger eller at jeg får hjelp med min kroniske sykdom. Sitter igjen med en følelse av at hun ikke kan noe om det og må selv diktere hvilke medisiner jeg trenger og hvilke undersøkelser jeg bør ha videre.

Superhege

Utrolig flott oppfølging av min kone i livets siste fase. Har alltid god tid og føler hun er god til å lytte.Samvittighetsfull og en flott representant for legestanden.

ikke helt med...

Tar feil av pasienter, er ukonsentrert og arrogant

Ikke fornøyd

Hadde Hege som fastlege før. Satt igjen med et inntrykk at jeg ikke ble hørt eller tatt på alvor. Min kunnskap til egne unger ble ikke hørt og satt igjen med følelsen av at hun ønsket meg ut fra kontoret så fort som mulig. Skifta fastlege og er nå strålende fornøyd

Flott Lege

Er ikke den som går så mye til lege, men når det har vært noe, så har hun fulgt meg opp og sørget for at jeg ble sendt til videre utredning.