Hege Selnes Skjæran

Sjømannslege

Hege Selnes Skjæran er en av 13 fastleger i Vågan

Siste vurderinger av Hege Selnes Skjæran

Arrogant og travel lege

Sitter ikke med en god følelse etter å ha fått undersøkelse fra denne legen. En arrogant holdning til at noe ikke var galt og ble nærmest jaget ut etterpå for å kle på klær for det hadde hun ikke tid til å vente på. Drar ikke til hun igjen.

Seriøs og profesjonell

Tok meg alltid seriøst og hørte på mine behov og mine inntrykk av min helse. Fornøyd med Hege - oppfattet henne ikke som arrogant i det hele tatt, slik det nevnes et annet sted her.

Ok lege

Hyggelig
Hjelpsom
Forståelsesfull
Lett å skjønne hva hun mener
Lett å bli "sendt" videre dvs. til nærmere utredninger
Sjarmerende

Flott representant!

Synes i utg.pkt at denne form for 'uthenging' av fagmiljø eller enkeltpersoner er usmakelig-men jeg må si at jeg får hjelp hver eneste gang jeg er hos Dr. Skjæran. Setter stor pris på at hun er rask,effektiv og ikke bruker tid på ' dagligdags prat'-det er ikke derfor jeg går til legen. Dette mener jeg Skjæran har skjønt og det er prisverdig.får kjapt svar og hun henviser videre når jeg har hatt behov for det.vet ikke hva folk egentlig forventer-men Skjæran står i alle fall helt og fullt til mine forventninger mht legehjelp!

Både og

Er mellomfornøyd. Tar seg god tid og er imøtekommende og lyttende. Føler likevel at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger eller at jeg får hjelp med min kroniske sykdom. Sitter igjen med en følelse av at hun ikke kan noe om det og må selv diktere hvilke medisiner jeg trenger og hvilke undersøkelser jeg bør ha videre.