Hege Selnes Skjæran

Legetorget AS Kvinne, 48 år

Autorisert2001
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 26 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Siste vurderinger av Hege Selnes Skjæran

Ok lege

Hyggelig
Hjelpsom
Forståelsesfull
Lett å skjønne hva hun mener
Lett å bli "sendt" videre dvs. til nærmere utredninger
Sjarmerende

Flott representant!

Synes i utg.pkt at denne form for 'uthenging' av fagmiljø eller enkeltpersoner er usmakelig-men jeg må si at jeg får hjelp hver eneste gang jeg er hos Dr. Skjæran. Setter stor pris på at hun er rask,effektiv og ikke bruker tid på ' dagligdags prat'-det er ikke derfor jeg går til legen. Dette mener jeg Skjæran har skjønt og det er prisverdig.får kjapt svar og hun henviser videre når jeg har hatt behov for det.vet ikke hva folk egentlig forventer-men Skjæran står i alle fall helt og fullt til mine forventninger mht legehjelp!

Både og

Er mellomfornøyd. Tar seg god tid og er imøtekommende og lyttende. Føler likevel at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger eller at jeg får hjelp med min kroniske sykdom. Sitter igjen med en følelse av at hun ikke kan noe om det og må selv diktere hvilke medisiner jeg trenger og hvilke undersøkelser jeg bør ha videre.

Superhege

Utrolig flott oppfølging av min kone i livets siste fase. Har alltid god tid og føler hun er god til å lytte.Samvittighetsfull og en flott representant for legestanden.

ikke helt med...

Tar feil av pasienter, er ukonsentrert og arrogant