Kristin Øygard Skodvin

Saltdal Helsesenter

1989

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kristin Øygard Skodvin er en av 7 fastleger i Saltdal

Siste vurderinger av Kristin Øygard Skodvin

Trygg

Hun er en lege som følger meg opp nøye. Jeg har flere dianoser som jeg og hun må forholde oss til, både fysisk og psykisk. Hun følger opp blodprøver, ringer på ettermiddag når svar er kommet. Hun følger opp medisiner hver gang jeg er der, sjekker hva som må fornyes. OG ikke minst, hun ser meg som den jeg er med mine utfordringer, og IKKE som om jeg er mine diagnoser. Hun hører på meg når jeg forteller hva jeg synes hjelper, og hva jeg vil prøve sv behandling eller medisin. Vi kan være uenige, men blir til slutt enig uansett. Jeg har aldri gått ut fra kontoret hennes uten å være fornøyd, og følt at timen var verd noe. Jeg har sagt mange ganger at jeg har verdens beste fastlege, og når jeg hører andres historier om «vanskelige» leger, så skjønner jeg at jeg har den beste i verden:) Takk for at du er den du er Kristin.

superb lege

Kristin henviste meg til sykehus enda hun ikke mente at jeg hadde pustestopp
om natten,all heder til henne for det. jeg har fått ett nytt og bedre liv ved hjelp
av såkallt c-pap utstyr som jeg bruker hver natt.

God lege!

Kristin Skodvin er en empatisk og lyttende lege. Hun er problemløsningsbasert - og gir gode råd. Hun har vært til hjelp for meg med mine helseproblemer. Kan trygt anbefales!

Fantastisk

Ho tar seg tid til konsultasjon, forklarer på et forståelig språk og følger opp sine pasienter. Kjempe fornøyd med henne som min fastlege.

Her har vi legen med stor L!

Etter mange år med smerter og lite forståelse fra andre leger både i Bodø og på Saltdal helsesenter, byttet jeg til Kristin. Vi kan vel si at mitt liv fikk en ny mening. Etter kun få uker var jeg henvist spesialister og smerteklinikken på Bodø sykehus. Diagnosene var ikke bare en, men tre. Og dette var noe jeg hadde slitt med i mange år før en lege tok meg på alvor. Takk Kristin for din utrolig dyktige og forståelsesfulle tilstedeværelse og empati for meg som kronisk smertepasient. Du er unik!