Kristin Øygard Skodvin

Autorisasjon (1989)

Kristin Øygard Skodvin er en av 6 fastleger i Saltdal

Siste vurderinger av Kristin Øygard Skodvin

Fantastisk dame

Etter å ha opplevd anfall ved hvert forsøk på gyn undersøkelse, så klarte Kristin å ta en celleprøve uten at jeg merket det. Utrolig flott dame, som tok seg god tid til å snakke med meg - og sendte meg svar på prøven raskt. Har forsøkt å stå på hennes venteliste, men hun har nok trofaste pasienter.

Trygg

Hun er en lege som følger meg opp nøye. Jeg har flere dianoser som jeg og hun må forholde oss til, både fysisk og psykisk. Hun følger opp blodprøver, ringer på ettermiddag når svar er kommet. Hun følger opp medisiner hver gang jeg er der, sjekker hva som må fornyes. OG ikke minst, hun ser meg som den jeg er med mine utfordringer, og IKKE som om jeg er mine diagnoser. Hun hører på meg når jeg forteller hva jeg synes hjelper, og hva jeg vil prøve sv behandling eller medisin. Vi kan være uenige, men blir til slutt enig uansett. Jeg har aldri gått ut fra kontoret hennes uten å være fornøyd, og følt at timen var verd noe. Jeg har sagt mange ganger at jeg har verdens beste fastlege, og når jeg hører andres historier om «vanskelige» leger, så skjønner jeg at jeg har den beste i verden:) Takk for at du er den du er Kristin.

superb lege

Kristin henviste meg til sykehus enda hun ikke mente at jeg hadde pustestopp
om natten,all heder til henne for det. jeg har fått ett nytt og bedre liv ved hjelp
av såkallt c-pap utstyr som jeg bruker hver natt.

God lege!

Kristin Skodvin er en empatisk og lyttende lege. Hun er problemløsningsbasert - og gir gode råd. Hun har vært til hjelp for meg med mine helseproblemer. Kan trygt anbefales!

Fantastisk

Ho tar seg tid til konsultasjon, forklarer på et forståelig språk og følger opp sine pasienter. Kjempe fornøyd med henne som min fastlege.