Jack Sommerseth

Kirkegata 36 8516 Narvik
Tlf: 76 96 93 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jack Sommerseth er en av 19 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Jack Sommerseth

Faglig dyktig, ansvarsfull og lett å kommunisere med

En dyktig og sympatisk lege vi har brukt gjennom mange år. Ser pasienten som helhet. Lett å kommunisere med. Forklarer på en for pasienten forståelig måte.Lytter og tar meg på alvor. Korrigerer meg der det er riktig.
En lege jeg stoler fullt og helt på.

Dyktig og menneskelig lege

Hele familien vår har brukt Jack i alle år, og fått god hjelp til både mer og mindre alvorlige ting.
Skal jeg si noe negativt må det være at det kan være at det ikke alltid er ledig time når man trenger det.
I slike tilfeller har det løst seg med at en av de andre legene på Alleen har tatt oppgaven.

Tror Jack ei av syke mennesker

Latterliggjør sykdom som ikke er helt "A4", spesielt typiske "kvinnesykdommer" :-( Ser meg om etter ny fastlege etter å hatt Jack "alltid".

Overfladisk

Jeg var der i forbindelse med en overgrepssak mot min datter. Saken er anmeldt til politiet. Møtte da en lege som bare prøvde å bagatellisere saken, og det var ingen støtte å få. Synes han oppførte seg veldig flåsete, respektløs og uten empati. Tar ikke pasienten på alvor.

Dårlig menneskesyn og latterliggjør pasientene

En lege som ikke tar psykiske lidelser på alvor. Sender ikke henvisning om utredelse av psykisk sykdom, og ender derfor opp med at pasientene kommer ofte innom og blir sendt ut fra kontoret etter kort tid. Opplever å bli gjort til latter og ikke tatt på alvor av denne legen, har etter mange år byttet til en annen lege som tar meg på alvor og hvor jeg ble henvist til utredning ved voksenpsykiatriskpoliklinikk allerede første time, noe som skulle vært gjort lenge før. Han gjør narr av psykologer og har negative holdninger omkring psykiske lidelser. Legen tar seg ikke tid, lytter ikke og tar ikke ansvar med å se sine begrensninger omkring ikke somatiske plager. Dette er en humoristisk og arogant lege som kan anbefales for menn med somatisksykdom. Hannes humor og aroganse har fått meg til å vegre meg til å oppsøke lege, vondt å bli gjort til narr av sin egen fastlege i årevis. Han har skrevet nedverdigende journaler om at han aldri kunne forstå seg på meg som pasient. Hvis du er psykisk syk eller opplever å få psykiske lidelser anbefaler jeg deg å bytte til en mer empatisk og lyttende lege, slik at også du kan bli møtt med respekt.