Merethe Sommerseth

Ankenes legesenter

1984

Ankenes legesenter Telefonnummer76 96 96 7076 96 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ankenesveien 179 8520 Ankenes
Merethe Sommerseth er en av 19 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Merethe Sommerseth

Pålitelig

Merethe er ei rå dame, føler jeg alltid blir møtt med humor og omsorg. Hun tok meg seriøst der ingen andre gjorde det.

Kanskje litt brå og rett frem, men ufattelig dyktig, som andre her har sagt, hun kaller en spade for en spade og går ikke rundt grøten.

Men hun har mange på listen sin, så ventetid før man får time er ganske naturlig.

Min klippe😊

Rett frem, kaller en spade for en spade og jeg opplever at hun virkelig ser pasienten. Tar problemene på alvor

Hjertegod og tilstede

Det er kort åpningstid for å ringe til legesentret. Så jeg sverger til sms-tjenesten. Dette fungerer supert. Om jeg trenger å snakke med legen ber jeg om dette på sms, så ringer hun meg alltid opp samme ettermiddag.

Ønsker du en lege som virkelig bryr seg om deg og din helse, så anbefaler jeg henne på det sterkeste. Hun er en ærlig og varm lege.

Ca. en måneds ventetid for time, så man må bestille i god tid.

Elendig respons og oppfølging

Ringer ikke tilbake og er generelt vanskelig å få tak i. Overfører deres treghet over til deg som pasient.

Fullstendig utilgjengelig

Fem-seks ukers ventetid for å få time - det fungerer ikke for en fastlege som skal være førstelinjekontakt. Sikkert en flink lege, men det hjelper ikke hvis man rekker å gå fra akutt til kronisk mens man venter på første konsultasjon. Legen har åpenbart flere pasienter på listen enn det hun kan betjene.