Merethe Sommerseth

Tlf: 76 96 96 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Merethe Sommerseth er en av 17 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Merethe Sommerseth

Pålitelig

Merethe er ei rå dame, føler jeg alltid blir møtt med humor og omsorg. Hun tok meg seriøst der ingen andre gjorde det.

Kanskje litt brå og rett frem, men ufattelig dyktig, som andre her har sagt, hun kaller en spade for en spade og går ikke rundt grøten.

Men hun har mange på listen sin, så ventetid før man får time er ganske naturlig.

Min klippe😊

Rett frem, kaller en spade for en spade og jeg opplever at hun virkelig ser pasienten. Tar problemene på alvor

Hjertegod og tilstede

Det er kort åpningstid for å ringe til legesentret. Så jeg sverger til sms-tjenesten. Dette fungerer supert. Om jeg trenger å snakke med legen ber jeg om dette på sms, så ringer hun meg alltid opp samme ettermiddag.

Ønsker du en lege som virkelig bryr seg om deg og din helse, så anbefaler jeg henne på det sterkeste. Hun er en ærlig og varm lege.

Ca. en måneds ventetid for time, så man må bestille i god tid.

Elendig respons og oppfølging

Ringer ikke tilbake og er generelt vanskelig å få tak i. Overfører deres treghet over til deg som pasient.

Fullstendig utilgjengelig

Fem-seks ukers ventetid for å få time - det fungerer ikke for en fastlege som skal være førstelinjekontakt. Sikkert en flink lege, men det hjelper ikke hvis man rekker å gå fra akutt til kronisk mens man venter på første konsultasjon. Legen har åpenbart flere pasienter på listen enn det hun kan betjene.

Flink og ærlig

Vil du ha en lege som kaller en spade for en spade, og samtidig er veldig flink i faget sitt, kan Merethe anbefales på det varmeste.
Hun har en del pasienter, så man må huske bestille time i god tid.

Meget tillitsfull og dyktig

Ble tatt på alvor og fikk forståelse gjennom å bli lyttet til og gitt tilbakemeldinger. Anbefales... jeg har reisetid på over en time en vei for å få komme til en lege jeg stoler på..

Hatt bedre lege

Jeg følte ikke at Merethe tok seg tid til å lytte og høre på hva jeg hadde å si. Med en gang jeg begynte å prate var hun opptatt med å skrive på tastaturet, noe jeg opplevde som forstyrrende. Ble også henvist til fysio uten at jeg fikk forklaring på hvorfor, da jeg heller ønsket røntgen for å finne ut av problematikken- for så å henvise videre når man vet hva problemet er.

Legekontoret i seg selv er jeg heller ikke fornøyd med. Man bli møtt med en lite imøtekommende og serviceinnstilt "kontorpersonale". Brukte en hel dag på å ringe til legesenteret, UTEN å få kontakt.

Så, alt i alt- ikke fornøyd.

Den beste legen

Ho e en kjempegod lege og person som tar se tid til å lytte til det du har på hjertet. Eg kom til ho da eg va inne i den vanskeligste tia en person kan komme i, ho hjalp me veldig og det e eg evig takknemlig for..
Ho e en super og ærlig person som kaller en spade for en spade og det sette eg stor pris på, da veit en ihvertfall kor en har ho hen.

Den beste legen jeg har hatt !

Hun er engasjert, lyttende, humoristisk, dyktig, får deg til å føle deg "vel"...... Og jeg ble møtt med medmenneskelighet & varme. Og ikke minst, jeg fikk den hjelpen jeg så sårt trengte!! Takk

kjempeflink lege, ærlig og til å stole på

Hun er dyktig. Vet å lytte til pasienten og ta denne på alvor. Kompetanse og erfaring. Tar seg tid til en prat og er oppriktig. Vet at pasienten kjenner sin kropp og kan på den måte benytte sin kompetanse. Er lærevillig ihht problemstillinger hun evt vet mindre om.

Ærlig og svært dyktig

En engasjert, erfaren og tilstedeværende lege. Står virkelig på for å hjelpe hver pasienten på best mulig måte, og følger opp i ettertid. Glimrende kommunikasjon, tilstedeværelse og humor.

Dyktig og et godt menneske

Hun kommuniserer veldig bra, og er en dyktig lege.

Dyktig lege

En flink lege med god menneskelig innsikt. Du føler deg alltid velkommen og blir tatt godt hand om.

Direkte

Tilbakemelding og ærlig kommunikasjon - lyttende og tar seg alltid god tid!