Merethe Sommerseth

Ankenesveien 179 8520 Ankenesstrand
Merethe Sommerseth er en av 18 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Merethe Sommerseth

Elendig respons og oppfølging

Ringer ikke tilbake og er generelt vanskelig å få tak i. Overfører deres treghet over til deg som pasient.

Fullstendig utilgjengelig

Fem-seks ukers ventetid for å få time - det fungerer ikke for en fastlege som skal være førstelinjekontakt. Sikkert en flink lege, men det hjelper ikke hvis man rekker å gå fra akutt til kronisk mens man venter på første konsultasjon. Legen har åpenbart flere pasienter på listen enn det hun kan betjene.

Flink og ærlig

Vil du ha en lege som kaller en spade for en spade, og samtidig er veldig flink i faget sitt, kan Merethe anbefales på det varmeste.
Hun har en del pasienter, så man må huske bestille time i god tid.

Meget tillitsfull og dyktig

Ble tatt på alvor og fikk forståelse gjennom å bli lyttet til og gitt tilbakemeldinger. Anbefales... jeg har reisetid på over en time en vei for å få komme til en lege jeg stoler på..

Hatt bedre lege

Jeg følte ikke at Merethe tok seg tid til å lytte og høre på hva jeg hadde å si. Med en gang jeg begynte å prate var hun opptatt med å skrive på tastaturet, noe jeg opplevde som forstyrrende. Ble også henvist til fysio uten at jeg fikk forklaring på hvorfor, da jeg heller ønsket røntgen for å finne ut av problematikken- for så å henvise videre når man vet hva problemet er.

Legekontoret i seg selv er jeg heller ikke fornøyd med. Man bli møtt med en lite imøtekommende og serviceinnstilt "kontorpersonale". Brukte en hel dag på å ringe til legesenteret, UTEN å få kontakt.

Så, alt i alt- ikke fornøyd.