Merethe Sommerseth

Ankenesveien 179 8520 Ankenesstrand
Merethe Sommerseth er en av 17 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Merethe Sommerseth

Hjertegod og tilstede

Det er kort åpningstid for å ringe til legesentret. Så jeg sverger til sms-tjenesten. Dette fungerer supert. Om jeg trenger å snakke med legen ber jeg om dette på sms, så ringer hun meg alltid opp samme ettermiddag.

Ønsker du en lege som virkelig bryr seg om deg og din helse, så anbefaler jeg henne på det sterkeste. Hun er en ærlig og varm lege.

Ca. en måneds ventetid for time, så man må bestille i god tid.

Elendig respons og oppfølging

Ringer ikke tilbake og er generelt vanskelig å få tak i. Overfører deres treghet over til deg som pasient.

Fullstendig utilgjengelig

Fem-seks ukers ventetid for å få time - det fungerer ikke for en fastlege som skal være førstelinjekontakt. Sikkert en flink lege, men det hjelper ikke hvis man rekker å gå fra akutt til kronisk mens man venter på første konsultasjon. Legen har åpenbart flere pasienter på listen enn det hun kan betjene.

Flink og ærlig

Vil du ha en lege som kaller en spade for en spade, og samtidig er veldig flink i faget sitt, kan Merethe anbefales på det varmeste.
Hun har en del pasienter, så man må huske bestille time i god tid.

Meget tillitsfull og dyktig

Ble tatt på alvor og fikk forståelse gjennom å bli lyttet til og gitt tilbakemeldinger. Anbefales... jeg har reisetid på over en time en vei for å få komme til en lege jeg stoler på..