Antje Luise Stockkamp

Tverlandet Legesenter

2000

Tverlandet Legesenter Telefonnummer75 50 71 3175 50 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mølnbakken 86 8050 Tverlandet
Antje Luise Stockkamp er en av 47 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Antje Luise Stockkamp

Effektiv, direkte og ærlig

Har hatt Antje som fastlege i et par år nå og er svært fornøyd. Hun går rett på sak og gir gode/direkte tilbakemeldinger uavhengig om det er hva man ønsker å høre. Framstår også som faglig dyktig og trygg.

Grundig og samvittigsfull

Har vært fastlegen min siden 2005, og mitt inntrykk er at hun er en lege som ikke tar lettvinte avgjørelser. Om hun har den minste tvil, kontakter hun spesialister for å finne den beste behandlingen. Det gjør meg trygg på at hun er en meget dyktig allmennpraktiker. ANBEFALES!!

Behagelig lege.

Var veldig fornøyd med henne som fastlege,tok seg god tid å hennviste vidre hvis hun var usikker. Skulle gjerne hatt henn med meg nårjeg flyttet fra Tverlandet.

Den beste legen jeg har hatt .

Omsorgsfull , nøye og ærekjær i jobben sin. Tar seg tid til å forklare om sykdom /skade og hvordan medisinen / behandlingen virker. Er flink til å henvise deg videre hvis det trengs. Prater litt gebroket norsk ,men er flink til å spørre hvis hun ikke forstår hva du sier og er glad for at vi spør hvis vi ikke forstår henne. Jeg synes hun er et stjerneeksempel på hvordan en lege skal opptre. Håper jeg aldri behøver å skifte lege :-)

Dyktig lege

Antje er en trivelig, flink og seriøs lege. Hun tar meg og barna mine alltid på alvor. Ene barnet mitt hadde legeskrekk etter en uheldig opplevelse på legevakta, men takket være at Antje er en tålmodig og dyktig barnelege, har hun vunnet tillitten hans :)

Jeg føler alltid at hun gjør sitt beste for å finne løsninger, og å gi meg råd og veiledning videre. Hun har henvist meg videre til andre instanser for å finne svar på hva som har vært galt.