Antje Luise Stockkamp

Autorisasjon (2000)

Antje Luise Stockkamp er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Antje Luise Stockkamp

Behagelig lege.

Var veldig fornøyd med henne som fastlege,tok seg god tid å hennviste vidre hvis hun var usikker. Skulle gjerne hatt henn med meg nårjeg flyttet fra Tverlandet.

Den beste legen jeg har hatt .

Omsorgsfull , nøye og ærekjær i jobben sin. Tar seg tid til å forklare om sykdom /skade og hvordan medisinen / behandlingen virker. Er flink til å henvise deg videre hvis det trengs. Prater litt gebroket norsk ,men er flink til å spørre hvis hun ikke forstår hva du sier og er glad for at vi spør hvis vi ikke forstår henne. Jeg synes hun er et stjerneeksempel på hvordan en lege skal opptre. Håper jeg aldri behøver å skifte lege :-)

Dyktig lege

Antje er en trivelig, flink og seriøs lege. Hun tar meg og barna mine alltid på alvor. Ene barnet mitt hadde legeskrekk etter en uheldig opplevelse på legevakta, men takket være at Antje er en tålmodig og dyktig barnelege, har hun vunnet tillitten hans :)

Jeg føler alltid at hun gjør sitt beste for å finne løsninger, og å gi meg råd og veiledning videre. Hun har henvist meg videre til andre instanser for å finne svar på hva som har vært galt.

har ikke tid til deg?

-ventetid fra 20min til 1h vær gang.
-tiden er viktigere en problemene dine.
-føler meg som eg blir idiotførklarad når barnet mit har haft feber i 5 dar og jeg kommer før å undersøke han?
Kan ikke anbefale, skal bytte lege.

Jeg digger Antje!

Hun tar meg alltid seriøst. Jeg føler meg virkelig ivaretatt hos henne! Hun utfører jobben sin akkurat slik som en lege skal. Tro meg, jeg har hatt noen rare leger tidligere, men denne skal ikke byttes ut!!