Anders Kristian Stormo

ETS Medisinske Senter

Revegårdsveien 10 9440 Evenskjer
Anders Kristian Stormo er en av 6 fastleger i Skånland

Siste vurderinger av Anders Kristian Stormo

Livlig, lyttende, grundig og interessert

Stormo er den første fastlegen jeg hadde i myndig alder, og det var ganske heldig med tanke på hvor godt vi kom overrens.

Han lar deg forklare hele situasjonen, og kommer med eventuelle korrigeringer og forklaringer til hvorfor X eller Y ikke er årsaken (om du har dine egne hypoteser). Disse er hyggelig forklart, forståelig og med akkurat den rette kombinasjonen av profesjonalitet og menneskelig tillit.

Tilgjengeligheten var ikke så god, men det er derimot forståelig: det er ett relativt stort regionalt område som dekkes og det er mange pasienter som har varierende behov. Om du hadde noe viktig var det alltids mulig å komme tidlig på dagen, rundt kl. 8, for å ta en av "tidlig"-timene som man ikke booket på forhånd. Uansett skal man ikke se bort i fra at en utvidelse av antall personer på legekontoret sikkert kunne resultert i mindre venting, men det er kanskje litt vanskelig siden det er snakk om en kommune med rundt 1300 innbyggere.

Ellers var Stormo absolutt til å stole på, samt veldig hyggelig og omkommelig. Litt irrelevante ting kunne man også snakke om, og siden vi tilfeldigvis hadde noe til felles ble det noe som gjorde timene mindre klinisk.

Hva angår legekontoret, så er det av god standard, mens de andre ansatte er veldig hyggelige og serviceinnstilt. (Smith er også veldig hyggelig, men ikke så veldig pratsom.)

Faglig dyktig lege!

Stormo er en dyktig lege som gjør det han kan for å hjelpe pasientene sine. Kan virke innesluttet med dataen under konsultrasjon, men det er bare for å skrive ned det en sier så han kan gå over det ved senere annledninger om behov for å sammenligne. Han har mye kunnskap, og utstyr for å hjelpe en der og da. Derimot det eneste jeg har å klage på er lang ventetid både på å få time og inne på venteværelset. Hadde han som fastlege i to år, troffet han to ganger.. Men når en først får komme inn til timen hos han så hjelper han deg på alt som måtte trenges på best mulig måte og henviser deg videre om det er noe han er usikker på selv.

god lege

Kan uten problemer anbefale denne legen, kjenner ham godt gjennom mane legebesøk. Han tar seg tid til å lytte til samt utrede problemer. Han har investert i mye utstyr for å hjelpe oss pasienter. Har mye ansvar ellers. Har ikke noe negativt å si.

treg og somlete..

AndersStormo er ung og uten noen særlig erfaring. Sier lite under konsultasjonen og virker ikke som han lytter tilhva pasienten sier. Virker veldig lite tillitsvekkende, og er uinteressert i pasientens problem. Er også lang ventetid på å få time. Mitt råd er bytt til en mer seriøs fastlege

En uvurderlig fastlege for vår familie!

Denne legen lytter til oss, undersøker grundig og forteller og forklarer hva som er problemet sånn at vi forstår det. Det virker som han tar mange forhold med i vurderingene, også om det er noe med andre i familien som han også er fastlege for. Vi kjenner oss ikke igjen i det med bare en ting av gangen. Har ofte fått ordnet flere ting i samme time, men han vil helst at vi skal starte med det som er viktigst for oss først. Det er vel lurt? Da blir det behandlet skikkelig. Han kan virkelig anbefales av vår familie!