Mary-Helene Carole Travers

Brønnøysund Legesenter Kvinne, 60 år

Autorisert1999
Ledige plasser 273 av 820
Vil du bytte til denne fastlegen?

Brønnøysund Legesenter

Skulesvei 13 8904 Brønnøysund
Mary-Helene Carole Travers er en av 11 fastleger i Brønnøy

Siste vurderinger av Mary-Helene Carole Travers

Denne legen er ikke lenger tilgjengelig .

Jeg har vært oppsatt med denne legen i flere år, jeg har kun en gang fått time hos henne.

Jeg har ingen innvendinger mot denne legen som lege men som pasient ved legekontoret har jeg fått alt for lite hjelp eller oppfølging ifm min sykdom

Jeg har aldri blitt opplyst om att denne legen har sluttet eller vært utilgjengelig av annen grunn. Jeg står fortsatt med henne som fastlege, men forstår det slik att hun har sluttet.

Jeg har hatt store problemer med dette ifm alvorlig kronisk sykdom, og behandling av denne. Kommet til forskjellige leger hver gang og hatt problemer med oppfølging fra legekontoret ifm med dette. Kommunikasjon mellom lege på sykehus og legekontor har derfor vært svært problematisk og vært vanskelig for meg. Vanskelig å forholde seg til legekontor når man ikke får tilbakemeldinger om att fastlege ikke lenger er fastlege i praksis. Problemer med oppfølging av medisinsk behandling/korrekte resepter og generell kommunikasjon når man i praksis ikke har en fastlege. Jeg burde blitt informert om forholdet fra legekontor og oppsatt med ny fastlege. Hun burde tatt kontakt med meg og informert om att jeg burde ordnet meg en ny lege.

Ikke ivaretatt

Hun har veldig mange på listen og det er muligens det som gjør at hun ikke følger opp på en slik måte en forventer av en lege. Er veldig enig med de som har kommentert hennes praksis. Ustabilt humør og pussige slutninger er mine erfaringer. Og gir man tilbakemelding om slikt så er ikke det populært. Anbefaler ikke henne til andre.

Veldig varierende

Ganske varierende. Varierende humør også. Tar seg tiden og snakker med pasienten men tar ganske lang tid å få igangsatt tiltak. Flere ganger avglemt innsendinger av papirer eller ganske sen med dette. Har vært vanskelig å fått sykemelding uansett om dette har vært nødvendig og problemer med å få resept på medisin som avtalt med andre leger. Vanskelig å få henvisninger.

Mye rom for forbedring.

Tar evigheter på å sende referanser til sykehus og spesialister, roter med papirer som trengs til NAV og glemmer ofte avtaler om ting hun skal gjøre. Hun er som oftest blid og hyggelig men har hun hatt en dårlig dag så får man også dårlig behandling.

flink lege

Har hat travers som fast lege i 5 år. Tar kontakt ang svar på prøver, å er grei å ha med å gjøre.