Wenke Wahl

Tlf: 67 80 20 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Wenke Wahl er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Wenke Wahl

Ser hele menneske

Hele familien har Wenke som fastlege. Inkludert eksmannen. Det gjør at hun kan vurdere hele familiesituasjonen under ett, og det gjør hun. Hun ser oss alle og vi blir svært godt ivaretatt. Wenke er ydmyk, lytter til pasientens egen mening og henviser til spesialist når det er behov. Jeg har flyttet og må kjøre nesten to timer for å komme til fastlegen. Bytter ikke for alt i verden. Wencke kjenner meg og hun vet at når jeg ber om hjelp, så trenger jeg det virkelig.

Veldig dyktig lege

Vi er en familie på fire som alle har Wenke som fastlege. Hun er veldig flink til å lytte og finne en løsning. Anbefaler henne på det varmeste.

Blir behandleg for den man er !

Har hatt Wenke Wahl som fast lege i nærmere 20 år , og har alltid blitt tatt på alvor !
Ved den minste tvil har jeg alltid blitt henvist videre .
Jeg vil absolutt anbefale henne !
Takk for både omsorg og omtanke !

Fantastisk fastlege

Hun har alltid tid, tar deg seriøst og har alltid en god klem på lager dersom du har behov for det. Hun er veldig god på oppfølging og viser at hun virkelig bryr seg. Jeg har aldri hatt den samme tilliten til en lege som jeg har til Wenke.

Pasient i fokus! Følger opp

Dette er en lege som virkelig følger opp pasientene sine. Vi er en familie på 3 som alle går til henne. Er hun i tvil så finner hun ut av det eller sender deg videre til spesialist.
Må innrømme at ble litt skeptisk til fasilitetene første gang vi var der litt slitne lokaler. Men all skepsis er borte etter mange møter med Wenke. Kommer aldri til å vurdere å skifte lege. Hadde alle leger vært så omsorgsfulle og flinke til å følge opp så hadde helsenorge vært mye bedre enn det er i dag

enestående

Omsorgsfull, rolig, enestående til å følge opp pasientene side på alle plan. Forståelsesfull person. En som virkelig bryr seg, og viser omsorg på en menneskelig måte. Du kan ikke finne noen flinkere lege enn Wenke Wahl er.

Oppriktig interessert og følger opp pasienten

Dr. Wahl har vært fastlege for våre barn siden de var små. Når det har vært noe, har hun vært oppriktig interessert i å finne ut av det - evt henvist videre om nødvendig - og ikke minst fulgt aktivt opp i etterkant.

Omsorgsfull og dyktig

Har stor forståelse for pasienten og følger godt opp. Kan Absolutt ambefales!

Glimrende lege!

Hun er faglig dyktig, profesjonell og omsorgsfull. Utfordrer ift løsninger og støtter når det er behov for det. Flink til å følge opp.

Den beste legen jeg har hatt!

Engasjert, medmenneskelig, støttende og meget kapabel! En gjennomført god lege!

God lege

Hun er en hyggelig og (etter hva jeg er istand til å vurdere) en veldig dyktig lege, anbefales!