Wenke Wahl

Lommedalsveien 325 1350 Lommedalen
Wenke Wahl er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Wenke Wahl

Ser hele menneske

Hele familien har Wenke som fastlege. Inkludert eksmannen. Det gjør at hun kan vurdere hele familiesituasjonen under ett, og det gjør hun. Hun ser oss alle og vi blir svært godt ivaretatt. Wenke er ydmyk, lytter til pasientens egen mening og henviser til spesialist når det er behov. Jeg har flyttet og må kjøre nesten to timer for å komme til fastlegen. Bytter ikke for alt i verden. Wencke kjenner meg og hun vet at når jeg ber om hjelp, så trenger jeg det virkelig.

Veldig dyktig lege

Vi er en familie på fire som alle har Wenke som fastlege. Hun er veldig flink til å lytte og finne en løsning. Anbefaler henne på det varmeste.

Blir behandleg for den man er !

Har hatt Wenke Wahl som fast lege i nærmere 20 år , og har alltid blitt tatt på alvor !
Ved den minste tvil har jeg alltid blitt henvist videre .
Jeg vil absolutt anbefale henne !
Takk for både omsorg og omtanke !

Fantastisk fastlege

Hun har alltid tid, tar deg seriøst og har alltid en god klem på lager dersom du har behov for det. Hun er veldig god på oppfølging og viser at hun virkelig bryr seg. Jeg har aldri hatt den samme tilliten til en lege som jeg har til Wenke.

Pasient i fokus! Følger opp

Dette er en lege som virkelig følger opp pasientene sine. Vi er en familie på 3 som alle går til henne. Er hun i tvil så finner hun ut av det eller sender deg videre til spesialist.
Må innrømme at ble litt skeptisk til fasilitetene første gang vi var der litt slitne lokaler. Men all skepsis er borte etter mange møter med Wenke. Kommer aldri til å vurdere å skifte lege. Hadde alle leger vært så omsorgsfulle og flinke til å følge opp så hadde helsenorge vært mye bedre enn det er i dag