Wenke Wahl

Lommedalen Legekontor

Lommedalsveien 325 1350 Lommedalen
Wenke Wahl er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Wenke Wahl

Blir behandleg for den man er !

Har hatt Wenke Wahl som fast lege i nærmere 20 år , og har alltid blitt tatt på alvor !
Ved den minste tvil har jeg alltid blitt henvist videre .
Jeg vil absolutt anbefale henne !
Takk for både omsorg og omtanke !

Fantastisk fastlege

Hun har alltid tid, tar deg seriøst og har alltid en god klem på lager dersom du har behov for det. Hun er veldig god på oppfølging og viser at hun virkelig bryr seg. Jeg har aldri hatt den samme tilliten til en lege som jeg har til Wenke.

Pasient i fokus! Følger opp

Dette er en lege som virkelig følger opp pasientene sine. Vi er en familie på 3 som alle går til henne. Er hun i tvil så finner hun ut av det eller sender deg videre til spesialist.
Må innrømme at ble litt skeptisk til fasilitetene første gang vi var der litt slitne lokaler. Men all skepsis er borte etter mange møter med Wenke. Kommer aldri til å vurdere å skifte lege. Hadde alle leger vært så omsorgsfulle og flinke til å følge opp så hadde helsenorge vært mye bedre enn det er i dag

enestående

Omsorgsfull, rolig, enestående til å følge opp pasientene side på alle plan. Forståelsesfull person. En som virkelig bryr seg, og viser omsorg på en menneskelig måte. Du kan ikke finne noen flinkere lege enn Wenke Wahl er.

Oppriktig interessert og følger opp pasienten

Dr. Wahl har vært fastlege for våre barn siden de var små. Når det har vært noe, har hun vært oppriktig interessert i å finne ut av det - evt henvist videre om nødvendig - og ikke minst fulgt aktivt opp i etterkant.