Tore Tveraabak

Tlf: 995 49 300 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tore Tveraabak er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tore Tveraabak

samleband

Her er det kvantitet foran kvalitet.Rett inn, rett ut. En av de i Bodø med klart mest pasienter.
Hadde ham som lege for barna da min fastlege hadde fult. Måtte krangle for å bli henvist videre da jeg ikke var fornøyd med medisinen han skrev ut til et av barna. Sykehuset skrev umiddelbart ut ny medisin etter kort undersøkelse. Da jeg konfronterte ham med dette ble jeg blåst av. Utrolig arrogant.
Skal aldri sette mine bein på det kontoret igjen

Helt suveren lege og DU BLIR tatt på alvor !!!

Min faste lege i 31 år. Helt suveren lege som ikke kaster bort tid på ting han er usikker på. Forstår ikke de som klager på at han ikke tar seg god tid, det er bare å gi beskjed ved bestilling eller når du kommer inn døra. Har du behov for en langvarig samtale, tar han seg god tid uansett kø på venterom. Uansett er det svært sjeldent mann må vente lenge over tiden. Lytter og kommer med gode råd. Har vært der utallige ganger og har aldri blitt tatt "lettvint" på, når jeg har gitt beskjed om at idag har jeg endel å gå igjennom. Har jeg det ellers travelt, passer det meg utmerket at han også har det. Har bestandig blitt tatt alvorlig og alltid kommet til en løsning. Har ikke alltid trengt å vært enig med Tore der og da, men har vist seg stort sett hver gang at han hadde rett i sin avgjørelse/konklusjon etterhvert. Har det muligens litt uoversiktlig i dokumenthaugen på kontoret :) Men har kanskje det beste sekretærpersonale i byen, som stortsett har stålkontroll og er meget service innstilt. Lignende Webside for timebestilling/fornyelse av resept burde alle legekontorer få, her har andre noe virkelig å lære. Kort oppsummert: Synes jeg har mye å takke Tore Tveraabak og hans stab for. Håper han/de står på i mange år til. Lykke til videre.

den dyktigeste fastlegen jeg noenside har hatt, når det gjelder sjelett og ben i kroppen.

Han er dyktig når det gjelder skader på skjelett og alt fra forkjølelse til mere kompliserte sykdommer, skader. Er glad jeg har han som min lege! Takk for at du står på for meg.

Flink, men voldsom travel

Har hatt denne legen som min fastlege i 13 år nå, og har nå bestemt meg for å bytte fastlege. Er veldig dyktig, men det merkes at han er den legen i byen med suverent mest pasienter som fastlege.

Her er det virkelig samlebånd, og man får knapt satt seg ned før man får regningen i hånden. Nå har jeg hatt god helse hele veien, men nå går det så fort at jeg føler meg ikke lengre trygg på at legen vil fange opp eventuelle symptomer på sykdommer.

Er dog flink til å henvise videre, og har alltid blitt hjulpet. Men til syvende og sist savner jeg tryggheten ved å føle at legen virkelig undersøkte meg.

Tid er penger!!

Tore virker veldig stresset.Han tar seg dårlig tid til å høre på meg og undersøker meg fysisk nesten aldri.Rask til å henvise videre, men er dårlig på oppfølging. Virker som dette legekontoret satser på kvantitet istedet for kvalitet. Raskt å få time, men jeg hadde heller foretrukket en lege som lyttet til meg og som så meg. Hyggelige resepsjonsdamer. Dårlig renhold. Ta en titt på døra inn til legen. Skikkelig svart og ekkel. En bakteriebombe som jeg aldri har sett på et legekontor før. Håper den blir skrubbet etter denne kommentaren!

Effektiv men dårlig tid til pasienter

Han tar seg ikke god nok tid og virker som om han har det travelt, selv om han er dyktig. På blodprøvetakingsrommet ligger pasientnavn og personnummer å flyter, kunne lese hva samtlige hadde tatt slags prøver. Han forklarer heller ikke godt nok.

Fantastisk lege!

Har vært min fastlege gjennom hele livet! Han kan være litt småglemsk til tider, men det øvrige personalet følger alltid godt opp. Rask, effektiv og god behandling til en vær tid. Får alltid time innen et par timer om det skulle være nødvendig! Han var også den eneste som skjønte at jeg hadde kyssesyke for noen år siden, selv om jeg fikk beskjed fra flere på sykehuset om at det ikke var noe spesielt. Fantastisk lege :)

Flink lege med et Glimt i øyet.

Alltid ute etter å hjelpe best mulig, gir råd og er ærlig i meningene.
Føler man blir tatt på alvor

litt for rask

Får komme på time nesten på dagen noen som er kjempe flott. men er glemsk så det lønner seg å følge opp henvisinger og prøver. flotte lokaler og kjempe grei legesekretærer

Meget Fling Lege.

Meget flink ikke noe snikk snakk,rett på sak vet hva han gjør sier det som det er.

fort, flink, hyggelig og høflig

Tveraabak er fort, men flink, og også flink til å henvise videre - en evne jeg setter stor pris på. Jeg føler aldri at jeg blir betvilt eller overprøvd, men føler meg som en likeverdig dialogpartner. Riktignok går tiden baklengs når jeg er inne hos han, men det spiller ingen rolle for meg, jeg trenger hjelp, og det får jeg - ikke noen å sjabbe med... Grepa kar!

Dr Bizzy

Min lege i 27 år, effiktiv og erfaren, rett frem og ærlig, faglig dyktig og slett ikke redd for å vidresende pasienter, tar seg god tid hvis nødvendig og får deg kjapt ut av døra hvis ikke, absolutt en lege etter min smak, ikke no "dill dall". Sekretærene er og i en egen klasse, effektiv, blide og service innstilte.

Suveren fastlege

Tilgjengelig, dyktig og flink til sende videre til spesialist hvis han ikke kan gi et godt nok svar.

En glimrende lege!

Også for en som er i god form, er Tveråbakk en god støttespiller og samtalepartner. Han er IKKE like flink til å følge opp med tilbakemelding i forhold til prøver som tas, heller ikke når han lover at dette skal bli gjort. Men jeg skal vite å stille spørsmålet ved neste års rutinekontroll- og fortsatt er jeg like fornøyd!

en ærlig lege

etter flere år med kroniske hudplager var Tore den første som turte og si ;dette vet jeg ikke og hendvente meg tvært til spesialist. De andre bare ødela huden min mere med sterkt korteson.

Effektiv - litt for effektiv?

Rask og erfaren, føler vel at det gikk på "samlebånd" - såpass raskt at jeg knapt rakk å spørre om det jeg hadde tenkt, før timen var over. Eneste bemerkning. Mange pasienter - dårlig tid til hver enkelt.

Den beste legen!

En lege som har lang erfaring, er faglig dyktig og som vet hva han snakker om. Er han det minste i tvil er han veldig flink til å sende deg videre. Jeg er også veldig fornøyd med at jeg slipper å vente ukevis på å få time. Vi er en familie på syv som har denne legen som fastlege, og vi er veldig fornøyd med behandling og service.

En hyggelig og tillitvekkende lege

jJjeg har hatt han som lege i 25 år og jeg har altid fåttt hjelp når jeg har hatt behov Det er aldri vanskelig å komme fram på telefonen, Det er heller ikke vanskelig å få time på kort tid.H har dessuten et veldig trivelig og dyktig personale

!

Flink og dyktig lege. Får den hjelpen man skal og blir tatt på alvor. Kan bruke litt mer tid på pasientene

Veldig behagelig lege

Høflig, rask og flink til å søke råd. Kort ventetid og alltid time på dagen om det trengs. Ikke dømmende.