Tore Tveraabak

Lege Tore Tveraabak Mann, 68 år

Autorisert1976
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 13 av 2250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lege Tore Tveraabak

Aspmyra Stadion 8003 Bodø
Tlf: 995 49 300
Tore Tveraabak er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Tore Tveraabak

samleband

Her er det kvantitet foran kvalitet.Rett inn, rett ut. En av de i Bodø med klart mest pasienter.
Hadde ham som lege for barna da min fastlege hadde fult. Måtte krangle for å bli henvist videre da jeg ikke var fornøyd med medisinen han skrev ut til et av barna. Sykehuset skrev umiddelbart ut ny medisin etter kort undersøkelse. Da jeg konfronterte ham med dette ble jeg blåst av. Utrolig arrogant.
Skal aldri sette mine bein på det kontoret igjen

Helt suveren lege og DU BLIR tatt på alvor !!!

Min faste lege i 31 år. Helt suveren lege som ikke kaster bort tid på ting han er usikker på. Forstår ikke de som klager på at han ikke tar seg god tid, det er bare å gi beskjed ved bestilling eller når du kommer inn døra. Har du behov for en langvarig samtale, tar han seg god tid uansett kø på venterom. Uansett er det svært sjeldent mann må vente lenge over tiden. Lytter og kommer med gode råd. Har vært der utallige ganger og har aldri blitt tatt "lettvint" på, når jeg har gitt beskjed om at idag har jeg endel å gå igjennom. Har jeg det ellers travelt, passer det meg utmerket at han også har det. Har bestandig blitt tatt alvorlig og alltid kommet til en løsning. Har ikke alltid trengt å vært enig med Tore der og da, men har vist seg stort sett hver gang at han hadde rett i sin avgjørelse/konklusjon etterhvert. Har det muligens litt uoversiktlig i dokumenthaugen på kontoret :) Men har kanskje det beste sekretærpersonale i byen, som stortsett har stålkontroll og er meget service innstilt. Lignende Webside for timebestilling/fornyelse av resept burde alle legekontorer få, her har andre noe virkelig å lære. Kort oppsummert: Synes jeg har mye å takke Tore Tveraabak og hans stab for. Håper han/de står på i mange år til. Lykke til videre.

den dyktigeste fastlegen jeg noenside har hatt, når det gjelder sjelett og ben i kroppen.

Han er dyktig når det gjelder skader på skjelett og alt fra forkjølelse til mere kompliserte sykdommer, skader. Er glad jeg har han som min lege! Takk for at du står på for meg.

Flink, men voldsom travel

Har hatt denne legen som min fastlege i 13 år nå, og har nå bestemt meg for å bytte fastlege. Er veldig dyktig, men det merkes at han er den legen i byen med suverent mest pasienter som fastlege.

Her er det virkelig samlebånd, og man får knapt satt seg ned før man får regningen i hånden. Nå har jeg hatt god helse hele veien, men nå går det så fort at jeg føler meg ikke lengre trygg på at legen vil fange opp eventuelle symptomer på sykdommer.

Er dog flink til å henvise videre, og har alltid blitt hjulpet. Men til syvende og sist savner jeg tryggheten ved å føle at legen virkelig undersøkte meg.

Tid er penger!!

Tore virker veldig stresset.Han tar seg dårlig tid til å høre på meg og undersøker meg fysisk nesten aldri.Rask til å henvise videre, men er dårlig på oppfølging. Virker som dette legekontoret satser på kvantitet istedet for kvalitet. Raskt å få time, men jeg hadde heller foretrukket en lege som lyttet til meg og som så meg. Hyggelige resepsjonsdamer. Dårlig renhold. Ta en titt på døra inn til legen. Skikkelig svart og ekkel. En bakteriebombe som jeg aldri har sett på et legekontor før. Håper den blir skrubbet etter denne kommentaren!