Kirsten Grete Walaas

Tlf: 67 53 15 75 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kirsten Grete Walaas er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kirsten Grete Walaas

Vår famlielege - En fantastisk lege

Dr. Kirsten Walaas er klok, kunnskapsrik og profesjonell, og vi vet vi (og våre barn) er i trygge hender. Det er ingen ting som er for pinlig å ta opp og det er ingen bekymring som er for "ubetydelig". Vi blir alltid tatt på alvor, og hun er herlig direkte i sine tilbakemeldinger. Bedre lege finnes ikke.

absolutt ikke anbefale

For meg leggen, noen som er professionelt og hyggelig spesielt i den tiden når du har problemet med helse og trenger hjelp. Dessverre dette er ikke noe om denne fastlegen... Ikke anbefale.

snabb, effektiv och tydlig

hon var kortfattad men tydlig, och enkel att pratade med. hon svarade på frågorna tydligt och gav värdefulla tips.

Kompetent, nøye, tilgjengelig

Har vært pasient hos Walaas både med alvorlig diagnose (kreft) som hun oppdaget tidsnok til at jeg i dag er frisk, og som mor til 2 barn med diverse barnesykdommer med lavere alvorlighetsgrad. Dr. Walaas evner å tilpasse tid og undersøkelser etter grad av alvorlighet og sender videre til spesialister når det er behov for dette. Jeg anbefaler Dr. Kirsten G. Walaas.

arogant lege

overser deg totalt snakker til datamaskinen i steden for deg blir fort fornermet vist du blir uenig med henne