Kirsten Grete Walaas

Indremedisin

1993

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Snarøya Medisinske Senter Telefonnummer67 53 15 7567 53 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Forneburingen 5 1360 Fornebu
Kirsten Grete Walaas er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kirsten Grete Walaas

Nei takk.

Arrogant. Virker uinteressert. Fikk bla beskjed om å skrive min egen henvisning til annen ekspertise.

Fantastisk

Byttet til Walaas etter å ha hatt en inkompetent lege i Oslo. Hun er direkte men får resultater. Endelig har jeg en lege som er ute etter å finne ut hva som er galt og får resultater.

Anbefales til alle!

Liker ikke mennesker?

Det har vært en virkelig lite trivelig erfaring, følte meg utilpass hele tiden vi pratet. Virker at Kirsten er misfornøyd med sin jobb selv og viser ikke interesse/høflighet til andre mennesker..
Plus fått mye bedre råd om problemet på Apotek1 på Fornebu S - så hjelpsomme er de der!

Følte meg uønsket

Uoppmerksom, arrogant, nedlatende. Alt det man IKKE ønsker fra en lege. Kom til Kirsten med et helt trivielt problem (utslett) og ble sendt ut med en lekse om kosthold og livsførsel. Ble så og si jaget ut døren - utslettet gadd hun nesten ikke se på en gang.

Styr unna - hvis dere har muligheten!

Verste jeg har opplevd! Akkurat byttet til henne som fastlege.Kom for å få en resept på en krem og hadde med barn som også måtte undersøkes. Hun begynte å gi meg en lekse på at jeg burde gå ned i vekt selv om mitt tenåringsbarn satt der. Hun fikk meg til å føle meg som at jeg var ektremt overvektig, noe jeg ikke er og det ovenfor mitt tenåringsbarn. Hva jeg skulle spise og ikke spise for å gå ned i vekt og lagde det foredraget. Dro inn seg selv og sitt eget liv om hvordan hun spiser og lever.Hun ville ikke høre på at jeg har stått i ekstremt mye... da avbrøt hun meg bare med at vi alle har vårt å stå i! Det var ikke derfor vi var der for å prate om livsstilendring for meg og iallefall ikke mitt tenåringsbarn tilstede. Hun var både arrogant og belærende... og fikk meg til å føle meg veldig overvektig og lite verdt!
Vi har nå byttet fastlege... Dette var ikke grei behandling!