Kirsten Grete Walaas

Forneburingen 5 1360 Fornebu
Kirsten Grete Walaas er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kirsten Grete Walaas

Dyktig lege som ser meg

Jeg har brukt Kirsten som fastlege i mange år og er svært fornøyd med det. Jeg føler meg trygg på hennes kompetanse og blir ivaretatt som helt menneske når jeg er hos henne. For mange år siden var jeg på randen av utbrent (uten at jeg skjønte det selv), og da foreslo hun 40% sykemelding i noen måneder, noe jeg selv aldri ville kommet på å spørre om. Hun fikk meg også med på et kommunalt kurs "Raskere tilbake" som gjorde at jeg skjønte mer om problemet og kunne sørge for å ta bedre vare på egen helse selv.
Hun har nylig hjulpet meg å bli kvitt min mer eller mindre kroniske migrene i form av en løsning jeg ikke tidligere har hørt om.
Kirsten er rett og slett en dyktig lege som ser meg.

Beste legen

Jeg opplever min fastlege som personlig og profesjonell. Hele familien har samme fastlege og da min sønn ble alvorlig syk var Walaas til uvurderlig støtte.

De aller beste anbefalinger

Har gått til Dr. Walaas i mange år.
En dyktig og kompetent fastlege som tar vel imot pasienten. Hun tar seg tid til pasienten, er grundig i sine vurderinger og bruker et klart språk som ikke kan misforstås. Mot meg har hun vært fantastisk fra første dag.
Har absolutt intet å utsette på henne som lege, snarere tvert imot!

Kjære Dr. Walaas: Håper du fortsetter som min fastlege i mange mange år fremover.

Hilsen en meget takknemlig pasient.

Verste legen jeg har hatt

Gått til henne fire ganger, to ganger med sønnen min og to ganger for meg. Henvisningen jeg fikk fra henne gikk aldri igjennom og da fikk datasystemet skylden etter at jeg ventet i nesten 1 år! Så tok jeg blodprøve som kom tilbake med kunne ikke lese resultant pga for lite materialet. Selv om noen verdier ikke var som det skulle så var det ikke noe vits i å ta ny...Uproft og ikke særlig betryggende. :-( Den siste dråpen i havet har vært hennes behandling av sønnen min. Han har vært mye syk og hun hører ikke på han. Vi har byttet fastlege og anbefaler ikke denne legen her. Det eneste hun er flink til er å sende fakturaer (selv for barn som jeg trodde var gratis) for prøver man aldri får resultatet av eller noe som helst form for oppfølging. Unngå.

Arrogant og lite engasjert

Setter bare opp nye timer hele tiden hadde flere problemer jeg ønsket å utredet men det var vanskelig setter opp ny time gang på gang uten å gjøre noe
Har gått på samme antidepressiva i flere år uten at jeg syntes det har noe virkning
Hun har ikke en eneste gang spurt hvordan det går med dem.
Setter av 10 min per pas så det blir ofte venting, men kommer du noen minuttet for sent må du vente lenge og blir ofte oversett
Å møter du ikke til timen blir hun fornærmet , selv om du betaler for timen , er ikke interessert i å høre grunnen
Gikk å gruet meg følte at jeg omtrent ble dyttet ut døra med fortsatt mange spørsmål ubesvart
i tillegg ble jeg ofte dyttet over på vikarer
STYR LANGT UNNA !!!!