Kirsten Grete Walaas

Indremedisin

1993

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Snarøya Medisinske Senter Telefonnummer67 53 15 7567 53 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Forneburingen 5 1360 Fornebu
Kirsten Grete Walaas er en av 106 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kirsten Grete Walaas

Styr unna - hvis dere har muligheten!

Verste jeg har opplevd! Akkurat byttet til henne som fastlege.Kom for å få en resept på en krem og hadde med barn som også måtte undersøkes. Hun begynte å gi meg en lekse på at jeg burde gå ned i vekt selv om mitt tenåringsbarn satt der. Hun fikk meg til å føle meg som at jeg var ektremt overvektig, noe jeg ikke er og det ovenfor mitt tenåringsbarn. Hva jeg skulle spise og ikke spise for å gå ned i vekt og lagde det foredraget. Dro inn seg selv og sitt eget liv om hvordan hun spiser og lever.Hun ville ikke høre på at jeg har stått i ekstremt mye... da avbrøt hun meg bare med at vi alle har vårt å stå i! Det var ikke derfor vi var der for å prate om livsstilendring for meg og iallefall ikke mitt tenåringsbarn tilstede. Hun var både arrogant og belærende... og fikk meg til å føle meg veldig overvektig og lite verdt!
Vi har nå byttet fastlege... Dette var ikke grei behandling!

Arrogant lege

Følelse av å bli kastet ut.
Arrogant framtreden.

Må alltid minne henne på historikken. Har ikke oversikt. Elendig oppfølging.

Mangler kunnskap

Dessverre ikke å anbefale. Denne legen mangler kunnskap, har opplevd å få feil informasjon ved flere anledninger. Føler ikke at hun svarer på det man faktisk spør om. Byttet lege etter to legebesøk.

Styr unna

Har kun snakket med Dr Walaas på telefon etter at jeg fått faktura fra henne- selv om jeg aldri har vært på konsultasjon hos henne. Da skjønte jeg med en gang at det var noe som ikke stemte. HELFO har bekreftet at hennes faktura til meg var feilaktig. Sa ifra til hun om at hennes takstpraksis var feil- og da svarte hun at jeg ikke trengte å komme tilbake.. Jeg opplever Dr Walaas som meget useriøs fastlege.

Vår famlielege - En fantastisk lege

Dr. Kirsten Walaas er klok, kunnskapsrik og profesjonell, og vi vet vi (og våre barn) er i trygge hender. Det er ingen ting som er for pinlig å ta opp og det er ingen bekymring som er for "ubetydelig". Vi blir alltid tatt på alvor, og hun er herlig direkte i sine tilbakemeldinger. Bedre lege finnes ikke.