Kirsten Grete Walaas

Tlf: 67 53 15 75 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kirsten Grete Walaas er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kirsten Grete Walaas

absolutt ikke anbefale

For meg leggen, noen som er professionelt og hyggelig spesielt i den tiden når du har problemet med helse og trenger hjelp. Dessverre dette er ikke noe om denne fastlegen... Ikke anbefale.

snabb, effektiv och tydlig

hon var kortfattad men tydlig, och enkel att pratade med. hon svarade på frågorna tydligt och gav värdefulla tips.

Kompetent, nøye, tilgjengelig

Har vært pasient hos Walaas både med alvorlig diagnose (kreft) som hun oppdaget tidsnok til at jeg i dag er frisk, og som mor til 2 barn med diverse barnesykdommer med lavere alvorlighetsgrad. Dr. Walaas evner å tilpasse tid og undersøkelser etter grad av alvorlighet og sender videre til spesialister når det er behov for dette. Jeg anbefaler Dr. Kirsten G. Walaas.

arogant lege

overser deg totalt snakker til datamaskinen i steden for deg blir fort fornermet vist du blir uenig med henne

Ekstraordinær

Dette er en fastlege ingen kan være misfornøyd med, hun lytter, kommer med løsninger og får en til å føle seg både verdifull og som et menneske. Ikke bare et nummer i rekka. "Jeg liker å mekke og ordne med pasientene mine" sier hun. Varmere menneske skal det letes lenge etter. Og utrolig kunnskapsrik og morsom i tillegg. Kan ikke bli bedre. Teamet hun har rundt seg er også helt fantastiske. Jeg anbefaler henne på det sterkeste. Kirsten er topp!