Kirsten Grete Walaas

Snarøya Medisinske Senter
Forneburingen 5 1360 Fornebu
Kirsten Grete Walaas er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kirsten Grete Walaas

Verste legen jeg har hatt

Gått til henne fire ganger, to ganger med sønnen min og to ganger for meg. Henvisningen jeg fikk fra henne gikk aldri igjennom og da fikk datasystemet skylden etter at jeg ventet i nesten 1 år! Så tok jeg blodprøve som kom tilbake med kunne ikke lese resultant pga for lite materialet. Selv om noen verdier ikke var som det skulle så var det ikke noe vits i å ta ny...Uproft og ikke særlig betryggende. :-( Den siste dråpen i havet har vært hennes behandling av sønnen min. Han har vært mye syk og hun hører ikke på han. Vi har byttet fastlege og anbefaler ikke denne legen her. Det eneste hun er flink til er å sende fakturaer (selv for barn som jeg trodde var gratis) for prøver man aldri får resultatet av eller noe som helst form for oppfølging. Unngå.

Arrogant og lite engasjert

Setter bare opp nye timer hele tiden hadde flere problemer jeg ønsket å utredet men det var vanskelig setter opp ny time gang på gang uten å gjøre noe
Har gått på samme antidepressiva i flere år uten at jeg syntes det har noe virkning
Hun har ikke en eneste gang spurt hvordan det går med dem.
Setter av 10 min per pas så det blir ofte venting, men kommer du noen minuttet for sent må du vente lenge og blir ofte oversett
Å møter du ikke til timen blir hun fornærmet , selv om du betaler for timen , er ikke interessert i å høre grunnen
Gikk å gruet meg følte at jeg omtrent ble dyttet ut døra med fortsatt mange spørsmål ubesvart
i tillegg ble jeg ofte dyttet over på vikarer
STYR LANGT UNNA !!!!

Flink

Må vente lenge. På det verste over 1 time. På d beste 15-20 min. Har sjelden ikke rom for pasienter som trenger hjelp på dagen.

Veldig dyktig !

Tar pasienten på alvor, engasjert, løsningsorientert. Forstår problemer , og hun er veldig OK å snakke med.

WONDERFUL DOCTOR

Kirsten Walaas har vært min lege for par måneder nå, og hun har vært helt fantastisk. Kirsten lytte til mine problemer, og hun er den første legen som behandlet meg med respekt. Siden hun ble min lege jeg føler meg mye bedre, jeg snakker om en person som hadde en større operasjon med mye smerte.