Kirsten Grete Walaas

Autorisert1993
SpesialiseringIndremedisin
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 737 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Snarøya Medisinske Senter

Forneburingen 5 1360 Fornebu
Kirsten Grete Walaas er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kirsten Grete Walaas

Arrogant og lite engasjert

Setter bare opp nye timer hele tiden hadde flere problemer jeg ønsket å utredet men det var vanskelig setter opp ny time gang på gang uten å gjøre noe
Har gått på samme antidepressiva i flere år uten at jeg syntes det har noe virkning
Hun har ikke en eneste gang spurt hvordan det går med dem.
Setter av 10 min per pas så det blir ofte venting, men kommer du noen minuttet for sent må du vente lenge og blir ofte oversett
Å møter du ikke til timen blir hun fornærmet , selv om du betaler for timen , er ikke interessert i å høre grunnen
Gikk å gruet meg følte at jeg omtrent ble dyttet ut døra med fortsatt mange spørsmål ubesvart
i tillegg ble jeg ofte dyttet over på vikarer
STYR LANGT UNNA !!!!

Flink

Må vente lenge. På det verste over 1 time. På d beste 15-20 min. Har sjelden ikke rom for pasienter som trenger hjelp på dagen.

Veldig dyktig !

Tar pasienten på alvor, engasjert, løsningsorientert. Forstår problemer , og hun er veldig OK å snakke med.

WONDERFUL DOCTOR

Kirsten Walaas har vært min lege for par måneder nå, og hun har vært helt fantastisk. Kirsten lytte til mine problemer, og hun er den første legen som behandlet meg med respekt. Siden hun ble min lege jeg føler meg mye bedre, jeg snakker om en person som hadde en større operasjon med mye smerte.

Min beste Fastlege

Jeg har hatt Dr.Walaas som faslege i mange år, både for meg selv og mine barn.
Hun har alltid vurdert min situasjon uten å haste og setter seg meget godt inn i problemstillingen.
Jeg har alltid opplevd Dr.Walaas som imøtekommende og vennlig- det samme gjelder det øvrige personalet på legesenteret.

Jeg vil anbefale henne på det sterkeste, da hun alltid er der for deg som pasient. Det har aldri vært noe problem å få time og om man ringer legesenteret med spørsmål, har jeg alltid fått svar- eller det har blitt ringt tilbake ved behov.
Om det har vært forsinkelser, er det fordi Dr.Walaas bruker lenger tid på pasienter som har behov for det uten at det går utover andre pasienters tid med legen.