Kirsten Østergård

Skulesvei 13 8904 Brønnøysund
Kirsten Østergård er en av 11 fastleger i Brønnøy

Siste vurderinger av Kirsten Østergård

Fantastisk!

Kort og godt en fantastisk lege, og et vidunderlig menneske. Hun lytter, kommer med gode råd, følger alltid opp pasienten og er generellt sett et veldig godt medmenneske.

den beste legen jeg har hatt

hun er svært hjelpsom. og forståelsesfull og snill. hun er troverdig, og har svært høy inflytelse.

hun har fulgt meg fra jeg var en ung tennåring med å få meg diagnotisert og julpet meg for å få den jelpen jeg trenger.

hun er en lege som stiller opp for alle og står på.

hun jør en fabelaktig jobb og vet ikke hva jeg hadde vært har det ikke vært for arbeids insatsen hennes.

Behagelig og interessert.

Tar deg på alvor, lytter og ser deg. Kjapp med henvisninger, ringer deg opp for å følge opp eventuelle problemer. Hennes spesialområde er ADHD og er den lokale "spesialisten". Har ingenting negativt å si om henne og anbefaler henne på det varmeste.

Dyktig og effektiv

Dr. K. Østergård er flink til å lytte og imøtekommer pasientens egne ønsker og forslag på en fantastisk måte. Har hatt flere konsultasjoner per tlf der hun har ringt meg tilbake i stedet for at jeg må møte opp på ordinær legetime. Effektiv på henvisninger. En lege til å stole på! Dessverre er det ofte lang ventetid for å få time, men det er systemets feil og ikke legens.

Et empatisk og hyggelig menneske.

Hun er en god lytter og tar seg tid og holder det hun lover. hun henviser videre dersom det er utenfor hennes kompetanse og samarbeider godt med spesiallistene slik at pasienten får rett og god oppfølging/behandling. Brønnøysund er heldig som har henne, hun er gull verdt;)