Ronny Heine Andreassen

Siste vurderinger av Ronny Heine Andreassen

Sistevalg som fastlege

2.-ingen kontakt med denne legen
3.-kommuniserer dårlig
4.-den absolutt dårligste kommunikasjon med legekontoret som ikke engang telefonen når en ringer og har behov for en akutt-time , må møte opp personlig for å få akutt-time . Servicenivå er en vits , mange ukompetente folk.
5.-Mann - behov for mange besøk.

Medmenneskelig og flink

Svært hyggelig og flink lege. Føler meg veldig godt ivaretatt. Sender pasientene videre hvis han selv er usikker. Både jeg, min mann, sønn og far følger derfor etter når han nå skal flytte til annen praksis.

Dyktig lege!

Jeg opplever min fastlege som engasjert, faglig svært flink og veldig god til å lytte til meg som pasient!

Rett mann på rett plass

Blir tatt på alvor. Har tid til å gjøre en god jobb og går grundig til verks. Han holder tråden og følger opp.

Harstads beste lege!

Ronny er en seriøs og dyktig lege. Han har mentalt masse overskudd, noe som gir seg utslag i hans trygge og sikre fremtreden. Det er lett å skjønne at man blir tatt seriøst, han er en god lytter og reflekterer over det som blir fortalt.

IKKE FORNØYD

Opplevde denne mannen som nedlatende da jeg hadde han som fastlege og fikk en akutt situasjon jeg tengte hjelp med. Byttet fastlege rett etterpå!

Aldri tilgjengelig

Er min fastlege, men jeg blir alltid henvist til andre når jeg ber om time...

Et godt og fortroliig medmenneske.

Både min sønn og jeg er så heldige å få være pasienter hos Dr Ronny, vi føler oss alltid godt motatt. Min sønn er nok ikke "som alle" barn, og vi har tøffe dager. Men Dr Ronny tar seg alltid tid til oss, og har en helt spesiell kontakt med min sønn. En kontakt svært sjeldne mennesker oppnår hos han. Jeg som mamma, blir alltid godt tatt vare på, han viser en omsorg og omtanke jeg kan bli rørt av.

God kommunikasjon- hva er det?

Dette er den mest arrogante legen jeg noensinne har vært hos! Han manglet empati og var elendig på kommunikasjon. Besøket hos han opplevdes som verre enn muntlig eksamen. Jeg satt ytterst på stolen og følte jeg virkelig måtte forsvare min situasjon. Det var grusomt! Jeg skiftet til en annen fastlege etter dette besøket. Anbefaler ham ikke for noen!!!!

god lege

Ronny hører på deg og han er flink til å finne rett diagnose. helt topp.

Lege med begrensinger

Når offentlige tjenester ikke blir gode nok når man virkelig trenger hjelp, skal du holde deg langt unna denne legen. Dette er en lege med tydelige begrensinger og det blir virkelig skummelt når legen bruker sin maktposisjon til å IKKE gjennomføre avtalte helseundersøkelser fordi legen bestemmer seg for å ikke gjøre det. Useriøs, rot i papirer, famlende, mangelfulle dokumenter, uteblivende og arrogant opptreden.

Flink lege.

Har vært innom noen leger, men dette er den beste legen jeg har benyttet. Måtte jeg være så heldig å få ha ham som min fastlege i mange år.

Omsorgfull og dyktig

Har mange plager og her får jeg den hjelp jeg trenger, har alltid tid til å sørre om det er noe annet han kan hjelpe med, han kan sin jobb. Jeg er heldin som har han til fastlege

" Den beste legen jeg har hatt"

Meget fornøyd med måten jeg blir tatt imot.
God å lytte.
Han er smilende og blid.

Helt OK

Er klar på hva som må til og hvorfor. Kommuniserer greit sine forordninger.

Flott

Super lege som står på for meg, jeg har mye med han å gjøre i perioder. Han har hentet inn kunnskap utenfra, engasjert seg i min familie sine utfordringer og viser stor empati til det vi står i. Jeg er kjempefornøyd

Dyktig

Har full tillit til Ronny, opplevde Ronny som en engasjert, kunnskapsrik og dyktig lege.
Byttet da jeg fikk mulighet til å få en kvinnelig lege, men har beholdt Ronny som lege for mitt barn.
Anbefales :)

Faglig dyktig og interessert doktor.

Omsorgsperson med stor forståelse for pasientens store eller små skavanker. Initiativrik og bestemt mht. behandling og oppfølging - ydmyk, men samtidig frimodig nok til å fortelle hvor "skapet skal stå". Joda, vi er mange som har blitt frisk hos ham.

Virket travel og uinteressert

Jeg hadde ikke særlig god kjemi med denne legen. Han var travel og tok seg ikke tid til å lytte til det jeg ville fortelle. Det kan godt være han er flink, men han passet ikke til meg.

Vekker tillit og lytter

Min fastlege Ronny opplever jeg som en person som forstår og lytter. Han ønsker å sette seg inn i min situasjon og jeg opplever at han skjønner mine utfordringer.