Sidsel Andreassen

Markvegen 4 9475 Borkenes
Sidsel Andreassen er en av 3 fastleger i Kvæfjord

Siste vurderinger av Sidsel Andreassen

Fantastisk!!!

Utrolig dyktig, alltid i godt humør og genuint interessert i meg som pasient. Husker alt vi har snakket om før, får meg ikke til å føle at jeg er en i mengden.

Den aller beste legen jeg har hatt.

Hun er et behagelig vesen, som bryr seg om sine pasienter. Hun har empati. Er hun usikker på diagnose sender hun deg til spesialist tjenesten. Hun kan anbefales på det varmeste.

Hun er et fantastisk menneske

Har alltid lyttet og tatt meg på alvor. I perioder synes jeg selv at jeg har vært masete, men det har hun ikke vært enig i. Jeg har alltid fått kontakt med henne når behovet har vært til stede.

En dyktig og medmenneskelig lege.

Sidsel har vært min fastlege siden hun kom til Kvæfjord.
Hun er en lege som tar sin pasient på alvor og lytter når man prater.
Hun har et utrolig behagelig vesen som gjør et besøk hos henne til en behagelig opplevelse uansett hva det gjelder.
Jeg har bare positive erfaringer med henne,og hun har hjulpet meg med alt jeg har hatt behov for å få hjelp til.

Fantastisk lege og medmenneske

Har bare fine ting å si om denne dama. Tar seg god tid, er effektiv og tar deg på alvor uansett hvem du er. Viser omsorg og forståelse. Man kan klage på vente tid på time men det viser bare kvaliteten på legen. Hvis du trenger å komme inn akutt lager hun alltid plass til deg. Mye skryt til damene i skranken også.