Silje Andreassen Søreng

Autorisasjon (2007)

Heggen legesenter Telefonnummer77 02 77 3077 02 77 ...
Heggen allé 13 9406 Harstad
Silje Andreassen Søreng er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Silje Andreassen Søreng

Fantastisk

Helt fantastisk. To ord som beskriver henne😊 hun er lyttende og støttede og alltid i godt humør. Løsningsorientert og på hele tiden. Har en veldig god følelse hver gang jeg har vært hos henne. Den beste fastlegen i harstad.

Legen alle ønsker seg

Det er med god grunn at Silje har flest pasienter på ventelisten. Jeg er ofte hos legen og hun er en konstant støtte. Jeg kan ikke si nok gode ting om henne som lege og menneske. Hun ser meg og hører meg, og det er ikke ofte man opplever med fastleger som har så mange pasienter innom. Det eneste "negative" er at hun er veldig opptatt og man må vente en stund for å få time og en del venting på venterommet før timen.

Fantastisk!

Silje er en fantastisk lege som er flink til å lytte og finne løsninger på problemer. Hun er veldig "menneskelig" og imøtekommende. Utrolig fornøyd. Det eneste negative er at hun har veldig full timeplan.

Den beste legen

Silje møter deg med forsåelse, godhet og med åpne armer hver eneste gang! Hun kan være forsinket, men jeg sitter gjærne å venter 1 time, når jeg vet at en annen gang, kan være akkurat med hun må bruke litt lenger tid på.. og det har skjedd! Hun lytter, gjør så godt hun kan, og er meget dyktig i sitt fag! Man får en enorm tillit til henne. Hun er bare en fantastisk lege!

den beste legen jeg har hatt

rolig,tar seg tid og lytte . behagelig vesen,og meget dyktig . snar til og sende meg videre,hvis hun lurer på noe . Føler meg veldig trygg,når jeg kommer inn på hennes kontor .