Greta Brancaleoni

Sentrum Legegruppe AS

2007

Sentrum Legegruppe AS Telefonnummer75 13 50 5075 13 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fr. Nansensgt.29 8622 Mo i Rana
Greta Brancaleoni er en av 23 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Greta Brancaleoni

Seriøs og forståelsesfull

Veldig fornøyd. Hun tar seg tid til meg, og spør alltid om det er noe annet jeg tenker på før jeg drar. Hun forklarer godt rundt diagnosene hun setter, og ingenting er uklart når jeg drar derifra.

Ellers går det veldig fort at de i resepsjonen på Sentrum Legegruppe svarer telefonen, og jeg får fort time. Sjeldent jeg venter lenge over tida for å få komme inn til timen min. De på laboratoriet er veldig dyktige, og tar godt hensyn da jeg er veldig skeptisk til sprøyter.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd!

Effektiv og god

Det hun mangler på språk tar hun igjen på mellommenneskelig forståelse, og hun er veldig effektiv når det gjelder å henvise videre, og å grave til hun finner svar på problemene. Følger opp både skriftlige og muntlige avtaler.

Ikke kompetent

Ikke kompetent lege. Ikke flink i norsk. Ikke flink til å stille diagnose. Ikke flink til å sende pasient til spesialist.

Fastlegen min

Meget hyggelig og kompetent lege. Gjør det beste for meg og mine diagnoser. Håper å få ha henne lenge.