Bjørn Ivar Bø

Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Tlf: 77 60 69 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørn Ivar Bø er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Bjørn Ivar Bø

En meget god faglig og menneskelig lege

Har hatt Bjørn Bø som min fastlege i alle mine år helt til jeg desverre måtte flytte fra Tromsø. Desverre kan jeg ikke ta en så fantastisk god lege som bjørn med meg ned. Han er forståelsesfull og har god hukommelse når det kommer til kjente familiesykdommer og undersøker gjerne sammenhengen i disse.

Han lytter godt og så kommer med en samlet vurdering, ikke vanskelig å få resepter og er meget lett tilgjengelig på akuttimer, desverre ikke så lett tilgjengelig på timeplanen hvis man ønsker fast time.

En fantastisk fastlege

Å ha Bjørn Bø som Fastlege er som å vinne i lotto, dette er en lege som kan sine saker, og bryr seg om dæ som pasient. Han tar mæ som pasient alvorlig og æ føle at æ som pasient blir sett.

En bra lege "men"

En ok lege, men er litt overfladisk i sine vurderinger, Lytter ikke nok til meg som pasient. Ellers god kommunikasjon og enkelt språk.

Fantastisk bra lege.

Bø er en svært omtenksom, dyktig og forståelsesfull lege.

Flott lege!

Han er lett å kommunisere med, ringer tilbake for å høre hvordan behandlingen har gått. Og alt i alt en dyktig lege!

Dårlig lytter

En lege som er mer interessert i egne utlegg enn hva pasienten selv mener.

Profesjonell og helt suveren!

Bjørn I. Bø har vært min fastlege i mange mange år. Han er helt suveren! Faglig dyktig og profesjonell. Han tar sine pasienter på alvor og gjør det han kan for å hjelpe. Håper han aldri slutter som fastlege og ikke pensjonere seg før han absolutt må. Når den tid kommer, håper jeg hannes godt opplærte og dyktige datter overtar pasientlisten. Bare en ting å si: En fantastisk lege og medmenneske!

En helt super lege rett og slett

Bjørn er den beste legen som jeg har vært borti. Han får deg til å slappe av og føle at man ikke kommer med *tøys*. En lege som tar deg på alvor med stort å smått, og setter igang tiltak deretter. Er glad mine barn også har fått akkurat ham som fastlege.

Den beste legen jeg har

Bjørn Bø er en fantastisk lege. Er faglig oppdatert og søker meg videre hvis det trengs. Alltid lyttende og viser empati. Kunne ikke hatt en bedre lege. Blir fast pasient til jeg dør.

Dyktig

Bø er en veldig faglig dyktig person, som setter deg som pasient i fokus. Har ingen hast, og bruker fagutrykk på en måte som er veldig forståelig for hvermann. Scorer litt dålig på tilgjengelighet, men der er det resepsjon hos Kvaløysletta Legekontor som er dårlige. Disse burde bli strammet opp. (Opplevd å stå i betalingsluka i 10 min, mens de sitter å drikker kaffe å småprater, enda man har vist tegn til at man står der) Men Bø er alltid trivelig og har aldri fått henvisning til vikar eller lignende de gangene jeg har vært hos han. Har man plager utenom det vanlige som jeg (sliter med en spesiell type eksem) så gikk det 3 timer før jeg var inne på skyehuset for tester og undersøkelser som fastslo nøyaktig hva det var.

Flink og empatisk

Har hatt Bjørn Bø som fastlege i en årrekke, og har oppsøkt han i forskjellige faser av livet. Jeg har bestandig blitt lyttet til og fått den tiden jeg trengte når jeg har hatt behov for det. Også i situasjoner der vi har hatt forskjellige syn på saker og ting. Flink og empatisk lege.

Kjempelege!

En dyktig lege. Flink til å lytte og flink til å forklare. Lett å få time på kort varsel, bare de tar telefonen i resepsjonen... For der kan det ringe både vel og lenge før noen tar telefonen...

fantastisk lege

Dette er en mann med stor kunnskap og spesielt om barn. Har hatt Bjørn som fastlege i 15 år og kokmmer ikke til å bytte før han slutter. Han lytter, hjelper, råder og det han ikke vet spør han andre om.

En flott lege!!

Er veldig fornøyd med å ha B. Bø til fastlege, han lytter alltid til det jeg har å si. Og føler at jeg har fått meget god hjelp av ham i mange situasjoner.

Veldig bra!

Meget faglig dyktig. Gode evner til å lytte og sette seg inn i situasjoner. Svært fornøyd med han som fastlege!

Tviler på at det finnes en bedre fastelege enn Bjørn Bø.

Jeg har hatt han som fastlege bestandig, og jeg kommer ikke til å bytte før han slutter, eller jeg dør. Skulle jeg dø, så er jeg ikke redd for at det er på grunn av Bjørn Bø. En flink og dyktig lege, lytter, hjelper, kommer med råd når jeg ber om det, og gir meg medisiner når jeg trenger det uten å kverulere. Bruker å få en til to resepter på medisiner i året, sist gang i mai/juni 2011. Nå er det august 2012.

En lege man kan føle seg trygg og komfortabel med

Jeg er meget fornøyd med å ha Bjørn Ivar Bø som fastlege. Han er en dyktig og kompetent lege som alltid er hyggelig og lytter til meg som pasient. Han beroliger meg når jeg er usikker ang sykdom hos mitt barn og meg selv, og han tar mine bekymringer seriøst. Han er en lege jeg absolutt vil anbefale på det sterkeste.

Fornøyd med legen min!

Det er ikke ofte jeg trenger besøke legekontoret (bank i bordet!), men når jeg må blir jeg tatt godt imot. Jeg blir lyttet til og blir hørt på når jeg forklarer hva jeg mener problemet er og sammen kommer vi fram til den beste løsningen. Ingen bedreviter som bryter en diagnose på meg og sender meg ut med litt medisin og en regning i handen!

Takk.