Aileen Nilsen Carvalho

Aileen Nilsen Carvalho er en av 74 fastleger i Tromsø

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Aileen Nilsen Carvalho

Stødig lege

Har hatt henne som fastlege i noen år, og har vært godt fornøyd. Hun er kunnskapsrik, omgjengelig og gjør en god jobb. Når jeg har hatt behov for å bli henvist til spesialist har jeg blitt det, og den ene gangen jeg hadde behov for sykemelding var det ingen problem å få dette for den tiden jeg hadde behov for det. På et tidspunkt hadde jeg smerteproblemer etter en operasjon og ba om å få A-preperater, men etter diskusjon med henne fant vi en annen løsning som fungerte godt for meg. Det syntes jeg vitner om god klinisk vurderingsevne av både pasient og situasjon. Da en dyrkning viste seg at jeg hadde bakterier som var resistente mot antibiotikaen jeg hadde fått så ringte hun midt i julen og ba meg bytte til ny annen type som hun hadde sendt på e-resept. En god lege uten for mye dill og dall.

Trygg og kunnskapsrik

Aileen var min fastlege over 25 år. Jeg ønsker å takke Aileen for flott hjelp og for at hun alltid fikk meg til å føle at mine henvendelser var viktig.

Aileen viste både forståelse, respekt og interesse for meg som pasient. Hun var alltid interessert i å hjelpe meg. Det skulle vært flere fastleger som henne! :)

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege. Har bare positive erfaringer med henne og har hatt henne som fastlege siden hun kom til Utsikten.

Den flotteste legen!

Dette er den beste legen uten tvil! Kunne aldri bedt om noe lignende. Veldig behagelig å prate med. Hun har en evne til å få pasienter til å føle seg ivaretatt og sett som forbauser meg! Veldig trivelig og meget dyktig dame. Hun tar også pasienten på alvor!

trivelig og positiv lege

jeg har vært hos hun to ganger da min lege har vært fraværende, og syns hun er både flink og god med pasientene. hun husket meg siden sist gang, det var veldig hyggelig. fikk god hjelp og informasjon