Aileen Nilsen Carvalho

Autorisasjon (1988)

Aileen Nilsen Carvalho er en av 70 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Aileen Nilsen Carvalho

Trygg og kunnskapsrik

Aileen var min fastlege over 25 år. Jeg ønsker å takke Aileen for flott hjelp og for at hun alltid fikk meg til å føle at mine henvendelser var viktig.

Aileen viste både forståelse, respekt og interesse for meg som pasient. Hun var alltid interessert i å hjelpe meg. Det skulle vært flere fastleger som henne! :)

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege. Har bare positive erfaringer med henne og har hatt henne som fastlege siden hun kom til Utsikten.

Den flotteste legen!

Dette er den beste legen uten tvil! Kunne aldri bedt om noe lignende. Veldig behagelig å prate med. Hun har en evne til å få pasienter til å føle seg ivaretatt og sett som forbauser meg! Veldig trivelig og meget dyktig dame. Hun tar også pasienten på alvor!

trivelig og positiv lege

jeg har vært hos hun to ganger da min lege har vært fraværende, og syns hun er både flink og god med pasientene. hun husket meg siden sist gang, det var veldig hyggelig. fikk god hjelp og informasjon

Aldri mer en slik lege

Byttet fastlege etter å ha hatt henne i mange år. Har aldri vært den som går mye til lege, men når jeg først går er det som regel ingen vei utenom. Opplevde henne som overflatisk og alltid "i farta" til å skulle gjøre noe annet. Tok seg aldri tid til å lytte. Følte meg sett ned på og ikke tatt på alvor. For de som ikke er glad i leger generelt, var hun en byrde, og jeg er glad jeg endelig byttet. Burde gjort det for mange år siden. Anbefaler alle som ikke er fornøyde med sin fastlege å bytte med en gang, ikke la det ture og gå, det kan faktisk føre til en forverrelse av helsetilstanden.