Aileen Nilsen Carvalho

Utsikten 9018 Tromsø
Aileen Nilsen Carvalho er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Aileen Nilsen Carvalho

Den flotteste legen!

Dette er den beste legen uten tvil! Kunne aldri bedt om noe lignende. Veldig behagelig å prate med. Hun har en evne til å få pasienter til å føle seg ivaretatt og sett som forbauser meg! Veldig trivelig og meget dyktig dame. Hun tar også pasienten på alvor!

trivelig og positiv lege

jeg har vært hos hun to ganger da min lege har vært fraværende, og syns hun er både flink og god med pasientene. hun husket meg siden sist gang, det var veldig hyggelig. fikk god hjelp og informasjon

Aldri mer en slik lege

Byttet fastlege etter å ha hatt henne i mange år. Har aldri vært den som går mye til lege, men når jeg først går er det som regel ingen vei utenom. Opplevde henne som overflatisk og alltid "i farta" til å skulle gjøre noe annet. Tok seg aldri tid til å lytte. Følte meg sett ned på og ikke tatt på alvor. For de som ikke er glad i leger generelt, var hun en byrde, og jeg er glad jeg endelig byttet. Burde gjort det for mange år siden. Anbefaler alle som ikke er fornøyde med sin fastlege å bytte med en gang, ikke la det ture og gå, det kan faktisk føre til en forverrelse av helsetilstanden.

Aileen Nilsen Carvalho er en lege jeg virkelig vil anbefale videre. På grunn av studier i Oslo måtte jeg bytte fastlege høsten 2013. I Oslo har jeg enda ikke funnet noen leger som kan sammenlignes med henne. Hos Aileen fikk jeg en fastlege som alltid lyttet og tok meg på alvor. Jeg følte meg godt tatt vare på, og opplevde en trygghet hos henne som jeg ikke har opplevd hos andre fastleger.

Eneste negative tilbakemeldingen jeg vil komme med er at tilgjengeligheten i resepsjonen er dårlig. Når jeg skulle bestille time per telefon var ofte ventetiden uendelig lang.

Streng og bestemt

Meget streng og bestemt lege, her nytter det ikke og tro at man får sykemelding for vond rygg eller brukket hånd eller fot! Vel og merke bra dersom arbeidsplassen legger til rette for yrkesaktivitet mens man er syk. Måtte ved en anledning oppsøke legevakt for og få sykemelding da Aileen ikke ga meg dette :(