Aileen Nilsen Carvalho

Autorisasjon (1988)

Aileen Nilsen Carvalho er en av 74 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Aileen Nilsen Carvalho

Tar pasienten på alvor

Føler at man blir tatt på alvor uansett om man legger frem små eller store problemer

Katastrofal

Har hatt to forferdelige opplevelser med AIleen Carvalho. Den verste var når hun hadde seksukerskontrollen på mitt barn som hadde en medfødt og vanlig helseproblem, som hun da også visste godt om. Sitat " Dette gidda jeg ikke sette meg inn i, jeg har mange pasienter så det har jeg ikke tid til." Og resten av kontrollen gikk i samme stil. Første gang jeg har forlatt en legekontor gråtende.

Min lege gjennom mange mange år!

Hensynsfull, lyttende, stiller de rette spørsmålene, tydelig, faglig svært dyktig og ikke redd for å hente inn andres meninger der hun er usikker på hva hun skal gjøre. Samtidig er hun ikke redd for å ta en diskusjon, veie for og i mot og så eventuelt bli enig med deg som pasient selv om du ikke følger "oppskriften". Mine barn føler seg trygge med henne og har beholdt henne som fastlege etter at de ble 18.

Profesjonell lege!

Hun er hensynsfull, omsorgsfull og lyttende. Min erfaring er at hun gjør hva hun kan til beste for meg som pasient.Føler meg trygg på at jeg blir tatt på alvor av min fastlege.