Elisabeth Dalgård

Autorisasjon (2005)

Sørreisa legetjeneste Telefonnummer77 87 51 0077 87 51 ...
Sykehjemsveien 41 9310 Sørreisa
Elisabeth Dalgård er en av 6 fastleger i Sørreisa

Siste vurderinger av Elisabeth Dalgård

Omsorgsfull

En lege som tok seg tid til meg og min situasjon. Følte at hun tok meg på alvor og var engasjert i å få meg frisk. Henvendte meg raskt til god behandling og dvelte ikke ved å undersøke hos andre fagkyndige dersom hun var usikker på noe. Opplevde at vi fikk en god og tillitsfull relasjon på den korte tiden jeg hadde henne som fastlege. Dersom det var nødvendig brukte hun mer enn 20 min på meg. Dette kan også være årsaken til at jeg som regel måtte vente 20-50 min på å komme inn til min time. Men det var helt i orden for meg å vente da jeg visste at hun ville hjelpe meg.

anbefales ikke!

snakket i munnen på meg, og var mer interessert i å fortelle hvor flink hun er enn i å hjelpe meg med mine plager. var direkte ufin i talemåte mot meg, å vanskelig og ha med å gjøre. Ble ikke tatt på alvor når jeg over lengre tid har vært alvorlig syk, å måtte krangle med henne for og i det hele tatt bli henvist til UNN.. Kunne skrevet en hel bok om negative opplevelser rundt denne legen, og anbefaler virkelig andre å styre unna!

Skuffende

Skuffende holdning hos legen. Tok meg ikke alvorlig i det hele tatt for mine muskelplager. Selv om dette går godt ut over livskvaliteten. Kom også sent inn til timen og det ble stress for hun kunne ikke gi meg disse minuttene igjen til tross det var deres forsinkelse og ikke min.

Bare positive opplevelser

Jeg har bare hatt positive opplevelser når jeg har vært hos henne. Både med meg selv, og barna. Hun er grundig og flink. Virker godt forberedt til timen, og er hun usikker tar hun en telefon til unn. Alltid følt at vi fikk akkurat den hjelpen vi trengte :)
Glad jeg har henne som fastlege!

Dårlig oppfølging

Henviste meg til UNN pga hjerteproblemer.
UNN hadde meg til undersøkelse i påvente av operasjon. UNN sendte brev til meg og Elisabeth at jeg skulle følges opp av henne om 4 uker. Da jeg kom dit lurte hun på hva jeg gjorde der. Skulle ta bl.a EKG og blodprøver. Fikk kun målt blodtrykk!! Føltes som om jeg plaget henne i hennes jobb!