Elisabeth Dalgård

Tlf: 75 71 02 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elisabeth Dalgård er en av 7 fastleger i Sørreisa

Siste vurderinger av Elisabeth Dalgård

Dårlig oppfølging

Henviste meg til UNN pga hjerteproblemer.
UNN hadde meg til undersøkelse i påvente av operasjon. UNN sendte brev til meg og Elisabeth at jeg skulle følges opp av henne om 4 uker. Da jeg kom dit lurte hun på hva jeg gjorde der. Skulle ta bl.a EKG og blodprøver. Fikk kun målt blodtrykk!! Føltes som om jeg plaget henne i hennes jobb!

En god lege

Må si at jeg er kjempefornøyd med henne. Hun lytter og viser virkelig at hun bryr seg. Er alltid tilgjengelig. Får alltid dein hjelp jeg trenger😊

Hun er min fastlege og jeg har bare positive opplevelser med henne. Legene har dessverre bare 20 min. til rådighet for hver pasient, så å si at hun har dårlig tid synes jeg ikke er rettferdig. Jeg føler at hun lytter, og hun er utrolig flink til å følge meg opp som pasient. Hun er kunnskapsrik og en dyktig lege.

den elendiske legen jeg har hatt

Dårlig og lytte til pasienten snakket i munnen min hele tiden.
ville aldrig annbefale dennelegen til noen andre.

En lege uten interesse for pasienten

En lege med større interesse for tidsbruken enn selve pasienten. Framstår særdeles lite empatisk i pasient kontakten.

Mangler empati

Jeg var på GU. Gravid med blødninger og smerter i underlivet. under undersøkelsen var jeg anspent og hadde vondt. Da sa hun at det ikke burde være noe problem når jeg hadde hatt en penis der fra før. Det va en forferdelig opplevelse.

Lytter ikke

Føler at hun ikke vil lytte, og tar beslutninger uten og snakke med pasienter. Hun virker som en ekspert på områder hun bør bli flinkere på.

Useriøs lege

Hun var mer interessert i å framheve at hun var fantastisk og dyktig enn å bry seg om meg som pasient. Selvsentrert.
Burde finne seg en annen jobb.

Hun har liten tid.

Konstruktiv kritikk: Hun bør lære seg å lytte til pasienten. Hun har det for travelt.
..............

Super lege!

Jeg mener at hun er superflink! Har henne som fastlege. Tar seg tid til å lytte på pasientene og det virker som hun bryr seg om sine pasienter! Stort hjerte og har mye kunnskap!

Veldig fornøyd.

Hun er kunnskapsrik, følger opp og lytter virkelig til pasienten sin.
Det er tydelig at hun er ærekjær i sitt yrke, og man merker virkelig at hun bryr seg.
Jeg har kun gode ting å si om henne.