Trygve Sigvart Deraas

Tlf: 77 66 18 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trygve Sigvart Deraas er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Trygve Sigvart Deraas

Anbefales ikke

Opplevdes som arrogant, og hadde dårlig lag med barn. Jeg villle ikke vurdert han som fastlege. Har kun vært hos han en gang,

Dårlig lytter

Trygve Deraas prater ofte i munnen på pasienten. Virker stresset og effektiv, men får derfor sjelden med seg "hele sykdomsbildet".Det er frustrerende å måtte ha flere legebesøk for å få fortalt om symptomer. Legesenteret har de aller beste rutiner for timebestilling. Dvs.man får nesten alltid time på dagen ved å sende sms. Kun derfor fortsetter jeg som TD`s pasient.

Den beste legen jeg har hatt

En imøtekommende og forståelsesfull lege som jeg alltid opplever å ta meg på alvor . Vil absolutt anbefale han til andre som er i behov av å få en lege som skaper tillit !

Dyktig lege!

Trygve er en meget dyktig lege, som later til virkelig å vite hva han snakker om. Han kommer ofte med gode, ikke-medikamentelle, løsninger. Han fremstår som meget sympatisk, og kommer ofte med egne erfaringer for å hjelpe deg på best mulig måte. Det er noe lang ventetid ved selve legesenteret, men det er det absolutt verdt. Uten tvil den beste legen jeg har hatt, som skaper god tillit og tro på bedre tider.

Veldig god og erfaren lege!

Jeg byttet til Trygve Deraas og nordbyen legesenter egentlig pga "få time sammen dag" prinsippet deres og jeg angrer ikke en dag!

Trygve er en god lege som det er lett og kommunisere med, han viser forståelse for hva enn du kommer med og man får inntrykk av at han ser situasjonen din. Han undervuderer ikke skadene/smertene dine, men undersøker skaden/smertene dine nøye for å finne rett behandling.

En god lege med lang erfaring!
Anbefales!

Veldig flink lege

Hatt han som fastlege i mange år og var veldig fornøyd med han. Sympatisk, god dialog og tar ting alvorlig. MEN - desverre har jeg ikke sett mye til han de siste årene, men truffet en rekke av vikarer. De fleste flinke, men ikke alle like gode...
Etter noen uheldige opplevelser med en vikar vil jeg nå bytte fastlege.

God lege

Deraas har dessverre vært for mye ute i permisjon, men har heldigvis hatt flinke vikarer. Jeg er veldig fornøyd med at han er tilbake. Jeg føler meg godt ivaretatt. Han tar godt i mot innspill og spørsmål, og svarer og forklarer omhyggelig på det jeg lurer på. Han gjør nøye undersøkelser. Han kan virke noe kjapp, men det er han ikke alene om.

flott lege

Kjempeflott lege når han er der.Men vikarene hannes har også vært fantastiske.
Han er nøye og til å stole på. Var i kontakt med legesenteret for å be han ringe meg dette var en fredag,når han ikke hadde ringt til klokken 1600 ga jeg opp,men han ringte meg jaggu tilbake klokken 2030 en fredags kveld,kjempeflott gjort av han.
Håper jeg han kommer tilbake for fullt snart.

kan anbefales

Det er noen år siden jeg hadde han som fastlege nå, men de få gangene jeg var innom han var jeg veldig fornøyd. En praktisk innstilt kar, som ikke overdramatiserte småting og som dessuten kom med kjerringråd-aktige tips istedet for å anbefale medisin.

Og når han lurte på noe, tok han fram en bok og bladde i den. Det gir tillit. Stoler mer på en som sjekker boka enn en som satser på at hukommelsen er perfekt.

Jeg ble overført til en annen fastlege fordi han var borte en periode, men valgte ikke sjøl å slutte hos han.

De negative tingene som dukker opp i valglistene har med selve organiseringen av ordningen å gjøre, ikke selve legejobben hans.

Den beste legen jeg har vært hos

Den beste legen jeg har vært hos. En veldig bra lege som ser og hører pasienten.

Mye borte

Har er mye borte. Jeg har møtt ham en gang siden vi flyttet til Tromsø, så kan ikke uttale meg om han som fastlege! Annet enn at han har veldig ofte stedfortredere; turnusleger etc. Så det blir lite kontinuitet og man oppnår ikke en relasjon.

Flott lege

Han er min fastlege og flink er han. Føler at han hører på hva man har å si, og har tid til å undersøkelser, selv om han kanskje er litt etter på tiden.

Han tar pasienten på alvor

En dyktig lege som er god til å lytte og som gir tilbakemelding når han har sagt at han skal gjøre det. Han er rolig og behagelig og en lege som jeg er veldig fornøyd med.