Trygve Sigvart Deraas

Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Trygve Sigvart Deraas er en av 66 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Trygve Sigvart Deraas

Anbefales ikke

Opplevdes som arrogant, og hadde dårlig lag med barn. Jeg villle ikke vurdert han som fastlege. Har kun vært hos han en gang,

Dårlig lytter

Trygve Deraas prater ofte i munnen på pasienten. Virker stresset og effektiv, men får derfor sjelden med seg "hele sykdomsbildet".Det er frustrerende å måtte ha flere legebesøk for å få fortalt om symptomer. Legesenteret har de aller beste rutiner for timebestilling. Dvs.man får nesten alltid time på dagen ved å sende sms. Kun derfor fortsetter jeg som TD`s pasient.

Den beste legen jeg har hatt

En imøtekommende og forståelsesfull lege som jeg alltid opplever å ta meg på alvor . Vil absolutt anbefale han til andre som er i behov av å få en lege som skaper tillit !

Dyktig lege!

Trygve er en meget dyktig lege, som later til virkelig å vite hva han snakker om. Han kommer ofte med gode, ikke-medikamentelle, løsninger. Han fremstår som meget sympatisk, og kommer ofte med egne erfaringer for å hjelpe deg på best mulig måte. Det er noe lang ventetid ved selve legesenteret, men det er det absolutt verdt. Uten tvil den beste legen jeg har hatt, som skaper god tillit og tro på bedre tider.

Veldig god og erfaren lege!

Jeg byttet til Trygve Deraas og nordbyen legesenter egentlig pga "få time sammen dag" prinsippet deres og jeg angrer ikke en dag!

Trygve er en god lege som det er lett og kommunisere med, han viser forståelse for hva enn du kommer med og man får inntrykk av at han ser situasjonen din. Han undervuderer ikke skadene/smertene dine, men undersøker skaden/smertene dine nøye for å finne rett behandling.

En god lege med lang erfaring!
Anbefales!