Trygve Sigvart Deraas

Nordbyen legesenter

1992

Nordbyen legesenter Telefonnummer77 66 18 8077 66 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Trygve Sigvart Deraas er en av 73 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Trygve Sigvart Deraas

En fantastisk lege

Trygve er en utrolig dyktig fastlege, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg byttet til han! Han ser meg, lytter og tar mine problemer seriøst. Veldig behagelig å prate med, og han gjør en grundig jobb. Han har til og med ringt på kveldstid med svar o.l om han ikke har hatt tid på dagen.
Hadde tidligere Frank Robert Kristiansen som lege, og fikk aldri hjelp der. Etter 21 år byttet jeg til Trygve, og fikk diagnose på noe jeg har vært plaget med de siste 8 årene.
Han er alltid (uten unntak) forsinket, men han er definitivt verdt ventetiden. Jeg tar ventetiden som at han tar den tiden pasienten trenger, og hvem kan vel klage på det?
Damene i resepsjonen og på laben er også fantastiske, alltid hyggelig og hjelpsom.

Anbefales ikke

Opplevdes som arrogant, og hadde dårlig lag med barn. Jeg villle ikke vurdert han som fastlege. Har kun vært hos han en gang,

Dårlig lytter

Trygve Deraas prater ofte i munnen på pasienten. Virker stresset og effektiv, men får derfor sjelden med seg "hele sykdomsbildet".Det er frustrerende å måtte ha flere legebesøk for å få fortalt om symptomer. Legesenteret har de aller beste rutiner for timebestilling. Dvs.man får nesten alltid time på dagen ved å sende sms. Kun derfor fortsetter jeg som TD`s pasient.

Den beste legen jeg har hatt

En imøtekommende og forståelsesfull lege som jeg alltid opplever å ta meg på alvor . Vil absolutt anbefale han til andre som er i behov av å få en lege som skaper tillit !

Dyktig lege!

Trygve er en meget dyktig lege, som later til virkelig å vite hva han snakker om. Han kommer ofte med gode, ikke-medikamentelle, løsninger. Han fremstår som meget sympatisk, og kommer ofte med egne erfaringer for å hjelpe deg på best mulig måte. Det er noe lang ventetid ved selve legesenteret, men det er det absolutt verdt. Uten tvil den beste legen jeg har hatt, som skaper god tillit og tro på bedre tider.