Trygve Sigvart Deraas

Autorisasjon (1992)

Nordbyen legesenter Telefonnummer77 66 18 8077 66 18 ...
Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Trygve Sigvart Deraas er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Trygve Sigvart Deraas

God lege

Deraas har dessverre vært for mye ute i permisjon, men har heldigvis hatt flinke vikarer. Jeg er veldig fornøyd med at han er tilbake. Jeg føler meg godt ivaretatt. Han tar godt i mot innspill og spørsmål, og svarer og forklarer omhyggelig på det jeg lurer på. Han gjør nøye undersøkelser. Han kan virke noe kjapp, men det er han ikke alene om.

flott lege

Kjempeflott lege når han er der.Men vikarene hannes har også vært fantastiske.
Han er nøye og til å stole på. Var i kontakt med legesenteret for å be han ringe meg dette var en fredag,når han ikke hadde ringt til klokken 1600 ga jeg opp,men han ringte meg jaggu tilbake klokken 2030 en fredags kveld,kjempeflott gjort av han.
Håper jeg han kommer tilbake for fullt snart.

kan anbefales

Det er noen år siden jeg hadde han som fastlege nå, men de få gangene jeg var innom han var jeg veldig fornøyd. En praktisk innstilt kar, som ikke overdramatiserte småting og som dessuten kom med kjerringråd-aktige tips istedet for å anbefale medisin.

Og når han lurte på noe, tok han fram en bok og bladde i den. Det gir tillit. Stoler mer på en som sjekker boka enn en som satser på at hukommelsen er perfekt.

Jeg ble overført til en annen fastlege fordi han var borte en periode, men valgte ikke sjøl å slutte hos han.

De negative tingene som dukker opp i valglistene har med selve organiseringen av ordningen å gjøre, ikke selve legejobben hans.

Den beste legen jeg har vært hos

Den beste legen jeg har vært hos. En veldig bra lege som ser og hører pasienten.

Mye borte

Har er mye borte. Jeg har møtt ham en gang siden vi flyttet til Tromsø, så kan ikke uttale meg om han som fastlege! Annet enn at han har veldig ofte stedfortredere; turnusleger etc. Så det blir lite kontinuitet og man oppnår ikke en relasjon.