Anne Lise Domaas

Havnegata Legesenter

1981

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Anne Lise Domaas er en av 30 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Anne Lise Domaas

Snill og grei, men gjør ikke en god jobb

Hun er en hyggelig og grei dame å ha som fastlege, men det stopper dessverre der for meg. Er veldig kvass og ikke særlig behjelpelig, har vanskeligheter for å henvise videre, sykemelde, forstå hva som plager meg. Skulle ønske hun var litt mer i dialog og gjorde som man ønsket, fremfor å sende pasient hjem med flere spørsmål enn når man kom

Forståelsesfull

Føler at hun husker meg for hver gang. Hun tar seg tid til å lytte, slik at jeg føler meg både sett og hørt, og det gjør at jeg har full tillit til henne. Hun er flink til å følge opp hvis det er nødvendig.

God og seriøs lege

Byttet til henne for vel et år siden. Vært der et par ganger nå og føler hun gjør en god jobb som lege. Hun hører på det jeg har og sier og er imøtekommende. Veldig fornøyd!:-)

Ikke den beste legen jeg har hatt

Denne legen har stort sett heldigvis vært tilgjengelig når jeg har måttet oppsøke henne, men synes ikke at hun viser god nok forståelse for mine problemer.

Veldig fornøyd

Føler meg sett, hørt og ivaretatt. Føler at hun husker meg for hver gang. Hun er snar å gi tilbakemeldinger på prøver og undersøkelser. Henvisningene hennes går fort og hun purrer dersom det er nødvendig.
Alt i alt, veldig fornøyd.