Arne Haugli

Sentrum Legekontor -Tromsø

Killengreensgate 7 9008 Tromsø
Arne Haugli er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Arne Haugli

Svårt att tänka mig en bättre läkare

Jag har haft Arne som min läkare sedan jag flyttade till Norge 1996. Dessvärre har jag haft oturen att bli mer beroende av läkare än de flesta både pga en vansklig ryggskada och en besvärlig reumatisk sjukdom.

Arne förstår att människor är individer, att behov är individuellt och att det inte finns "patentelösningar" inom medicin. Framför allt tar han sig tid till sina patienter, långt mer än vad som idag är vanligt.

Jag har flera profilerade läkare i familjen men Arne är den jag har störst förtroende för, är den som ställt upp och hjälpt mig och det långt utöver det man kan förvänta sig, också av en läkare tillhörande den närmaste familjen.

Jag kan inget annat än rekommendera honom varmt och är honom STORT tack skyldig.

En gulle-god familie lege!

Utrolig dyktig lege som tar seg tid til å lytte samt og hjelpe. Han er også lege for min far og min mor, og vi er alle kjempe fornøyde med dr. Haugli. Kunne ikke hatt en bedre lege. Anbefaler han på det sterkeste!

Fantastisk og proff lege.

Dr. Haugli har siden jeg første gang var hos han på konsultasjon opptrått profesjonelt og ansvarsfult. Dr. Haugli klarer på en flott måte å balansere mellom det personlige og det profesjonelle.

En fantastisk lege med omsorg å empati

Har hatt han som fastlege siden1997, nå også for mine to barn. Han har hjulpet meg gjennom mang en gråværsdag, lytter og forstår hva livets opp å nedturer gjør med tilværelsen. Tar seg bestandig god tid både på tlf å på time. Han er et fantastisk menneske som virkelig bryr seg. Skylder han mang en takk for situasjoner han har hjulpet meg med, både medisinske og personlige utfordringer i livet. Takk Arne! :)

Arogant

Arrogant med dårlige kommunikasjonsferdigheter er min opplevelse av denne legen.