Arne Haugli

1992

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sentrum Legekontor -Tromsø
Killengreensgate 7 9008 Tromsø
Tlf: 77 66 60 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arne Haugli er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Arne Haugli

Veldig bra lege og legekontor

Familien har brukt Arne Haugli i mange år, å vi kan gi våre beste anbefalinger. Han har fulgt opp på en god og profesjonell måte de gangene man har hatt behov for det.

Svårt att tänka mig en bättre läkare

Jag har haft Arne som min läkare sedan jag flyttade till Norge 1996. Dessvärre har jag haft oturen att bli mer beroende av läkare än de flesta både pga en vansklig ryggskada och en besvärlig reumatisk sjukdom.

Arne förstår att människor är individer, att behov är individuellt och att det inte finns "patentelösningar" inom medicin. Framför allt tar han sig tid till sina patienter, långt mer än vad som idag är vanligt.

Jag har flera profilerade läkare i familjen men Arne är den jag har störst förtroende för, är den som ställt upp och hjälpt mig och det långt utöver det man kan förvänta sig, också av en läkare tillhörande den närmaste familjen.

Jag kan inget annat än rekommendera honom varmt och är honom STORT tack skyldig.

En gulle-god familie lege!

Utrolig dyktig lege som tar seg tid til å lytte samt og hjelpe. Han er også lege for min far og min mor, og vi er alle kjempe fornøyde med dr. Haugli. Kunne ikke hatt en bedre lege. Anbefaler han på det sterkeste!

Fantastisk og proff lege.

Dr. Haugli har siden jeg første gang var hos han på konsultasjon opptrått profesjonelt og ansvarsfult. Dr. Haugli klarer på en flott måte å balansere mellom det personlige og det profesjonelle.

En fantastisk lege med omsorg å empati

Har hatt han som fastlege siden1997, nå også for mine to barn. Han har hjulpet meg gjennom mang en gråværsdag, lytter og forstår hva livets opp å nedturer gjør med tilværelsen. Tar seg bestandig god tid både på tlf å på time. Han er et fantastisk menneske som virkelig bryr seg. Skylder han mang en takk for situasjoner han har hjulpet meg med, både medisinske og personlige utfordringer i livet. Takk Arne! :)

Arogant

Arrogant med dårlige kommunikasjonsferdigheter er min opplevelse av denne legen.

En medspiller som bryr seg.

Har vært min lege i ganske mange år gjennom diverse sykdommer. Hører på og tar hensyn til det jeg sier. Kjenner meg mottatt som den personen jeg er.

En god lege,

Han viser mye forståelse og omsorg og jobber mot å finne best mulig løsning for pasient og andre omgivelser.

Lyttende lege

Han har det travelt, slik mange av oss har det, men arbeider effektivt ved å lytte til problemstillingen og jobber målrettet for å få meg frisk.

Kjempegod lege!

Arne Haugi har vært min og familiens fastlege siden midten av 90-tallet. Han har fulgt oss gjennom mye, inkludert to svangerskap. Kjempefin fyr, en lege jeg stoler på.

Bra lege !

Geir å få tak i, seriøs og tar deg på alvor ! Tar seg tid til å gjøre seg ferdig mens du er på kontoret.

Hyggelig kar

Flott lege for friske folk . Fast uttrykk: Neste gang skal vi kanskje ta en prøve. Må ikke hefte han over 10 min.

meget god lege!

var så heldig å ha arne haugli som fastlege under en ensom graviditet som ung jente. jeg er svært takknemlig for arnes medvirkning til å gjøre det første svangerskapet mitt til en mest mulig positiv opplevelse!

Kunnskapsrik, men litt tilbakelent

Kunnskapsrik, men litt for dårlig til å følge opp/utrede