Hans Ivar Heimgard

Havnegata 1 9404 Harstad
Tlf: 77 00 21 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans Ivar Heimgard er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Hans Ivar Heimgard

fantastisk flott lege og legesenter ☺

Har hatt dr. heimgard noen år nå, og kunne overhode ikke tenkt meg å bytte, hverken lege eller legekontor. Han lytter, gir råd og dersom det er noe som bør følges med på, blir jeg kallet inn til time.
Veldig flott helsepersonale i skranken også, som bestandig er imøtekommende og hjelpsom. Terningkast 6 på dem alle.

Føler det ikke blir tatt særiøst! Mangel på tid!

Slitt en del med beinhinnebetennelse, fått ut et 25(!) siders hefte om HVA beinhinnebetennelse er to ganger for så å få ut en resept på voltaren/voltarol. Flere ganger kommet inn hvor han har sagt at han ikke har hatt tid til å lese journalen, vanskelig og få tillit til en sånn lege. I tillegg har jeg hatt astma en stund å når jeg gikk over til E-resept så endret han styrken på den hurtigvirkende medisinen. Sliter litt med å føle at han bryr seg om meg som pasient! Har hatt han som lege i mange år og er veldig lyttende men virker som det er bare det.

En kjempe flott lege

Har alltid god tid,og tar meg alvorlig. Har hatt han som lege i snart 20 år,og kunne ikke tenkt meg å bytte.Følger alltid opp saker som blir tatt opp.

Tar meg ikke seriøst

Har hatt han siden moren min registrerte meg der for ca. 15 år siden. Har hatt samme problem i over 1,5 år - men blir aldri henvist og han tar aldri problemene lengre enn til laben med blodprøver og andre prøver.

Ikke en favoritt!

Virker utrolig lite interessert, og ser mer på en dataskjerm enn pasient. Også relativt ubehagelig å komme inn til Hans Ivar, og kunne se at han har papirer på andre stående åpent på skjermen.

Har heller ikke gitt de nødvendige henvisningene videre, så i lengden ble bytte av fastlege den beste løsningen da det ble dyrt for time hos Heimgard OG privatpraktiserende lege.

Var ikke fornøyd i det hele tatt, strengt tatt den mest ubehagelige legen jeg noensinne har hatt. Det burde være et minimumskrav å kunne lytte til pasientene sine for å få være lege.

helt ok

Har hatt mannen som lege i snart 20 år. Der han ikke kan noe er han ærlig og henviser videre. Følger opp og tar kontakt når det er nødvendig. Stille og sjenert men har tødd opp med årene. Seriøs, kanskje litt gammeldags??? Men føler meg trygg og kan godt anbefale. Alle i familien har han som fastlege.

Ser hele mennesket

Følger opp, og gjør som han lover. Ser hele mennesket og viser at han bryr seg/ viser interesse for hvordan det går.

Den beste legen jeg har hatt

Han er en fantastisk lege,kunne ikke tenke meg å bytte.Dyktig,og jeg blir tatt alvorlig.og henvist videre om det er behov.

Seriøs

Har alltid inntrykk av at han vet hva han holder på med og er imøtekommende selv om han ikke er den mest pratsomme legen jeg kjenner.

Følger opp

Jeg liker at legen min følger opp de avtaler vi gjør. Når han sier han skal sende et brev eller ordne noe vi har prata om, så kan jeg være sikker på at det blir gjort og at jeg ikke må drive å purre på han

Flott

Har ingenting å klage over, en flott lege. Han har fikset de fleste problemene mine!

Suveren

Har hatt samme lege i mange år, og kommer aldri til å bytte. Er utrolig fornøyd med med måten han utfører legeyrket på :-)

Prima lege

Heimgard er en engasjert og dyktig lege. Jeg God erfaring med legen, han følger meg som pasient godt opp, er presise og seriøst.

Uinteressert, uengasjert

Virket relativt uinteressert i problemet og ville bli fortest mulig ferdig.

Seriøs

Er en seriøs lege som tar tak i ting det bør tas tak i.
Lytter til det du har å si.

Dyktig lege

Synes han tar tid om jeg trenger det,- og raskt unna ved kontroll. Akkurat som det skal være. Er fornøyd som pasient,- og har alltid kunne snakke med han ved behov,- han har alltid gitt riktig diagnose og rask behandling. Føler han følger meg godt opp.

flott lege

Hans Ivar tar meg alltid på alvor og gjør en grundig jobb

Kjernekar!

Heimgard er en empatisk og lyttende lege, som alltid har tatt meg på alvor som pasient. Han er også fastlege til resten av familien, og har vært det i 12 år. Vi har aldri hatt noe å utsette på ham. Han er spesialist i allmennmedisin, og har et vell av erfaring, noe som kommer oss pasienter til gode. Ingen lettvinte diagnoser, eller prøv og feil - metoder der i gården.

Veldig fornøyd

Har vært min fastlege gjennom flere år nå. Lett å kommunisere med, hyggelig og god oppfølging. Kan trygt anbefales!

Dyktig og seriøs

Tar sine pasienter på alvor. God oppfølging over tid. Akkurat passelig restriktiv med tanke på utskriving av medikamenter.