Hans Ivar Heimgard

Havnegata Legesenter
Havnegata 1 9404 Harstad
Hans Ivar Heimgard er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Hans Ivar Heimgard

fantastisk flott lege og legesenter ☺

Har hatt dr. heimgard noen år nå, og kunne overhode ikke tenkt meg å bytte, hverken lege eller legekontor. Han lytter, gir råd og dersom det er noe som bør følges med på, blir jeg kallet inn til time.
Veldig flott helsepersonale i skranken også, som bestandig er imøtekommende og hjelpsom. Terningkast 6 på dem alle.

Føler det ikke blir tatt særiøst! Mangel på tid!

Slitt en del med beinhinnebetennelse, fått ut et 25(!) siders hefte om HVA beinhinnebetennelse er to ganger for så å få ut en resept på voltaren/voltarol. Flere ganger kommet inn hvor han har sagt at han ikke har hatt tid til å lese journalen, vanskelig og få tillit til en sånn lege. I tillegg har jeg hatt astma en stund å når jeg gikk over til E-resept så endret han styrken på den hurtigvirkende medisinen. Sliter litt med å føle at han bryr seg om meg som pasient! Har hatt han som lege i mange år og er veldig lyttende men virker som det er bare det.

En kjempe flott lege

Har alltid god tid,og tar meg alvorlig. Har hatt han som lege i snart 20 år,og kunne ikke tenkt meg å bytte.Følger alltid opp saker som blir tatt opp.

Tar meg ikke seriøst

Har hatt han siden moren min registrerte meg der for ca. 15 år siden. Har hatt samme problem i over 1,5 år - men blir aldri henvist og han tar aldri problemene lengre enn til laben med blodprøver og andre prøver.

Ikke en favoritt!

Virker utrolig lite interessert, og ser mer på en dataskjerm enn pasient. Også relativt ubehagelig å komme inn til Hans Ivar, og kunne se at han har papirer på andre stående åpent på skjermen.

Har heller ikke gitt de nødvendige henvisningene videre, så i lengden ble bytte av fastlege den beste løsningen da det ble dyrt for time hos Heimgard OG privatpraktiserende lege.

Var ikke fornøyd i det hele tatt, strengt tatt den mest ubehagelige legen jeg noensinne har hatt. Det burde være et minimumskrav å kunne lytte til pasientene sine for å få være lege.