Ellen Westgaard

Maudbukta Legekontor AS

1987

Maudbukta Legekontor AS Telefonnummer66 90 31 0066 90 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Arnestadveien 2B 1390 Vollen
Ellen Westgaard er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ellen Westgaard

Fantastisk lege!

Ellen er dyktig, sikker og grundig! Hun er absolutt til å stole på og jeg føler at helsa mi er i gode hender. Hun utelukket ikke en mulig sykdom som oftest rammer det motsatte kjønn i en godt voksen alder og sparte meg dermed for mye smerte. Behandlingen startet meget raskt og jeg har fått en veldig god oppfølging. Ellen gir dessuten gode råd og anbefalinger.

En utrolig god,lyttende og grundig lege.

Har brukt samme legekontor i 26 år. Fra Tom startet i Vollen. Har hatt Ellen som lege i mange år nå,og har bare gode ord å si om henne som faglig dyktig lege, og ett forståelsesfult menneske. Der hun er usikker,sender hun deg videre. Man er trygg i hennes hender. Og jeg er skeptisk til leger så det skal litt til å få min tillit.

Veldig dyktig

Har hatt henne som fastlege i mange år.
Veldig dyktig og fremfor alt lyttende!
Føler meg godt ivaretatt og får god oppfølging.

Veldig flink lege!

Veldig fornøyd med Ellen. Har vært familiemedlem vår i alle år og hun tar alltid godt vare på oss :) legesenteret er det mest brukte vi har i nærområdet, men fremdeles er det ikke alt for store vanskeligheter å få legeitime

En kjempe flink lege som ikke er så lett å få tak i. Og i en legesenter som er elendig på service.