Aleksandra Hejzlar

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes
Aleksandra Hejzlar er en av 16 fastleger i Lenvik

Siste vurderinger av Aleksandra Hejzlar

Dyktig og flink

Tok seg tid å lyttet til hva jeg ville å var behjelpelig på alle måter. Snar å ringe tilbake når prøvesvar var kommet. Ba jeg om ringetime/akutt time hos henne fikk jeg det med en gang. Ringte meg flere ganger utenom at jeg hadde bedt henne om det,for å sjekke at det gikk bra med meg.Hun slutter nå om noen dager å det et synd at Finnsnes legekontor mister en så flink lege.

Flink

Imøtekommende, seriøs, god kommunikasjon, føler at jeg blir sett og hørt på en profesjonell måte. ...

Meget dyktig og samvittighetsfull lege

Aleksandra bryr seg helt tydelig om sine pasienter. Jobber ikke etter samlebandprinsippet. Du får alltid 100% oppmerksomhet og hun tar deg på alvor.
Hun framstår som svært dyktig og er den desidert beste legen jeg har hatt - og jeg har hatt mange!

Kunnskapsrik og flink

Aleksandra lytter godt etter, og jeg opplever henne som en kunnskapsrik og flink lege. Følger godt opp og gir raske tilbakemeldinger på blodprøver o.l.

Finnsnes legekontor er dessverre et legekontor med utrolig mye venting på venterommet, og lang ventning for å få legetime. Dette kan man dessverre ikke velge bort i et så lite distrikt, men det er verdt å kritisere.

Flink med barn:)

Hjelpsom og flink. Tar seg tid til å prste med og lytte på og faktisk undersøke barnet, istedet fir å si virus før man er kommet inn på kontoret. Hyggelig og god lege.